Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB 5/5/2018 12:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AGF-OB 5/5/2018 12:00

    https://www.destribede.dk/single-pos...te-s%C3%B8ndag

    Rigtigt godt initiativ her! Træls med det kamptidspunkt, men rigtigt positivt at der bliver sat nogle kræfter ind på at få samlet noget opbakning forud for de her kampe.

    #2
    Fantastisk af OB! Jeg vil godt have lov til at give dem stor ros for dette. Jeg skrev til dem for en uge siden og foreslog netop dette, da man allerede i så god tid kendte modstanderen. Jeg ved ikke om det er specifikt mit og andres ønsker de har lyttet til, men de har gjort præcis det ønsket.

    Der er booket plads! Vi ses i Aarhus!
    150kr. Det bør de fleste kunne finde her starten i måneden ;-) Håber vi bliver rigtig mange!

    Comment


      #3
      Vi er enige om at der er skrevet forkert i overskriften ikk'? Det er ikke lørdag 5/5 men søndag 6/5 kl. 12 vi spiller?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
        Vi er enige om at der er skrevet forkert i overskriften ikk'? Det er ikke lørdag 5/5 men søndag 6/5 kl. 12 vi spiller?
        Det er vi helt enige om. My bad.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Fantastisk af OB! Jeg vil godt have lov til at give dem stor ros for dette. Jeg skrev til dem for en uge siden og foreslog netop dette, da man allerede i så god tid kendte modstanderen. Jeg ved ikke om det er specifikt mit og andres ønsker de har lyttet til, men de har gjort præcis det ønsket.

          Der er booket plads! Vi ses i Aarhus!
          150kr. Det bør de fleste kunne finde her starten i måneden ;-) Håber vi bliver rigtig mange!
          Jeg skrev til OB for et stykke tid siden, da der herinde var debat om, hvorfor man ikke promoverede de officielle udebaneture gennem klubbens egne kanaler (og dermed markant større målgruppe end hos De Stribede), da det jo trods alt må være i alles interesse, at der dukker mange stribede op på udebane.

          Lige siden, uden undtagelse tror jeg faktisk, har man på OB's officielle Facebookside slået et slag for den upcoming udebanetur. Det er super fedt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Fantastisk af OB! Jeg vil godt have lov til at give dem stor ros for dette. Jeg skrev til dem for en uge siden og foreslog netop dette, da man allerede i så god tid kendte modstanderen. Jeg ved ikke om det er specifikt mit og andres ønsker de har lyttet til, men de har gjort præcis det ønsket.

            Der er booket plads! Vi ses i Aarhus!
            150kr. Det bør de fleste kunne finde her starten i måneden ;-) Håber vi bliver rigtig mange!
            Er det OB eller er det fanklubben som arrangerer dette ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Det kunne edderbankemig være fedt, hvis vi kunne rive en 1-1'er hjem, så der stadig var liv i håbet om at gå videre, når hjemmekampen skal spilles.

              Jeg tror, at det taktiske oplæg må være, at stille sig forholdsvis lavt. AGF har typerne til at løbe dybt - ikke kombinere. Det kan vi også godt tillade os på udebane. Vi har faktisk også scoret ret mange mål på kontra denne sæson, så på den led vil det også være godt, at lukrere på AGFs fejl i det etablerede spil.

              Tobias Sana vil meget gerne løbe lidt "ned" i banen og modtage bolden for så at løbe dybt. Her er KEP og Marco Lund nødt til at slippe ham, for ellers er vi i total ubalance når Ankersen eller Junker/Bundu/Kaastrup kommer løbende dybt. Så Tverskov skal virkelig have et øje til, hvordan Sana prøver at skabe overtal på midten.

              Jeg synes, at AGF har set lidt sårbare ud på dødbolde, så det er helt sikkert noget, hvor vi skal investere i denne uges træning. De lukkede mål ind efter dødbolde mod Helsingør og Silkeborg.

