Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny trøje 18-19 sæsonen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    De har nok fået lavet antallet af de nye trøjer ud fra salget af den skændsel og øjebæ som var vores seneste hjemme og ude trøje som med garanti ikke var nogle salgssucceser og derfor er alle trøjer solgt .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      De har nok fået lavet antallet af de nye trøjer ud fra salget af den skændsel og øjebæ som var vores seneste hjemme og ude trøje som med garanti ikke var nogle salgssucceser og derfor er alle trøjer solgt .
      Også min tanke.

      Gigantisk øjebæ.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Har lige ringet til begge intersport butikker i Odense. Fatter ikke at trøjen kan være udsolgt stadig 😑

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Har lige ringet til begge intersport butikker i Odense. Fatter ikke at trøjen kan være udsolgt stadig 
          Måske den sælges på stadion i morgen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Måske den sælges på stadion i morgen?
            Mener at have læst det et sted 🙂
            Der må virkelig sidde nogle med røde ører i Hummels indkøbsafdeling. Først landsholdet og nu os, på de absolut mest kritiske tidspunkter. Det er simpelthen ikke godt nok

            Comment


              Trøjerne er måske klar til idag på stadion. Måske

              https://www.fyens.dk/fyn/Hjemmekamp-...rtikel/3272017

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                Mener at have læst det et sted 🙂
                Der må virkelig sidde nogle med røde ører i Hummels indkøbsafdeling. Først landsholdet og nu os, på de absolut mest kritiske tidspunkter. Det er simpelthen ikke godt nok
                Ganske enkelt amatøragtig , der må sidde nogle delitanter i Hummel som ikke har fingeren på pulsen .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ganske enkelt amatøragtig , der må sidde nogle delitanter i Hummel som ikke har fingeren på pulsen .
                  Jeg vil virkelig ikke være pessimist. Og jeg væmmes ved min kommentar.

                  Men det ville ikke undre mig sønderligt, hvis der ikke er regnet med at folk ville købe så mange øl idag. Så øl bliver udsolgt halvlegs inde i 2 halvleg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                    Jeg vil virkelig ikke være pessimist. Og jeg væmmes ved min kommentar.

                    Men det ville ikke undre mig sønderligt, hvis der ikke er regnet med at folk ville købe så mange øl idag. Så øl bliver udsolgt halvlegs inde i 2 halvleg
                    Jeg håber lidt du får ret, men kun grundet at vi kommer 10.000 og ingen havde set det komme :)
                    Men tror nu der er styr på det og sidst var der ikke fordi Carlsberg skulle tømme deres anlæg?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Mener at have læst det et sted 🙂
                      Der må virkelig sidde nogle med røde ører i Hummels indkøbsafdeling. Først landsholdet og nu os, på de absolut mest kritiske tidspunkter. Det er simpelthen ikke godt nok
                      Det virker til at være et generelt problem med Hummel at de bruger lang tid til at producere nye varer, det kan der være mange grunde til. Måske de er meget forsigtige for at undgå at brænde inde med for mange varer, da de er en relativt lille spiller globalt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Jeg håber lidt du får ret, men kun grundet at vi kommer 10.000 og ingen havde set det komme :)
                        Men tror nu der er styr på det og sidst var der ikke fordi Carlsberg skulle tømme deres anlæg?
                        Jeg tror også der kommer ret mange idag. Og så er vejret jo helt fantastisk, og vi har Albani tilbage. Jeg håber de har købt rigeligt ind ihvertfald 😀

                        Jo måske. Da jeg fik slynget i hovedet at øl var udsolgt, forbandt jeg det med varmen, som vi havde i sidste hjemmekamp.

                        Comment


                          Fik lige også den nye udebabetrøje på stadion! :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Jeg har købt hjemmebanetrøjen i Intersport i Vestergade i dag. Glæder mig til bære den på ferien!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                              Jeg har købt hjemmebanetrøjen i Intersport i Vestergade i dag. Glæder mig til bære den på ferien!
                              Fedt den er kommet på hylden! Skal også ned og købe en :)

                              Comment


                                De solgte dem også lystigt i Søndags

                                Comment

                                Working...
                                X