Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt website

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nyt website

    Jeg kan se http://ob.dk har fået nyt look.

    Nogen der ved hvorfor og hvad synes folk ellers om det?
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    #2
    Lige ved første øjekast syntes jeg den var en anelse uoverskuelig ift den gamle. Men den er vel okay. Når man lige lærer den at kende

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lige ved første øjekast syntes jeg den var en anelse uoverskuelig ift den gamle. Men den er vel okay. Når man lige lærer den at kende
      Jeg syntes ved første øjekast den minder om vores lokale serie 2 klub’s hjemmeside . Men vil lige se den an inden dommen .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Det virker lidt mærkeligt at man blandt andet kommer ind på en gammel hjemmeside hvis man vil have noget at vide om "Historie". Det er måske en lille ting - men det er bare svært at blive begejstret for noget OB kommer med lige for tiden.

        Comment


          #5
          Har kun tjekket den på mobilen og der fungerer den i hvert fald væsentligt bedre end den gamle.

          Og ja, der er helt sikkert nogle fejl rundt omkring. Jeg har arbejdet en del med hjemmesider og hvis OB skulle have lavet den perfekte fejlfri hjemmeside i første hug, så ville de være de første i verdenshistorien - så giv dem nu lige en chance for at komme op at køre 😉

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jeg syntes ved første øjekast den minder om vores lokale serie 2 klub’s hjemmeside . Men vil lige se den an inden dommen .
            Enig...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Har kun tjekket den på mobilen og der fungerer den i hvert fald væsentligt bedre end den gamle.

              Og ja, der er helt sikkert nogle fejl rundt omkring. Jeg har arbejdet en del med hjemmesider og hvis OB skulle have lavet den perfekte fejlfri hjemmeside i første hug, så ville de være de første i verdenshistorien - så giv dem nu lige en chance for at komme op at køre 😉
              Jeg kan slet ikke få den til at fungere på mobilen. Kan ikke engang fjerne den der cookie meddelelse.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg kan slet ikke få den til at fungere på mobilen. Kan ikke engang fjerne den der cookie meddelelse.
                Hej Kasper. Må jeg spørge hvilken telefon du har? Så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at få det fikset. VH Casper (fra Ecreo der har lavet sitet)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                  Jeg kan se http://ob.dk har fået nyt look.

                  Nogen der ved hvorfor og hvad synes folk ellers om det?
                  Den fungerer fint på pc og opsætningen er vel også okay, men der er alt for meget hvidt.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg kan slet ikke få den til at fungere på mobilen. Kan ikke engang fjerne den der cookie meddelelse.
                    Oprindeligt indsendt af Stendal Se indlæg
                    Hej Kasper. Må jeg spørge hvilken telefon du har? Så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at få det fikset. VH Casper (fra Ecreo der har lavet sitet)
                    Virker fint på min Iphone 6 :)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Stendal Se indlæg
                      Hej Kasper. Må jeg spørge hvilken telefon du har? Så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at få det fikset. VH Casper (fra Ecreo der har lavet sitet)
                      Jeg ville foreslå at nyheder ikke ligger i bunden af siden men gerne i toppen. Ellers syntes jeg faktisk den er okay når man lige bruger lidt tid på den

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Virker fint på min Iphone 6 :)
                        Også på min Galaxy S8 ;-)

                        ...men jeg ville foretrække, hvis de også lavede en seriøs opgradering af både ledelse, hold og faciliteter. ;-)

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          Fin side, klart mere tidssvarende. Jeg synes dog, det er lidt irriterende, at topmenuen følger med, når man scroller på siden, det går vinduet ret lille. Så det kunne man måske overveje?

                          Comment


                            #14
                            Jeg synes jeg har gennemtrawlet den nye hjemmeside på min pc., men det er endnu ikke lykkes mig at finde vores forum. Hvor gemmer det sig henne
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg synes jeg har gennemtrawlet den nye hjemmeside på min pc., men det er endnu ikke lykkes mig at finde vores forum. Hvor gemmer det sig henne
                              Tror det var allerede slet på den gamle hjemmeside, men er ikke helt sikkert. Mener det flyttede til De-stribede-hjemmeside før en tid, da de gav det i deres hænder.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X