              Og så skal der afsluttes, for de AGF omstillinger er altså giftige. For meget spil, der ender med en fejlaflevering kan give AGF-kontraer af sig.

              Håber virkelig, at det lykkes at gå videre, for mod Hobro og SønderjyskE, så ser det en smule nemmere ud.

              Comment


                #8
                Jeg synes, at den her kamp stinker langt væk af 0-0 og et kampforløb meget lig det vi så i efteråret.

                AGF er siden da kun blevet mere robuste og fokuserede på deres defensiv, omend de også er begyndt at lukke nogle mål ind her i nedrykningsspillet, og vi har stadig ikke for alvor bevist, at vi kan lave mål mod andre end Helsingør, Randers og Lyngby.

                AGF vil selvfølgelig gerne vinde, men som kampen skrider frem, kan jeg sagtens se dem affinde sig med 0-0, og de vil sikkert være meget optaget af, at vi i hvert fald ikke skal have et udebanemål med hjem. Bl.a. belært af kampen tidligere på foråret, tænker jeg at de har en god fornemmelse af, at de igen kan gå ned til os og fedte et resultat hjem med et enkelt mål, og mere skal der jo nok ikke til.

                Samtidig er vi jo stadig rystende ringe på udebane, sammenlignet med hjemme, så et scenarie, hvor vi "bare" skal vinde på hjemmebane, tænker jeg da heller ikke, at man vil være helt utilfreds med.

                Jeg tænker det bliver en kamp med to meget forsigtige udgangspunkter, og ja helt sikkert en kamp, hvor dødbolde kan blive afgørende, og hvor der bliver næppe givet ved dørene og taget de store chancer defensivt, og så tvivler jeg godt nok på, at der er kvalitet og risikovillighed nok hos nogle af de to hold til at dirke det op.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Er det OB eller er det fanklubben som arrangerer dette ?
                  Som jeg kan forstå det, så er det fanklubben som står for arrangementet, men der er tilskud fra klubben.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg synes, at den her kamp stinker langt væk af 0-0 og et kampforløb meget lig det vi så i efteråret.

                    AGF er siden da kun blevet mere robuste og fokuserede på deres defensiv, omend de også er begyndt at lukke nogle mål ind her i nedrykningsspillet, og vi har stadig ikke for alvor bevist, at vi kan lave mål mod andre end Helsingør, Randers og Lyngby.

                    AGF vil selvfølgelig gerne vinde, men som kampen skrider frem, kan jeg sagtens se dem affinde sig med 0-0, og de vil sikkert være meget optaget af, at vi i hvert fald ikke skal have et udebanemål med hjem. Bl.a. belært af kampen tidligere på foråret, tænker jeg at de har en god fornemmelse af, at de igen kan gå ned til os og fedte et resultat hjem med et enkelt mål, og mere skal der jo nok ikke til.

                    Samtidig er vi jo stadig rystende ringe på udebane, sammenlignet med hjemme, så et scenarie, hvor vi "bare" skal vinde på hjemmebane, tænker jeg da heller ikke, at man vil være helt utilfreds med.

                    Jeg tænker det bliver en kamp med to meget forsigtige udgangspunkter, og ja helt sikkert en kamp, hvor dødbolde kan blive afgørende, og hvor der bliver næppe givet ved dørene og taget de store chancer defensivt, og så tvivler jeg godt nok på, at der er kvalitet og risikovillighed nok hos nogle af de to hold til at dirke det op.
                    Vi har scoret både på Brøndby stadion, i Farum og i Herning, må da tælle for lidt:-) Men jeg er ret sikker på at vi SKAL have et udebanemål før ihvertfald jeg tør tro på noget. GF scorer stensikkert i Odense. Men jeg syntes vi plejer at være gode i Århus. Kan ikke huske mange kampe de sidste mange år, hvor vi ikke har været om ikke det bedste hold, så ihvertfald været ok med.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Vi har scoret både på Brøndby stadion, i Farum og i Herning, må da tælle for lidt:-) Men jeg er ret sikker på at vi SKAL have et udebanemål før ihvertfald jeg tør tro på noget. GF scorer stensikkert i Odense. Men jeg syntes vi plejer at være gode i Århus. Kan ikke huske mange kampe de sidste mange år, hvor vi ikke har været om ikke det bedste hold, så ihvertfald været ok med.
                      Godt ord igen. Så kan jeg jo så retorisk spørge: Hvor mange af de mål bragte enten OB foran eller udlignede de kampe?

