Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 09/03/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det kunne vi sagtens....men mere vil jo have mere - og vi skulle helst have sikret os inden sidste kamp som jo er mod fck.

    havde frygtet en røvfuld men vi var jo godt med så et point havde vel ikke været helt uretfærdigt. Men ellers betragter jeg lidt en kamp mod fck som en gratis omgang i vores situation. Det er næste runde mod Viborg der skal vindes. Den og de andre kampe mod bundkandidater som FCV, Sønderjydske og RFC og AGF
    Du har ret, og min kommentar er nok også præget af at adrenalinen stadig pumper. Det er ikke mod FCK, FCM, Brøndby etc., at vi skal hente de points der redder vores røve, og inderst inde er jeg stadig fortøstningsfuld ift at vi nok skal klare skærene. Men et point i dag havde nu altså været en dejlig bonus, og det ærgrer mig, at det (igen) er vores egne fejl og mangler der gør, at vi ikke får det.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
      Jeg synes vi generelt spille en god kamp. Men når man ikke scorer på de(få) chancer der skabes, så er det bare ikke godkendt. Til gengæld, så synes jeg Skoubo spillede en rigtig fin kamp og han kæmpede for hver en bold. Mos og Bodul lavede også et godt indhop i kampen.

      Men mit OB hjerte bløder lige nu.. Hvis vi ikke snart scorer på de chancer vi får, og bliver mere stabile i spillet, så er jeg meget nervøs for, at vi forbliver i bunden - hvor vi jo reelt er.
      vi bliver i bunden uansethvad, men lige nu strækker bunden sig vel også helt til efb på 5. pladsen....vi skal bare holde min. 2 hold under os

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Du har ret, og min kommentar er nok også præget af at adrenalinen stadig pumper. Det er ikke mod FCK, FCM, Brøndby etc., at vi skal hente de points der redder vores røve, og inderst inde er jeg stadig fortøstningsfuld ift at vi nok skal klare skærene. Men et point i dag havde nu altså været en dejlig bonus, og det ærgrer mig, at det er vores egne fejl og mangler der gør, at vi ikke får det.
        helt enig - jeg hoppede og råbte også meget af bodul, kasper og hvem ellers der brændte vores halve chancer; havde være fantastisk med et enkelt point, og vel heller ikke helt ufortjent

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          helt enig - jeg hoppede og råbte også meget af bodul, kasper og hvem ellers der brændte vores halve chancer; havde være fantastisk med et enkelt point, og vel heller ikke helt ufortjent
          I den grad havde vi fortjent 1 point - vi har faktisk godt fat i dem efter deres møg-scoring. Vi mangler så meget en skarp angriber.

          Comment

          Working...
          X