Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det vil være fedt at matche opgøret i Århus med tæt på 10.000 på lægterne, men det nok ikke sandsynligt. Jeg gætter på 7778 glade fans hvor de 7278 forhåbentlig går glade hjem, og venter med spæning på en play-off kamp mere
    Er bange for at OB næste plat OFF er næste år om at undgås nedrykning. Kan ikke se vi kan spille til nul, og at vi får lukket GF op uden at ryge i kontra fælden. Håber vi går videre og for de fleste hold er udgangspunktet
    Godt, men nu taler vi OB, og et hold som sjældent holder niveau mere end ren halvleg

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Er bange for at OB næste plat OFF er næste år om at undgås nedrykning. Kan ikke se vi kan spille til nul, og at vi får lukket GF op uden at ryge i kontra fælden. Håber vi går videre og for de fleste hold er udgangspunktet
      Godt, men nu taler vi OB, og et hold som sjældent holder niveau mere end ren halvleg
      Det ville komme mere bag på mig hvis du IKKE tror det
      Last edited by manner; 11-05-2018, 05:33.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Ser ud til at Greve og Casper stadig slås om HK til søndag

        https://www.fyens.dk/ob/OB-giver-tru...rtikel/3254794

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ser ud til at Greve og Casper stadig slås om HK til søndag

          https://www.fyens.dk/ob/OB-giver-tru...rtikel/3254794

          Hmm, at tænke sig at der skal være tvivl om, hvorvidt en småskadet CN eller en klar greve skal starte inde. Hovedløs problemstilling og en no brainer i min verden.

          Men mon ikke CN på 80/90 procent, er foran greve. Det tror jeg.

          Comment


            #20
            Jeg har i noget tid tænkt på, om en 4-5-1 ikke ville være bedre. Det er en fristende tanke at vi pillede én af angriberne (vi har 3 og ingen af dem præsterer jo helt vildt) ud af startopstillingen. Så vil der være plads til både Casper og Greve eksempelvis.

            Comment


              #21
              Jeg håber på 7-8000 tilskuere, når nu der endelig er en kamp der tæller noget, for første gang længe. Men jeg frygter lidt at der kun kommer omkring de 5.000. Er bange for at interessen simpelthen er faldet for meget for mange personer.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Jeg håber på 7-8000 tilskuere, når nu der endelig er en kamp der tæller noget, for første gang længe. Men jeg frygter lidt at der kun kommer omkring de 5.000. Er bange for at interessen simpelthen er faldet for meget for mange personer.

                Man kan jo sige at hvis de utilfredse vil "straffe" ledelsen og vise den forsatte utilfredshed så vil det være rigtigt for dem at blive væk fra sådan en kamp .

                En djævel i mig håber da på der kommer 3000 tilskuere hvoraf de 1000-1200 er fra AGF , hvis det kunne vække ledelsen fra deres døs af middelmådighed .

                Mens der på den anden skulder sidder en engel og håber på 10.000
                Last edited by Magge; 11-05-2018, 10:14.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Man kan jo sige at hvis de utilfredse vil "straffe" ledelsen og vise den forsatte utilfredshed så vil det være rigtigt for dem at blive væk fra sådan en kamp .

                  En djævel i mig håber da på der kommer 3000 tilskuere hvoraf de 1000-1200 er fra AGF , hvis det kunne vække ledelsen fra deres døs af middelmådighed .

                  Mens der på den anden skulder sidder en engel og håber på 10.000
                  Lad englen vinde og håb på så mange på lægterne som muligt i håbet om at både spillet og resultatet bliver godt.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Lad englen vinde og håb på så mange på lægterne som muligt i håbet om at både spillet og resultatet bliver godt.
                    Jeg håber virkelig også at man har set kampen i søndags, og kan se at der trods resultatet, er lidt krummer i det her hold. Vi hungrer vel også allesammen lidt efter en kamp, hvor der er en masse folk på lægterne. Det er sgu længe siden!!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Jeg håber virkelig også at man har set kampen i søndags, og kan se at der trods resultatet, er lidt krummer i det her hold. Vi hungrer vel også allesammen lidt efter en kamp, hvor der er en masse folk på lægterne. Det er sgu længe siden!!
                      Alt andet vil næsten være “5. kolonne virksomhed”. Vi trænger i den grad til succesoplevelser både på banen, og på tilskuerpladserne. Succes avler succes siges det.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                        Jeg har i noget tid tænkt på, om en 4-5-1 ikke ville være bedre. Det er en fristende tanke at vi pillede én af angriberne (vi har 3 og ingen af dem præsterer jo helt vildt) ud af startopstillingen. Så vil der være plads til både Casper og Greve eksempelvis.
                        Ser man bort fra Kirkevolds 21 kasser så er AK med 14 mål eneste i top 12-14 målscorere og ikke er fra top4....
                        Last edited by Plum; 11-05-2018, 13:09.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Jeg håber virkelig også at man har set kampen i søndags, og kan se at der trods resultatet, er lidt krummer i det her hold. Vi hungrer vel også allesammen lidt efter en kamp, hvor der er en masse folk på lægterne. Det er sgu længe siden!!
                          Der er krummer nok til en halvleg..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            https://stiften.dk/agf/AGF-maa-undva...artikel/514184

                            Tidlige julegaver til OB.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Man kan jo sige at hvis de utilfredse vil "straffe" ledelsen og vise den forsatte utilfredshed så vil det være rigtigt for dem at blive væk fra sådan en kamp .

                              En djævel i mig håber da på der kommer 3000 tilskuere hvoraf de 1000-1200 er fra AGF , hvis det kunne vække ledelsen fra deres døs af middelmådighed .

                              Mens der på den anden skulder sidder en engel og håber på 10.000
                              Jeg har de samme 2 væsener siddende på mine skuldre. Som en anden skriver, så hungrer vi efter, og trænger til de her kampe hvor der virkelig er noget på spil. Der er meget som slår hovedet på sømmet når folk bliver væk, så det virker ikke befordrende med en misset top 6 placering, og et nederlag i Århus. Jeg håber virkelig OB evaluerer til bunds på alle parametre, når den her sæson på den ene eller anden måde er slut. Det tror jeg personligt den er søndag aften omkring kl 19.45.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Så vil de vel prøve ar parkere to busser.
                                Håber Greve får startplads, ham er vel den som kan skabe bedst noget overraskende mod et hold som står meget dybt.
                                Håber på
                                Gryte
                                Ryan KEP JP JBL
                                Greve Tverskov JJT Kløve
                                AK Helenius
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X