Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gense kampen: Brøndby - OB (11. oktober 1996)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    HVis nogen kan digitalisere det og smide det på youtube må de gerne låne det jeg har. Der er alt samlet fra kampe og gamle nyhedsindslag osv.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Fedt! Er en kæmpe sucker for sådan noget nostalgi, og alt hvor vi tæver de blågule er en sand fornøjelse. At se Dethlefsen skralde igennem, Høghen pille pynten af Bundby og at høre Slagteren fra Vissenbjerg rulle sig ud på klingende fynsk, kan jeg heller ikke få nok af.

      Jeg hører ikke til dem der romantiserer fortiden, som om at fodbolden og OB var bedre dengang, men når man ser på daværende hold må man alligevel sige, at vi i spillere som Bisgaard og Per P havde spillere med den star quality vi i høj grad mangler i dag. Mon ikke også at der kunne findes plads til folk som Michael Hansen, en forsvarer eller to og Høghen selvfølgelig.

      Jeg har vidst en kasse på loftet der gerne skulle indeholde nogle VHSer med mere eller mindre fyldige sammendrag fra hele UEFA Cup-kampagnen i 94/95, Pokalfinalen i 2002 og Høghens testimonial bl.a. Dem vil jeg gå på jagt efter, og så må du gerne få fornøjelsen af at digitalisere dem og smide dem ud.
      Hemme , Laursen , Sangeren og Nedergaard ren klasse
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Er ikke helt sikker på at et hold fra for over 20 år siden ville kunne følge med i tempoet i dag. Men de skulle da nok kunne få begået nogle frispark.
        Hvad får dig til at tro det? Synes du, at spillet går hurtigere i dag? Eller tænker du på fysikken?
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          #19
          Tak for alle kommentarer :)

          Hvis I ligger inde med VHS eller DVD med OB-materiale på, kan I skrive til danskvintagetv@gmail.com - og så kan vi prøve at finde ud af noget. Jeg bor i selv i Odense, så det vil nok være nemmest, hvis det befinder sig her i byen :)
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Hvad får dig til at tro det? Synes du, at spillet går hurtigere i dag? Eller tænker du på fysikken?
            Ja, spillet går noget hurtigere i dag end for 20-30 år siden. Vores EM-guld vindere var blevet sablet ned af det nuværende landshold i dag.

            Comment


              #21
              Har hjemmekampen mod Villarreal på PCen. Har haft den lagt op på Youtube tidligere, men de fjernede den, og gør det temmelig sikkert igen, men vil prøve at gøre det i løbet af ugen.
              Har også kampen i Madrid liggende et sted på et USB stik. Vil lige se om jeg kan finde det. Så ryger den op også.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Ja, spillet går noget hurtigere i dag end for 20-30 år siden. Vores EM-guld vindere var blevet sablet ned af det nuværende landshold i dag.
                Nu bliver det jo noget kontrafaktisk, men jeg tror personligt ikke, at vores nuværende OB-hold kunne slå det i videoen her. Hvad angår landsholdet, har du sikkert ret, men det er også på et helt andet niveau. Vores nuværende hold er jo ikke på meget mere end niveau med 1. divisionsklubberne.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Nu bliver det jo noget kontrafaktisk, men jeg tror personligt ikke, at vores nuværende OB-hold kunne slå det i videoen her. Hvad angår landsholdet, har du sikkert ret, men det er også på et helt andet niveau. Vores nuværende hold er jo ikke på meget mere end niveau med 1. divisionsklubberne.
                  Måske du har ret. Det må desværre forblive i tankerne, det eksperiment.

                  Comment


                    #24
                    Passer vel meget godt til denne tråd

                    https://mobile.twitter.com/LasseVge/...=244+285282321

                    Comment

                    Working...
                    X