Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Skal OB's nedtur have konsekvenser?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen - Skal OB's nedtur have konsekvenser?

    Hvorfor er OB’s sæson allerede forbi nu? Hvem har toppet og floppet i den forgangne sæson? Og hvordan ser fremtiden ud for OB? Vi tager fat i det hele i ugens udgave af Stemmer Fra Ådalen, som lukker sæsonen ned fra fynsk perspektiv.

    I udendørsstudiet i Ådalen er Sandro Spasojevic, Simon Voetmann, Morten Skov og Martin Davidsen.

    https://soundcloud.com/obstemmer/den...e-konsekvenser
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    #2
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Hvorfor er OB’s sæson allerede forbi nu? Hvem har toppet og floppet i den forgangne sæson? Og hvordan ser fremtiden ud for OB? Vi tager fat i det hele i ugens udgave af Stemmer Fra Ådalen, som lukker sæsonen ned fra fynsk perspektiv.

    I udendørsstudiet i Ådalen er Sandro Spasojevic, Simon Voetmann, Morten Skov og Martin Davidsen.

    https://soundcloud.com/obstemmer/den...e-konsekvenser
    arghhhh det ville have pyntet og have haft Brix med i denne udsendelse :)
    Har ikke hørt den endnu. Tror jeg napper den stille og roligt i morgen formiddag

    Comment


      #3
      Enig, men Sandro er også ok til at give berettiget kritik. Synes stadig ChrisOB, SU1978 og Brix skal have en specialudsendelse hvor de seneste syv års nedsmeltning kommer under kærlig behandling.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Enig, men Sandro er også ok til at give berettiget kritik. Synes stadig ChrisOB, SU1978 og Brix skal have en specialudsendelse hvor de seneste syv års nedsmeltning kommer under kærlig behandling.
        Det ville da være en sjov udfordring. Men nok næppe noget, der er på tegnebrættet.

        ;-)

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #5
          G
          enposter lige, så "Stemmer fra Ådalen" måske ser mit forslag: Jeg vil gerne efterlyse af Stemmer fra Ådalen følger op på det JH-interview, hvor han henviste til at de var midt i en evaluering af den missede top 6. Den evaluering bør JH kunne præsentere nu! Hvad gik galt, hvorfor gik det galt og hvad man gøre for at det ikke går alt igen næste år.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            G
            enposter lige, så "Stemmer fra Ådalen" måske ser mit forslag: Jeg vil gerne efterlyse af Stemmer fra Ådalen følger op på det JH-interview, hvor han henviste til at de var midt i en evaluering af den missede top 6. Den evaluering bør JH kunne præsentere nu! Hvad gik galt, hvorfor gik det galt og hvad man gøre for at det ikke går alt igen næste år.
            I udsendelsen nævner de, at de arbejder/håber på at få Jesper Hansen til mikrofonen igen

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              G
              enposter lige, så "Stemmer fra Ådalen" måske ser mit forslag: Jeg vil gerne efterlyse af Stemmer fra Ådalen følger op på det JH-interview, hvor han henviste til at de var midt i en evaluering af den missede top 6. Den evaluering bør JH kunne præsentere nu! Hvad gik galt, hvorfor gik det galt og hvad man gøre for at det ikke går alt igen næste år.
              Så kan de også spørge hvordan det går med at planlægge forbedringerne af faciliteter
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment

              Working...
              X