Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    AGF's trænerteam har valgt at starte med følgende 11 spillere mod OB.
    Aleksandar Jovanovic - Martin Spelmann, Pierre Kanstrup,Niklas Backman, Casper Højer Nielsen - Mustapha Bundu, Daniel A.Pedersen, Jens Stage, Jakob Ankersen - Bror Blume - MartinPusicBænken:
    Steffen Rasmussen, Jesper Juelsgård, Adama Guira, Björn DanielSverrisson, Nimo Gribenco, Magnus Kaastrup, André Riel.
    I forhold til den seneste kamp må trænerteamet se bort fraTobias Sana, Mustafa Amini og Kasper Junker, der alle er ramtskader, samt Dino Mikanovic, som er i karantæne.
    Se det her er mere interessant end dumme fans med øl og hede.
    Uden de tre spillere SKAL vi sgu kunne slå dem. Alt andet er næsten - næsten - en skandale.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Se det her er mere interessant end dumme fans med øl og hede.
      Uden de tre spillere SKAL vi sgu kunne slå dem. Alt andet er næsten - næsten - en skandale.
      Ingen tvivl om at vi skal og bør vinde den kamp
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Samme start 11 som sidst
        Hmm, vi sælger bare Greve til sommer for omkring 1 - 1,5 mio fordi han er træt af at være reserve. Thorborg tager selvfølgelig sine procenter. Lidt sat på spidsen, men vel ikke umuligt.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Hmm, vi sælger bare Greve til sommer for omkring 1 - 1,5 mio fordi han er træt af at være reserve. Thorborg tager selvfølgelig sine procenter. Lidt sat på spidsen, men vel ikke umuligt.
          Greve kan umuligt være tilfreds med at blive bænken så meget. Jeg er også bekymret.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
            Greve kan umuligt være tilfreds med at blive bænken så meget. Jeg er også bekymret.
            Det virker som om, at han har meget kort snor. Især når vi har set andre dykke i form, og alligevel være på holdet. Det er ikke alt som lykkedes for ham, men i forhold til Kønne f.eks så får man indsats.

            Comment


              #96
              Jo det ser godt nok meget defensivt ud i dag, det er bare ikke det indtryk jeg har fået i foråret ... at der satses så defensivt.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment

              Working...
              X