Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB 5/5/2018 12:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så kunne gid se denne startopstilling:
    Gryte
    Ryan KEP Tverskov JBL
    Greve CN JJT Kløve
    AK Helenius
    Det burde det også være. Det er vel umiddelbart vores stærkeste start 11 pt..
    Men tvivler på at det er godt nok til at gå videre

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det burde det også være. Det er vel umiddelbart vores stærkeste start 11 pt..
      Men tvivler på at det er godt nok til at gå videre
      Nu spiller vi ja ikke mod et tophold. AGF spillede ja alt andet end en overbevisende sæson. Så hvorfor skulle det ikke lykkes?
      Til sidst går det vel om dagsform og hvilke træner rammer de rigtige dispositioner. Måske Kent rammer det denne gang og har fundet noget ud af den skæmmende hjemmekamp mod AGF sidst.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Så kunne gid se denne startopstilling:
        Gryte
        Ryan KEP Tverskov JBL
        Greve CN JJT Kløve
        AK Helenius
        Jeg tror ikke vi går væk fra Tverskov på midten og Lund i midterforsvaret, som vi har kørt med de sidste mange kampe. Tror Greve eller Kløve ryger på bænken og så tager CN en kant.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg tror ikke vi går væk fra Tverskov på midten og Lund i midterforsvaret, som vi har kørt med de sidste mange kampe. Tror Greve eller Kløve ryger på bænken og så tager CN en kant.
          Tja, Tverskov gjorde det godt på midtbanen. Men vil aktuelt hellere har ham i cf. Lund var ikke overbevisende der og selvom vil ikke afskrive ham så er ham aktuelt under Tverskovs niveau som cf. Synes Greve ud ville være en kæmpe fejl. Ham er spilleren som stoler mest på "at skabe noget" i offensiven.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Tja, Tverskov gjorde det godt på midtbanen. Men vil aktuelt hellere har ham i cf. Lund var ikke overbevisende der og selvom vil ikke afskrive ham så er ham aktuelt under Tverskovs niveau som cf. Synes Greve ud ville være en kæmpe fejl. Ham er spilleren som stoler mest på "at skabe noget" i offensiven.
            Helt enig . CN på kant .. Åhh nej
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Jeg tror ikke vi går væk fra Tverskov på midten og Lund i midterforsvaret, som vi har kørt med de sidste mange kampe. Tror Greve eller Kløve ryger på bænken og så tager CN en kant.
              Jeg vil aldrig sige aldrig med Kent, for det er set før at han har set et lys i dårlige spillere (hej jønne). Jeg tror bare at kent ser et lys i cn centralt i forhold til den her mere direkte stil. Jjt og tverskov på midten passer bedre til det gamle, hvor vi tjatter lidt til hinanden uden at det rigtig fører til noget. Med cn får vi lidt mere fandenivoldskhed fremad banen, der sætter lidt mere fut i spillet. Det betyder selvfølgelig også flere fejl, for cn er ingen stor teknikker, men vores spil får mere fart, og det får vi brug for imod et agf-hold, der i foråret har fået meget bedre styr på deres organisation.
              Jeg synes det har været fint at give lund chancen så længe nede bagved, men i min optik er tverskov i cf og cn på cm det bedste alternativ i øjeblikket, og vil vi vinde det her nedrykningsspil, så skal vi også stille det bedste hold.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Tja, Tverskov gjorde det godt på midtbanen. Men vil aktuelt hellere har ham i cf. Lund var ikke overbevisende der og selvom vil ikke afskrive ham så er ham aktuelt under Tverskovs niveau som cf. Synes Greve ud ville være en kæmpe fejl. Ham er spilleren som stoler mest på "at skabe noget" i offensiven.
                Jeg siger heller ikke at det er sådan JEG ville stille holdet. Men jeg tror det er sådan Kent gør :-)

                Comment


                  #23
                  For første gang i 20 år betragter jeg AGF som favorit til at slå os over sådsn et to kamps opgør. Det er rystende. Vi har arbejdet med processer og retninger i 8 år. Og er kun gået, i bedste fald i stå, i realiteten et kvantespring baglæns. Før sæsonen betragtede jeg stadig agf som et hold vi kunne slå. Men med den rette træner har agf fjernet den marginal forskel der er på generel trupkvalitet. Og samtidig er den sidste selvforståelse som topklub forsvundet fra, drænet fra vores DNA. Et resultat af et langt sejt træk bestående af dårlig ledelse og under kvalificeret sportslige ansvarlige.
                  Det vil overraske mig meget hvis vi overhovedet kommer i nærheden af at gå videre samlet og jeg vil være forbløffet hvis vi laver overraskelsen. Det vil vlre på niveau med Miraklet i Madrid. Ikke at AGF kommer i nærheden af det niveau. Men ene og alene fordi vi er en klub på vej i total opløsning.