                      At OB er gode når der er plads og rum at spille i, kan ikke være nogen nyhed for nogen, og at de fleste fodboldhold som oftest også bliver mere sløve i organisationen og sænker intensiteten, er vidst heller ikke nogen overraskelse for nogle, derfor tillægger jeg det ikke nogen helt stor værdi, at OB har scoret nogle kosmetiske mål mod nævnte modstandere, selvom at et mål selvfølgelig er et mål.

                      OB har også lukreret på, at der i de sidste 6 kampe ikke har været ligeså meget på spil, og at intensiteten og viljen til at forsvare et resultat har været gennemgående mindre, hvilket bare har givet langt bedre vilkår for især offensiven. Jeg anser det ikke for værende særligt kontroversielt at påstå, at når kampene for en større betydning, kompaktheden bliver større og pladsen mindre på modstanderens sidste tredjedel, så render OB oftest ind i nogle problemer. Så længe AGF stadig har et resultat, forventer jeg i den grad også, at det er sådan de vil angribe kampen.

                      Jeg er nu ikke helt enig i, at man skal have det udebanemål, og at man ikke kan undgå at lukke et mål ind til AGF-hjemme. Vi skal ikke gøre AGFs offensiv bedre end den er, og hvis OB har et resultat at forsvare, tror jeg at AGF får ligeså store problemer med at skabe store chancer, som OB ville gøre. Derfor holder jeg nu fast i, at 0-0 i Århus vil være et fint resultat med tanke på, at OB bare er langt bedre hjemme.

                      Værd at nævne forud for de her kampe, er også matchuppen mellem de to trænere. Vi har mødt Davids hold fire gange siden han kom til, tre gange mod Lyngby og én mod AGF, og vi har kun fået to point i de fire kampe. Noget tyder på, at Davids pragmatiske stil er et skidt match mod Kents mere stædige tilgang til at ville spille, og jeg frygter i den grad, at det bliver en genudsendelse, hvor vi kommer til at have en stor del af spillet, men at det bliver på AGFs præmisser, og de straffer os på en af de fejl vi som regel laver, eller via en enkeltmandspræstation.

                      Comment


                        #12
                        Har lige kigget på De Stribedes FB-side, og de melder udsolgt til AGF-kamppen med 2 busser og 100 mennesker.
                        Meget positivt, men man må håbe, at der kan komme en bus eller to mere afsted med

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                          Har lige kigget på De Stribedes FB-side, og de melder udsolgt til AGF-kamppen med 2 busser og 100 mennesker.
                          Meget positivt, men man må håbe, at der kan komme en bus eller to mere afsted med
                          Mon ikke de uofficielle hqr bus afsted også :)

                          Comment


                            #14
                            Fester stadig ude. Nu er han syg. Underligt forlæb med ham de sidste par uger

                            https://www.fyens.dk/ob/Kun-Festerse...rtikel/3253230

                            Alle andre er klar

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fester stadig ude. Nu er han syg. Underligt forlæb med ham de sidste par uger

                              https://www.fyens.dk/ob/Kun-Festerse...rtikel/3253230

                              Alle andre er klar
                              Så kunne gid se denne startopstilling:
                              Gryte
                              Ryan KEP Tverskov JBL
                              Greve CN JJT Kløve
                              AK Helenius
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X