Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Enrico AugustinuS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Meget positivt med ord fra ledelsen. Opløftende initiativ. Men jeg vil så også tilføje at begge ting er helt nødvendige for at redde klubbens fankultur - og derfra er der et stort arbejde til at få det store engagement tilbage og med mange flere på lægterne.
    Jeg er sikker på at de to fundne fokusområder, faciliteterne og flere penge til indkøb, er så rigtigt set. Men det er altså nu de penge skal være der. Det er nu der skal købes gode erstatninger til hvilket slags hold?. Og nu nye spillere skal kunne vide præcis hvornår hvilke nye faciliteter kommer. Ellers er der spillere, der ikke gider.
    Og jeg mener, det er helt nødvendigt at Jesper Hansen, hvis han fortsat skal være direktør, skal have hjælp. Der er ikke plads til flere fejl. Vi kan ikke have tillid til, han magter det. Et dårligt år mere og jeg tror det bliver for svært at løfte klubben. Det er stadig muligt - med den rigtige træner og rette indkøb.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg har fået en bekræftigelse på mail fra Enrico at det er ham der har postet. Han må være en natteravn som mig :)
      Dette bekræfter mig bare endnu mere i at vi har fået en direktør der vil os fans og en der vil forsøge at samle folk som sjældent set i OB.
      Så må vi se om det lykkedes

      Jeg har bestemt tænkt mig at deltage i mødet den 20/6 og glæder mig til at høre hvad han har at sige.
      Godt at få det bekræftet, så ved vi han er her blandt os. Godt arbejde der .. og hvad er det for et møde d. 20/6?
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Claudes1 og bobbyG
        Jeg er overrasket over følgende formuleringer:

        "
        at jeg ikke starter med at ligge pres på den sportslige sektor, ligesom at jeg ikke presser mine børn, skulle de ikke indfri mine forventninger til deres karakter."

        "så selv om vi kunne trække Eriksen hjem fra England, tror jeg squ ikke han gider, når rotterne render rundt om fødderne på dem nede i omklædningsrummet.

        "kanaliseret de skillinger ned til Jesper, så han får lidt mere og arbejde med."

        Jeg anser tonen i dem for at være overraskende, hvis de skulle komme fra den administrerende direktør i en stor virksomhed. Endvidere virker indlægget ikke gennemarbejdet med hensyn til grammatik - i min optik overraskende.

        Hvis det dog skulle vise sig, at det vitterligt er Enrico, signalerer det jo et paradigmeskifte i OB. En kommunikation fra topledelsen, hvor man ikke er bange for at blotte sig, og hvor fokus er på ligefremhed, åbenhed og øjenhøjde. Det må nødvendigvis tages imod med kyshånd af alle de forum-brugere, som har bandet KN og JH langt væk for deres "uld i mund"-retorik.

        Det er "forbandet", hvis jeg virkelig har taget fejl

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Godt at få det bekræftet, så ved vi han er her blandt os. Godt arbejde der .. og hvad er det for et møde d. 20/6?
          Der bliver arrangeret et fanmøde hvor bla han selv sætter sig i den varme stol og svarer på alt hvad vi spørger om. Jack J og JH skulle også deltage.
          Er lidt usikker på om Niels Thorborg også er der. Der skulle komme noget ud på det snart
          Last edited by fmprOB; 23-05-2018, 06:52.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg er overrasket over følgende formuleringer:

            "
            at jeg ikke starter med at ligge pres på den sportslige sektor, ligesom at jeg ikke presser mine børn, skulle de ikke indfri mine forventninger til deres karakter."

            "så selv om vi kunne trække Eriksen hjem fra England, tror jeg squ ikke han gider, når rotterne render rundt om fødderne på dem nede i omklædningsrummet.

            "kanaliseret de skillinger ned til Jesper, så han får lidt mere og arbejde med."

            Jeg anser tonen i dem for at være overraskende, hvis de skulle komme fra den administrerende direktør i en stor virksomhed. Endvidere virker indlægget ikke gennemarbejdet med hensyn til grammatik - i min optik overraskende.