                  Comment


                    #24
                    Joan med i truppen

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-agf-1/

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                      For første gang i 20 år betragter jeg AGF som favorit til at slå os over sådsn et to kamps opgør. Det er rystende. Vi har arbejdet med processer og retninger i 8 år. Og er kun gået, i bedste fald i stå, i realiteten et kvantespring baglæns. Før sæsonen betragtede jeg stadig agf som et hold vi kunne slå. Men med den rette træner har agf fjernet den marginal forskel der er på generel trupkvalitet. Og samtidig er den sidste selvforståelse som topklub forsvundet fra, drænet fra vores DNA. Et resultat af et langt sejt træk bestående af dårlig ledelse og under kvalificeret sportslige ansvarlige.
                      Det vil overraske mig meget hvis vi overhovedet kommer i nærheden af at gå videre samlet og jeg vil være forbløffet hvis vi laver overraskelsen. Det vil vlre på niveau med Miraklet i Madrid. Ikke at AGF kommer i nærheden af det niveau. Men ene og alene fordi vi er en klub på vej i total opløsning.
                      Er enig at vi kommer ikke rigtigt fremad og der mangler fremskridt men at sammenligne en sejr over to kampe mod AGF 2018 på niveau med Miraklet i Madrid, det kan jeg ikke tage helt seriøst. Er meget kritisk i hensigt af Kent som træner og JH og hele ledelse men det er for langt ude.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        https://www.fyens.dk/ob/Aggressivite...rtikel/3253272
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                          For første gang i 20 år betragter jeg AGF som favorit til at slå os over sådsn et to kamps opgør. Det er rystende. Vi har arbejdet med processer og retninger i 8 år. Og er kun gået, i bedste fald i stå, i realiteten et kvantespring baglæns. Før sæsonen betragtede jeg stadig agf som et hold vi kunne slå. Men med den rette træner har agf fjernet den marginal forskel der er på generel trupkvalitet. Og samtidig er den sidste selvforståelse som topklub forsvundet fra, drænet fra vores DNA. Et resultat af et langt sejt træk bestående af dårlig ledelse og under kvalificeret sportslige ansvarlige.
                          Det vil overraske mig meget hvis vi overhovedet kommer i nærheden af at gå videre samlet og jeg vil være forbløffet hvis vi laver overraskelsen. Det vil vlre på niveau med Miraklet i Madrid. Ikke at AGF kommer i nærheden af det niveau. Men ene og alene fordi vi er en klub på vej i total opløsning.
                          Sortsynet sætter nye højder ... på niveau med miraklet i Madrid. Var du mon født dengang ....

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Er enig at vi kommer ikke rigtigt fremad og der mangler fremskridt men at sammenligne en sejr over to kampe mod AGF 2018 på niveau med Miraklet i Madrid, det kan jeg ikke tage helt seriøst. Er meget kritisk i hensigt af Kent som træner og JH og hele ledelse men det er for langt ude.
                            Det kaldes at sætte i relief. Man bruger det bla for at understrege og nuancere sproget. Det kræver sproglig intelligens at begribe, sådan retorik. Måske derfor det var ludt svært at forstå.

                            Jeg hjælper lige med en betydnings forklaring her :

                            sætte i relief

                            "OVERFØRT udgøre eller danne det rette grundlag at vurdere en sag, en situation, et problem el.lign. på
                            GRAMMATIK NOGET sætter NOGET i relief
                            Et godt glas vin er prisen værd og sætter kokkens arbejde og madens niveau i relief BerlT1991"

                            Håber det hjælper dig i din fremtidige opfattelse. Så du en anden gang undgår at tage ting alt for bogstavelig. :)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Sortsynet sætter nye højder ... på niveau med miraklet i Madrid. Var du mon født dengang ....
                              Sortsyn, er ikke en fællesbetegnelse for en pessimistisk analyse. Men en betegnelse for en tilbøjelighed. Altså at det er noget der gælder et mere generelt livssyn.

                              Jeg tolker udfra dit indlæg at du er uenig i min analyse som også bruger begrebet 'at sltte i relief' jeg har forklaret Andlox det længere oppe i tråden. Du er velkommen til at kigge der også.

                              Jeg har dog svært ved at finde dine argumenter for optimisme i dit indlæg, måske jeg overser noget, men då må du lige hjælpe mig med at finde, stroferne hvor du argumentere mod mit indlæg. På forhånd tak.

                              Ps. Mht. Din interesse for min alder så kan jeg informere dig om, at hvor underordnet den end er i denne sammenhæng så var jeg 18 da vi vandt på Bernabeu. Matematikken lader jeg, dig være en udfordring.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                ..og Jønne ikke med?? Ikke at han er savnet, som så. Højst overraskende må man sige, da Joan har fået mundtlig besked om at han havde spillet sin sidste kamp for OB. Kunne være en fantastisk afsked for ham, hvis han kunne komme ind og få en afgørende fod på til OBs fordel

                                Comment

                                Working...
                                X