Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Har du en e-mail-addresse?
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Hvor kan man finde en email adresse at skrive til? Jeg skriver meget gerne og fortæller om stadionoplevelsen idag (skal nok forsøge at være saglig) for som Sheet skriver er det altså nogle ganske simple ting man kan gøre for at sikre den stadion oplevelse som klubben flere gange har udtalt at de gerne vil forbedre. I dag var under al kritik, og jeg synes virkelig bare det er ærgerligt at det bogstavelig talt er alt der skal være lort på en solbeskinnet søndag aften hvor der endelig er et nogenlunde velbesøgt stadion og en kamp med noget på spil.
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Roger over and out.
    Engang sagde man, at livet er for kort til kvindefodbold. Nu er spørgsmålet, om livet er for kort til OB-fodbold.

    Vi høres, når/hvis der kommer nyhed om fyring af Kent og/eller Jesper. - Hvis jeg kan holde mig væk.
    Nej kan ikke finde den desværre. Men send det til OB med att JJ. Så får han den vel. Han skal jo vide disse ting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg vil da gerne opfordre folk til at skrive til JJ og fortælle om oplevelsen
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nej kan ikke finde den desværre. Men send det til OB med att JJ. Så får han den vel. Han skal jo vide disse ting
      Det vil jeg gøre.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Jeg hopper også med på koret om dårlig håndtering af salg af fødevarer. Og så 30 kr. for en vand - tyveknægte!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg hopper også med på koret om dårlig håndtering af salg af fødevarer. Og så 30 kr. for en vand - tyveknægte!
          30 kr for en vand ??
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            30 kr for en vand ??
            Vi skulle vel være taknemmelig for at vi ikke må betale for at bruge toiletterne...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Symbolikken er ikke til at tage fejl af. Overraskende mange tilskuere på stadion - begejstringen er som til en sommerkamp. Capo og trommer starter ud med at forsøge at vække folket, men på banen blev der trykket på kopimaskinen og Jens Stage får lov til at lave et fuldstændigt identisk mål som det han lavede sidst i Odense, og bum.

              Stille som graven mens en hvid tribune i den anden ende tager helt over.

              Casper Nielsen udviser lige dele vilje og talentløshed, og på tribunen forsvinder folket ind i sig selv.

              En kaskade af kalkulerede frispark fjerner et hvert antræk til at rytme-sætning i spillet, men det er egentlig unødvendigt, fordi spillet er adstadigt og berøringerne i de små rum alle på Casper Nielsen niveau. AGF ejer banen og tribunen og end ikke et dommedagshug fra JJ vækker hverken folk eller spillere.

              Ude bagved står folk i lange køer, fordi man løber tør for alt, og i ro og mag kan man så stå derude i god vished om at man ikke går glip af noget.

              Kort inde i 2. Halvleg høvler GF den så ind i igen, og bortset fra den alt for sene foræring så er der intet, der tyder på at vi når det tredje mål, og så lukker Ankersen.

              Facit, vi taber for tredje gang ud af 4 mulige til et hold vi, angiveligt, skulle være "bedre end".

              David Nielsen spæner ned som en konge til den hvide mur, mens OBere trasker hjem efter endnu en tur i Kent og Jespers fesne hurlumhejhus.

              Som Sheed udtrykte det: Tak for 5 fede år Jesper. Sikke en begejstring du har skabt. Sikke et hold, sikke en bredde.

              Fra nr. 10 til nr. 10 på 5 år. Hurra for bare at være med!

              MvH ChrisOB
              overordnet helt enig.

              Syntes dog liiige det skal med at ligaen trods alt er udvidet med 2 hold - og hvor vi tidligere med en 10. plads var i overhængende fare for at ryge ud så overlevede i ret sikkert i år.

              Men det er jo bare ikke godt nok kun at overleve - man skræmmer folk væk og som du skriver, al entusiasme drænes fra tilhængerne.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                30 kr for en vand ??

                Comment


                  #38
                  Pænt og ineffektivt. Sådan var kampen i dag - og sæsonen i det hele taget.

                  Man kan konstatere, at projektet med at spille pæn fodbold i store træk er lykkedes, og patienten der hedder sportlig succés er død. Nu håber jeg, der er tid til at tænke over tingene i OB.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Pænt og ineffektivt. Sådan var kampen i dag - og sæsonen i det hele taget.

                    Man kan konstatere, at projektet med at spille pæn fodbold i store træk er lykkedes, og patienten der hedder sportlig succés er død. Nu håber jeg, der er tid til at tænke over tingene i OB.
                    Tror jeg også de gør. Frygter bare for konklusionen.
                    Jeg tror sgu godt selv de ved at det er noget lort. Men evnerne og pengene til at ændre på tingene er ikke til stede desværre. Det må tiden da snart have vist.

                    Vi er nogen der har sagt dette i umenneskelige tider. Og bare fået at vide at vi er nogle negative brokhoveder osv osv osv. Men historien fortæller noget andet.

                    Comment


                      #40
                      Jeg kan simpelthen ikke klare et vindue mere med Jesper Hansen.. Aldrig har jeg væmmes så meget ved et menneske.

                      Comment


                        #41
                        Andre resultater, så var vi ganske tæt på de 4 bundpladser. Så...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                          Jeg kan simpelthen ikke klare et vindue mere med Jesper Hansen.. Aldrig har jeg væmmes så meget ved et menneske.
                          Manden gør bare sit job. Han er bare ikke god til den del vi herinde går op i.

                          Men tror Thorborg er super tilfreds. Jesper Hansen ryger ingen steder

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Andre resultater, så var vi ganske tæt på de 4 bundpladser. Så...
                            Syntes nu aldrig vi har været med i det spil om nedrykning. Vi har vist mod andre bundhold at vi er en smule bedre end dem set over sæsonen og fået de point hele tiden der skulle til. Tror heller ikke at vi kommer i problemer næste sæson. Men mm at vi bliver væsentlig forstærket kan vi igen bare glemme Top 6.
                            Uanset hvilket skønmaleri JH og Kent vil male på baggrund af vores forår

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Manden gør bare sit job. Han er bare ikke god til den del vi herinde går op i.

                              Men tror Thorborg er super tilfreds. Jesper Hansen ryger ingen steder
                              Tror du virkelig NT er tilfreds?
                              Hvis han er så fortjener han skulle at han er til grin sportsligt. Ved godt han griner på vej i banken, men hans eftermæle bliver dårligt i forhold til hans lange periode i spidsen. Vi fik ikke et mesterskab, så ingen historie skrivning som Jan Bech nu får i BIF

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Manden gør bare sit job. Han er bare ikke god til den del vi herinde går op i.

                                Men tror Thorborg er super tilfreds. Jesper Hansen ryger ingen steder
                                Jeg kan på ingen måde forestille mig Thorborg er tilfreds. Om JH ryger ved jeg selvfølgelig ikke, men med de udmeldingerne der trods alt har kunne klemmes ud af ham, så kan han umuligt være tilfreds.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X