            Hvis det dog skulle vise sig, at det vitterligt er Enrico, signalerer det jo et paradigmeskifte i OB. En kommunikation fra topledelsen, hvor man ikke er bange for at blotte sig, og hvor fokus er på ligefremhed, åbenhed og øjenhøjde. Det må nødvendigvis tages imod med kyshånd af alle de forum-brugere, som har bandet KN og JH langt væk for deres "uld i mund"-retorik.

            Det er "forbandet", hvis jeg virkelig har taget fejl
            Tilgengæld kan jeg ikke lade være med at læse det på fynsk med de formuleringer og det varmer sgu bare :)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Jeg er overrasket over følgende formuleringer:

              "
              at jeg ikke starter med at ligge pres på den sportslige sektor, ligesom at jeg ikke presser mine børn, skulle de ikke indfri mine forventninger til deres karakter."

              "så selv om vi kunne trække Eriksen hjem fra England, tror jeg squ ikke han gider, når rotterne render rundt om fødderne på dem nede i omklædningsrummet.

              "kanaliseret de skillinger ned til Jesper, så han får lidt mere og arbejde med."

              Jeg anser tonen i dem for at være overraskende, hvis de skulle komme fra den administrerende direktør i en stor virksomhed. Endvidere virker indlægget ikke gennemarbejdet med hensyn til grammatik - i min optik overraskende.

              Hvis det dog skulle vise sig, at det vitterligt er Enrico, signalerer det jo et paradigmeskifte i OB. En kommunikation fra topledelsen, hvor man ikke er bange for at blotte sig, og hvor fokus er på ligefremhed, åbenhed og øjenhøjde. Det må nødvendigvis tages imod med kyshånd af alle de forum-brugere, som har bandet KN og JH langt væk for deres "uld i mund"-retorik.

              Det er "forbandet", hvis jeg virkelig har taget fejl
              Han svarede på min mail i går aftes. Så mm du ikke tror på mig er den god nok.
              Men giver dig ret i at retorikken er en gamechanger fra ledelsens side af. Men tror bare at han er sig selv og snakker lige ud af posen. Men hvor er det dog forfriskende og tiltrængt.
              Ikke fordi vi har brug for en Oscar men hvor er det dejligt med en der ikke snakker hen over hovedet på folk.

              Og OB kunne gøre sig selv den tjeneste at lade Enrico fylde mere i medierne end Jesper Hansen

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Han svarede på min mail i går aftes. Så mm du ikke tror på mig er den god nok.
                Men giver dig ret i at retorikken er en gamechanger fra ledelsens side af. Men tror bare at han er sig selv og snakker lige ud af posen. Men hvor er det dog forfriskende og tiltrængt.
                Ikke fordi vi har brug for en Oscar men hvor er det dejligt med en der ikke snakker hen over hovedet på folk.

                Og OB kunne gøre sig selv den tjeneste at lade Enrico fylde mere i medierne end Jesper Hansen
                Det er vel også det han sagde ved ansættelsen han skulle ud og være “lynafleder” for JH/træneren så de bedre kan koncentrere dig deres kerneområder
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  jeg har derfor aftalt med Jack Jørgensen at vi samler alle 20. juni, så stiller vi op fra ledelsen, og fortæller om retningen og besvare alle jeres spørgsmål 1 efter 1. Nærmere info om tid og sted tilgår.
                  Dette er et rigtig godt initiativ med den åbenhed, glæder mig til den 20. juni


                  Comment


                    #39
                    Talk is cheap. Handling, tak.

                    Men når det så er sagt, så håber jeg Enrico vil overtage en del af kommunikationen med omverdenen, for jeg gider ikke høre ét sekund mere af Jesper Hansens unikke blend af tørt jysk og nærmest københavner agtig arrogance.

                    Kommunikation er i øjenhøjde - ikke i en mur af "der er ingen tvivl om".

                    HANDLING - der skaber en virkelighed vi kan se os selv i.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Talk is cheap. Handling, tak.

                      Men når det så er sagt, så håber jeg Enrico vil overtage en del af kommunikationen med omverdenen, for jeg gider ikke høre ét sekund mere af Jesper Hansens unikke blend af tørt jysk og nærmest københavner agtig arrogance.

