Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt website

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    Den er mega dårlig

    Det er alt for for meget hvid og blå det hele flyder bare ud

    det er jo en 2015 hjemmeside.....

    det ligner en 123 gratis hjemmside
    Wow - sikke en saglig kritik. Kan du evt. komme med et par eksempler på 123 hjemmesider, som det nye ob.dk minder dig om?

    Comment


      #32
      Kan man ikke søge i et nyhedsarkiv??
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Og når der bliver lagt nye artikler op er der sådan en der siger “2 timer siden”.
        Men den starter som “om 1 time” eller noget i den stil og tæller ned til “nu” og fortsætter med X min/timer siden

        Ved ikke om det giver mening. Er svært at forklare. Men prøv at tage notits når i tjekker ob.dk

        Comment


          #34
          Jeg er vild med den nye hjemmeside, den er niveauer over den gamle. Det er også ligesom, at billederne er blevet bedre, og videoerne pludselig er af en acceptabel kvalitet. Her har i sgu ramt rigtigt OB. Eller er det bare mig her i sommervarmen?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
            Jeg er vild med den nye hjemmeside, den er niveauer over den gamle. Det er også ligesom, at billederne er blevet bedre, og videoerne pludselig er af en acceptabel kvalitet. Her har i sgu ramt rigtigt OB. Eller er det bare mig her i sommervarmen?
            Har også vendet mig til den. Den er super god ja.

            Det største problem jeg har med den er at jeg skal ned i bunden for at finde nyhedsoversigten. Det er pænt træls

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Har også vendet mig til den. Den er super god ja.

              Det største problem jeg har med den er at jeg skal ned i bunden for at finde nyhedsoversigten. Det er pænt træls
              Det er mere end det. Det er dumt og forkert. Den eneste acceptable forklaring, jeg kan komme på, er, at det er for at man så bliver nødt til at se det andet, der er lagt ud. Og det bryder jeg mig egentlig ikke om, men undskylder konstruktøren.
              Personligt ser jeg kun ob.dk når der er henvisninger her i forummet.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Det er mere end det. Det er dumt og forkert. Den eneste acceptable forklaring, jeg kan komme på, er, at det er for at man så bliver nødt til at se det andet, der er lagt ud. Og det bryder jeg mig egentlig ikke om, men undskylder konstruktøren.
                Personligt ser jeg kun ob.dk når der er henvisninger her i forummet.
                Havde også problemer med at finde nyheder, der var ældre end et par dage. Måtte give op til sidst. Og så har jeg ikke kunne finde oversigt over kampe, der er spillet - også i de foregående sæsoner.

                Har taken med siden været: lav en let tilgængelig og mere responsiv side + skær alt det besværlige information fra, som skal holdes opdateret?

                Comment


                  #38
                  Hvis nogen fra OB læser med - jeg kunne virkelig godt tænke mig nogle opdateringer fra træning, flere små video-bits og noget behind the scenes fra livet i Ådalen. Det behøver ikke være på "Brøndby Indefra" eller FCK TV niveau, men så vidt jeg ved, arbejder kommunikationsfolkene i ved træningsområdet, og for fans er det ofte de små, skæve ting og generelle updates fra hverdagen, der betyder noget. Og video er ofte bedre end det, I skriver, som altid læses med et vist forbehold.

                  Der er jo kommet en ny kommunikationsfyr dernede (velkommen til), så jeg tænker der er lidt flere ressourcer til at skrue op for hjemmeside-opdateringerne?

                  Bare et fromt ønske herfra. Jo tættere man kommer på, jo mere nuanceret i sin kritik og (ofte) loyal bliver man..

                  Information skaber kendskab skaber interesse skaber behov skaber køb skaber loyalitet.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                    Hvis nogen fra OB læser med - jeg kunne virkelig godt tænke mig nogle opdateringer fra træning, flere små video-bits og noget behind the scenes fra livet i Ådalen. Det behøver ikke være på "Brøndby Indefra" eller FCK TV niveau, men så vidt jeg ved, arbejder kommunikationsfolkene i ved træningsområdet, og for fans er det ofte de små, skæve ting og generelle updates fra hverdagen, der betyder noget. Og video er ofte bedre end det, I skriver, som altid læses med et vist forbehold.

                    Der er jo kommet en ny kommunikationsfyr dernede (velkommen til), så jeg tænker der er lidt flere ressourcer til at skrue op for hjemmeside-opdateringerne?

                    Bare et fromt ønske herfra. Jo tættere man kommer på, jo mere nuanceret i sin kritik og (ofte) loyal bliver man..

                    Information skaber kendskab skaber interesse skaber behov skaber køb skaber loyalitet.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      Hvis nogen fra OB læser med - jeg kunne virkelig godt tænke mig nogle opdateringer fra træning, flere små video-bits og noget behind the scenes fra livet i Ådalen. Det behøver ikke være på "Brøndby Indefra" eller FCK TV niveau, men så vidt jeg ved, arbejder kommunikationsfolkene i ved træningsområdet, og for fans er det ofte de små, skæve ting og generelle updates fra hverdagen, der betyder noget. Og video er ofte bedre end det, I skriver, som altid læses med et vist forbehold.

                      Der er jo kommet en ny kommunikationsfyr dernede (velkommen til), så jeg tænker der er lidt flere ressourcer til at skrue op for hjemmeside-opdateringerne?

                      Bare et fromt ønske herfra. Jo tættere man kommer på, jo mere nuanceret i sin kritik og (ofte) loyal bliver man..

                      Information skaber kendskab skaber interesse skaber behov skaber køb skaber loyalitet.
                      Som det her?

                      https://www.facebook.com/odenseboldk...6618726626055/

                      Comment

                      Working...
                      X