Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Et OB-hold med stjernestøv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Et OB-hold med stjernestøv

    Vi var en tur i Ådalen i dag, selvom Superligaholdet ikke skulle træne. Der var kamp på kunstgræsset, og det var et hold med nogle temmelig store navne, der spillede. Det har vi skrevet lidt om.

    http://obstruktion.dk/et-ob-hold-med-stjernestoev/

    #2
    fuck, hvor fedt. Takker for den historie! Glæden ved fodbold varer ved.

    Comment


      #3
      👍👍👍
      Rigtig fint. Også med den video.
      Elsker det når I har historier om de gamle stjerner.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Jeg trækker lige den her tråd frem igen.

        Det er efterhånden nogle måneder siden, vi skrev historien om det her legendariske OB-hold. Vi har selvfølgelig set dem spille nogle gange siden, og vi har flere gange snakket med dem om det tøj, de spiller i. De har både spillet i nogle grønne trøjer, og nogle gamle OB-trøjer, og de har fortalt, at de ikke kan få nyt tøj, fordi de ikke har nogen sponsor, der kan betale det.

        Jeg skrev derfor ind til fodboldministeriet for at komme til at køre på rouletten i deres program, og jeg var så heldig, at vi blev valgt til det. Det kan høres her, ca. 40 minutter inde i den nyeste udsendelse: https://soundcloud.com/fodboldministeriet

        Vi vandt 1000 kroner, som skulle gå til nyt tøj til de gamle drenge. Jeg tænker dog ikke, at 1000 kroner rækker til et nyt sæt spillertrøjer til dem, men det kan jo være, der er nogen, som kender nogen, der kan trylle lidt på en eller anden måde. Hvis der er det, så meld gerne ind!

        Comment


          #5
          Det må kunne lade sig gøre!! Jeg smider gerne lidt i puljen.. Det her er ægte striwer..

          Comment


            #6
            Endnu en gang rigtigt dårlig stil af klubben. Gamle spillere som på alle tænkelige måde har været med til at brande OB. Spillere som var et produkt af et tydeligt OB dna og som stadig holder af spillet og kammeratskabet. Kunne klubben da ikke sørge for ordentligt spillertøj til dem.
            Spillere der var med til at vinde klubbens første DM. Spillere som mange af os stadig husker for fede oplevelser på stadion.
            Der er uhørt dårlig stil.

            Comment


              #7
              Inden folk kommer helt op og ringe, så ...

              Hvad er det lige klubben, altså OB Amatør, skal gøre?
              Skal den gøre forskel på dette hold og de andre i klubben?
              Eller mener folk, at OS&E skal punge ud, til at hold som ikke er deres, men stadig består af nogle mennesker, hvis meritter de markedsfører sig på?

              Holdet kunne nok snildt finde en sponsor, hvis de benyttede deres netværk, som man trods alt har etableret, i deres alder.
              Desuden nægter jeg at tro på, at disse mænd ikke har de penge der skal til, for selv at købe spillertøj, hvis det var noget de rent faktisk gik op i.
              Det kan jeg da - en voksenlærling, med masser af faste udgifter i min alder.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Endnu en gang rigtigt dårlig stil af klubben. Gamle spillere som på alle tænkelige måde har været med til at brande OB. Spillere som var et produkt af et tydeligt OB dna og som stadig holder af spillet og kammeratskabet. Kunne klubben da ikke sørge for ordentligt spillertøj til dem.
                Spillere der var med til at vinde klubbens første DM. Spillere som mange af os stadig husker for fede oplevelser på stadion.
                Der er uhørt dårlig stil.
                Har du skrevet til klubben?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                  Inden folk kommer helt op og ringe, så ...

                  Hvad er det lige klubben, altså OB Amatør, skal gøre?
                  Skal den gøre forskel på dette hold og de andre i klubben?
                  Eller mener folk, at OS&E skal punge ud, til at hold som ikke er deres, men stadig består af nogle mennesker, hvis meritter de markedsfører sig på?

                  Holdet kunne nok snildt finde en sponsor, hvis de benyttede deres netværk, som man trods alt har etableret, i deres alder.
                  Desuden nægter jeg at tro på, at disse mænd ikke har de penge der skal til, for selv at købe spillertøj, hvis det var noget de rent faktisk gik op i.
                  Det kan jeg da - en voksenlærling, med masser af faste udgifter i min alder.
                  Jeg vil godt lige komme med en bemærkning.