                      Kommunikation er i øjenhøjde - ikke i en mur af "der er ingen tvivl om".

                      HANDLING - der skaber en virkelighed vi kan se os selv i.

                      MvH ChrisOB
                      Lyder ikke til at der er de store penge stadigvæk men man arbejder på det.
                      Så den bedste “handling” man kan lave er vel at sætte målsætningen ned til Top 8 men selvfølgelig have ambitioner om Top 6. Samtidig med at man melder en ungdomssatsning ud og trækker Jørgensen,Harboe og Molberg ind ved siden af Frøkjær som allerede har fået kontrakt.
                      Og så henter et par “profiler” til at krydre det hele lidt med.

                      For hvis man melder Top 6 ud igen uden at bakke det op med økonomi er vi ikke nået et hak videre selvom kommunikationen er i bedring

                      Comment


                        #41
                        Syntes det fine indlæg fra vores nye direktør, giver grobund for optimisme.

                        Virker som en handlingens mand, det er jo heller ikke kun et spørgsmål om hvor mange penge men hvordan de bruges.

                        Med bedre kommunikation, succesfuld træner og gode spillerindkøb, er jeg sikker på stemningen og følesen af håbløshed vil vende her på forum, og give øget tilskuer tal og indtjeningsmuligheder.

                        Comment


                          #42
                          Uanset hvad, så er det sgu forfriskende, at den nye direktør henvender sig direkte til os fans via forum. At han opsøger en kanal mange af os frekventerer på daglig basis, og samtidig skriver i et toneleje, der er i øjenhøjde. Det er et stort plus i min bog, at Enrico lægger sådan en stil for dagen, og selv om det skulle vise sig at være en enlige svale (jeg er med på, han nok ikke bliver topdebattør herinde), så er det små ting som dette der gør, at man føler sig inkluderet/lyttet mere til.

                          Enricos jobbeskrivelse er jo nok ikke at være talerør for OB's sportslige ledelse (desværre), så jeg tror vi må trækkes med Jesper på den front endnu, men det virker som om, at han er en mand, der kan sætte lidt skub i tingene, og som har en oprigtig interesse i at gøre forholdene for fodboldklubben mere gunstige end tidligere.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Syntes det fine indlæg fra vores nye direktør, giver grobund for optimisme.

                            Virker som en handlingens mand, det er jo heller ikke kun et spørgsmål om hvor mange penge men hvordan de bruges.

                            Med bedre kommunikation, succesfuld træner og gode spillerindkøb, er jeg sikker på stemningen og følesen af håbløshed vil vende her på forum, og give øget tilskuer tal og indtjeningsmuligheder.
                            Synes også det er rigtig fint hvad Enrico skriver. Det lyder ærligt og viser at ham ved og forstår hvad fansene bekymrer, håber, frygter og føler. Der skrev ja allerede andre bruger herinde at Enrico er dedikeret OB-fan. Det er fedt at have sådan en mand på den position.
                            Og ønenbart er der konkrete ideer at forbedre noget og man vil svare på vores spørgsmåler. At få en klar linje og plan for klubben og blive infirneret om den er ja noget vi venter for. Spændende hvad kommer der den 20.6.. Håber den en eller anden kan deltage i mødet og informere os herinde.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Synes også det er rigtig fint hvad Enrico skriver. Det lyder ærligt og viser at ham ved og forstår hvad fansene bekymrer, håber, frygter og føler. Der skrev ja allerede andre bruger herinde at Enrico er dedikeret OB-fan. Det er fedt at have sådan en mand på den position.
                              Og ønenbart er der konkrete ideer at forbedre noget og man vil svare på vores spørgsmåler. At få en klar linje og plan for klubben og blive infirneret om den er ja noget vi venter for. Spændende hvad kommer der den 20.6.. Håber den en eller anden kan deltage i mødet og informere os herinde.
                              Jeg planlægger helt klart at deltage. Men lad os se først om det kun er for ClubOB,tid,sted mm. Så tager jeg den derfra

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg planlægger helt klart at deltage. Men lad os se først om det kun er for ClubOB,tid,sted mm. Så tager jeg den derfra
                                👍
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X