Side 11 af 11 FørsteFørste ... 91011
Viser resultater 101 til 109 af 109
    Citer Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Meget enig, nogle køber klubbens spin, men år for år ligger vi dårliger og dårligere på den økonomiske rangliste. Da vi ikke har et geni til at købe og sælge så er vi nu i de. Tunge ende. Kan ikke se en eneste profil på vores hold. Det er få ok spillere, men stjerner og profiler er ikke tilstede. Kan man vinde med et homogent hold? Ja men det kræver klogskab når man køber ind. Vi ender i bunden næste sæson, hvis vi ikke får en stærk CF, et en til en bytte for Gyte og en god spiller til midten og en første angriber.
    Jeg syntes altså SMG er meget overvurderet. Se lige på stats for 2018. Han er ikke i toppen af målmænd, tværtimod. Mod AGF i sidste kamp præsterede han 0 redninger.

Citer Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
    Jeg syntes altså SMG er meget overvurderet. Se lige på stats for 2018. Han er ikke i toppen af målmænd, tværtimod. Mod AGF i sidste kamp præsterede han 0 redninger.
    Er faktisk enig , tror det var et selvmål ikke at sælge til BIF for de 10 mill .
    Tror ikke prisen pt er mere end 4-5 mill

Som sædvanlig rammer du den lige i Rø...

Citer Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Mit bud, håb og ønske er nu Hjulmand som manager. Og hver dag med Jesper er den forkerte vej. Vågn op.
    Enig, Hjulmand ville være et vildt trænernavn at hente.
    Det bliver spændende hvor meget der bliver præsenteret til det sponsor arrangement der er meldt op på fredag den 1/6.
    Jeg går ud fra de præsenterer en ny spilletrøje med Albani på brystet, men man kan jo håbe de benytter lejligheden til at også at præsentere vores nye cheftræner, hvis det er kommet på plads til den tid. Det kan blive rigtig spændende, men jeg er nervøs for at JH skuffer på det punkt. Men håbet om at vi får en cheftræner der kan rykke os i en positiv retning lever.
    1/6 vil vel også være oplagt dato at præsentere nogle spillertilgange pga diverse kontraktudløb.
    planerne for det nye træningsanlæg må også være lige på trapperne, så måske klar til præsentation 1/6. Nyt stadionnavn.

Ville gerne læse denne hvis nogen kunne smide en pm

https://www.fyens.dk/erhverv/Ny-OB-d...rtikel/3288673

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Også jeg. 👌

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Citer Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Også jeg. 👌
    Og jeg sidder her og ville glæde mig over en referat.

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Og jeg sidder her og ville glæde mig over en referat.
    Yes. Mit håb er, at der har været en journalist og lidt korrektur ind over, så man forstår hvad manden mener. Det var en anelse pinligt sidst han besøgte herinde i sin brandert.
    Sidst redigeret af RMN : 30-09-2018 kl. 20:04
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

Citer Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Yes. Mit håb er, at der har været en journalist og lidt korrektur ind over, så man forstår hvad manden mener. Det var en anelse pinligt sidst han besøgte herinde i sin brandert.
    Hvad mener du?

Regler for indlæg