                  Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at klubben (amatørafdelingen) ikke har midlerne til nyt tøj til alle deres hold. Det er ikke meningen, at der skal skydes mod dem. Jeg synes heller ikke, OS&E skal blandes ind i det. Det er overhovedet ikke derfor, det her bliver taget op.

                  Vi har set det her hold nogle gange, og vi har haft nogle gode snakke med især Mogens Therkildsen og Johnny Andersen. Vi har så spurgt ind til, hvordan det kan være, at de spillede i de grønne trøjer. Vi fik at vide, at det var fordi, det lige var det, der var muligt, og at de ikke lige havde en sponsor til at sponsorere noget nyt tøj til dem. De kunne da sikkert godt betale selv, men nu prøvede vi lige det her for at ville give dem en hjælpende hånd. Meningen er ikke, at der skal skydes på klubben, vi prøvede bare selv at hjælpe det her hold, fordi vi godt kan lide dem.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    Endnu en gang rigtigt dårlig stil af klubben. Gamle spillere som på alle tænkelige måde har været med til at brande OB. Spillere som var et produkt af et tydeligt OB dna og som stadig holder af spillet og kammeratskabet. Kunne klubben da ikke sørge for ordentligt spillertøj til dem.
                    Spillere der var med til at vinde klubbens første DM. Spillere som mange af os stadig husker for fede oplevelser på stadion.
                    Der er uhørt dårlig stil.
                    Det er slet ikke for at udstille klubben, for der er rigtig mange hold, og der skal jo heller ikke gøres forskel fra klubbens side. Vi ville bare gerne have givet det her hold en hjælpende hånd, fordi vi er blevet ret vilde med dem :-)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Jeg vil godt lige komme med en bemærkning.

                      Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at klubben (amatørafdelingen) ikke har midlerne til nyt tøj til alle deres hold. Det er ikke meningen, at der skal skydes mod dem. Jeg synes heller ikke, OS&E skal blandes ind i det. Det er overhovedet ikke derfor, det her bliver taget op.

                      Vi har set det her hold nogle gange, og vi har haft nogle gode snakke med især Mogens Therkildsen og Johnny Andersen. Vi har så spurgt ind til, hvordan det kan være, at de spillede i de grønne trøjer. Vi fik at vide, at det var fordi, det lige var det, der var muligt, og at de ikke lige havde en sponsor til at sponsorere noget nyt tøj til dem. De kunne da sikkert godt betale selv, men nu prøvede vi lige det her for at ville give dem en hjælpende hånd. Meningen er ikke, at der skal skydes på klubben, vi prøvede bare selv at hjælpe det her hold, fordi vi godt kan lide dem.
                      Og det er da en rigtig god idé, tænker umiddelbart mere også at hvis nogle havde nogle kontakter til Albani lyder det da lige som et projekt for dem med det fynske og at Albani er tilbage og noget historie. Men umiddelbart kender jeg desværre ikke lige nogle i den retning.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Jeg vil godt lige komme med en bemærkning.

                        Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at klubben (amatørafdelingen) ikke har midlerne til nyt tøj til alle deres hold. Det er ikke meningen, at der skal skydes mod dem. Jeg synes heller ikke, OS&E skal blandes ind i det. Det er overhovedet ikke derfor, det her bliver taget op.

                        Vi har set det her hold nogle gange, og vi har haft nogle gode snakke med især Mogens Therkildsen og Johnny Andersen. Vi har så spurgt ind til, hvordan det kan være, at de spillede i de grønne trøjer. Vi fik at vide, at det var fordi, det lige var det, der var muligt, og at de ikke lige havde en sponsor til at sponsorere noget nyt tøj til dem. De kunne da sikkert godt betale selv, men nu prøvede vi lige det her for at ville give dem en hjælpende hånd. Meningen er ikke, at der skal skydes på klubben, vi prøvede bare selv at hjælpe det her hold, fordi vi godt kan lide dem.
                        Det er også helt OK, jeg kunne bare lige se en shitstorm rejse sig under fjerne ;-)

                        Som indskudt bemærkning, synes jeg i øvrigt det er lidt vildt, at medlemmer der vil købe sit eget spillertøj, skal betalemssmme pris, som fans betaler infanshoppen / Intersport / whatever. Det har man i hvert fald skulle, og jeg har ikke hørt at det har ændret sig.

                        Comment


                          #13
                          Fedt

                          Comment

                          Working...
                          X