Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Fanzone til den nye sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen - Fanzone til den nye sæson

    I den seneste udgave af Stemmer fra Ådalen fortæller kommerciel chef Jack Jørgensen, at OB lancerer en permanent fanzone bag Richard Møller Nielsen-tribunen til næste sæson.

    - Vi præsenterer en fanzone til den ny sæson. Det er en stor investering for tilskuerne i Odense og et nyt tiltag for fansene. Det har ikke nogensinde eksisteret før; det tætteste vi kommer var dengang, vi havde Carlsberg Corner i opgangstiderne, siger Jack Jørgensen, kommerciel chef i OB, til Stemmer Fra Ådalen.

    https://soundcloud.com/obstemmer/pan...olket-slutspil

    Du kan også høre Peter Brix, Morten Skov, Sandro Spasojevic og Martin Davidsen blive forstyrret af en traktor, mens de taler om odenseanernes kærlighed til OB, Sten Grytebusts fremtid, de bedste OB-salg i historien og meget andet.
    Last edited by skarven; 20-04-2018, 08:42.
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    #2
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    I den seneste udgave af Stemmer fra Ådalen fortæller kommerciel chef Jack Jørgensen, at OB lancerer en permanent fanzone bag Richard Møller Nielsen-tribunen til næste sæson.

    - Vi præsenterer en fanzone til den ny sæson. Det er en stor investering for tilskuerne i Odense og et nyt tiltag for fansene. Det har ikke nogensinde eksisteret før; det tætteste vi kommer var dengang, vi havde Carlsberg Corner i opgangstiderne, siger Jack Jørgensen, kommerciel chef i OB, til Stemmer Fra Ådalen.

    https://soundcloud.com/obstemmer/pan...olket-slutspil

    Du kan også høre Peter Brix, Morten Skov, Sandro Spasojevic og Martin Davidsen blive forstyrret af en traktor, men de taler om odenseanernes kærlighed til OB, Sten Grytebusts fremtid, de bedste OB-salg i historien og meget andet.

    Glæder mig til et lyt

    Comment


      #3
      Glimrende udsendelse!

      Jeg er dog lettere chokeret over, at man skal smide så mange navne i puljen over bedste salg nogensinde, og så ikke nævne hverken Traoré eller nok vildest af alle: Novakovic. De står i hvert fald langt længere oppe på min liste end et Tingager-salg gør.

      Comment


        #4
        Ja, jeg er enig. Ikke mindst omkring Novakovic. Det var en vanvittig historie.
        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Glimrende udsendelse!

          Jeg er dog lettere chokeret over, at man skal smide så mange navne i puljen over bedste salg nogensinde, og så ikke nævne hverken Traoré eller nok vildest af alle: Novakovic. De står i hvert fald langt længere oppe på min liste end et Tingager-salg gør.
          Novakovic ville klart også være på min liste.

          Comment


            #6
            Nu blev det afsløret at den nye hjemmeside åbner om 10 dage. Kunne det tænkes at man gemmer lidt nyheder til den dag?
            update på faciliteter, en kontraktforlængelse, ny signing mm?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nu blev det afsløret at den nye hjemmeside åbner om 10 dage. Kunne det tænkes at man gemmer lidt nyheder til den dag?
              update på faciliteter, en kontraktforlængelse, ny signing mm?
              Det tvivler jeg på. Man kan selvfølgelig aldrig vide med OB, men når man lancerer en ny hjemmeside vil man oftest gerne lige give den en rolig start, hvor man lige kan justere og tjekke hvad den kan klare af belastning. Det gør man næppe ved at komme med store nyheder 🙂

              Comment


                #8
                God udsendelse. Særligt Sandro har fine pointer:
                - janteloven ødelægger det for OB. Det er sølle at byen ikke støtter mere op om den eneste klub der har en chance for at sætte Fyn på Europakortet
                - flere gamle spillere burde have en funktion i klubben. Det vil skabe noget af den manglende kultur.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Det tvivler jeg på. Man kan selvfølgelig aldrig vide med OB, men når man lancerer en ny hjemmeside vil man oftest gerne lige give den en rolig start, hvor man lige kan justere og tjekke hvad den kan klare af belastning. Det gør man næppe ved at komme med store nyheder 
                  Okay :). Jeg tænker nu at den bare skal testes fra Day 1

                  Comment


                    #10
                    Kan sgu godt lide Sandro’s meninger omkring tilskuere .
                    Men syntes MD prøver i bedste OB stil at finde andre undskyldninger , som Helsingør , vejret , datoen .

                    Peter Brix har nogle gode pointer ift hvordan OB skal få fat i fansene
                    Last edited by Magge; 22-04-2018, 07:47.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Kan sgu godt lide Sandro’s meninger omkring tilskuere .
                      Men syntes MD prøver i bedste OB stil at finde andre undskyldninger , som Helsingør , vejret , datoen .

                      Peter Brix har nogle gode pointer ift hvordan OB skal få fat i fansene
                      At der var færre tilskuere grundet minusgrader og ligegyldige kampe er der vel ingen som er uenige i? Så kan man argumentere for at der i forvejen ikke var nok tilskuere, men det har da så absolut spillet ind..

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        At der var færre tilskuere grundet minusgrader og ligegyldige kampe er der vel ingen som er uenige i? Så kan man argumentere for at der i forvejen ikke var nok tilskuere, men det har da så absolut spillet ind..
                        Nej der er ikke noget nyt i at det er svært at lokke folk ud i frostvejr . Men 3800 mod AGF i en meget afgørende kamp må vel være et tungtvejende bevis .

                        Ingen af de foregående år har vi haft så lave tilskuertal hverken i december eller februar .

                        Men mon ikke også den nye struktur spiller ind , ihvertfald på de kampe her i taberslutspillet . Ligaen har jo med håndbold slutspillet solgt sin sjæl til tv og glemt tilskueren
                        Last edited by Magge; 22-04-2018, 08:56.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Nej der er ikke noget nyt i at det er svært at lokke folk ud i frostvejr . Men 3800 mod AGF i en meget afgørende kamp må vel være et tungtvejende bevis .

                          Ingen af de foregående år har vi haft så lave tilskuertal hverken i december eller februar .

                          Men mon ikke også den nye struktur spiller ind , ihvertfald på de kampe her i taberslutspillet . Ligaen har jo med håndbold slutspillet solgt sin sjæl til tv og glemt tilskueren
                          Er helt enig i at der er langt større problemer end bare vejret og til dels også strukturen, var nu mere for at sige at Davidsen har en pointe og at han som "vært" skal lege djævlens advokat og ikke nødvendigvis bare bruger undskyldninger :)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Er helt enig i at der er langt større problemer end bare vejret og til dels også strukturen, var nu mere for at sige at Davidsen har en pointe og at han som "vært" skal lege djævlens advokat og ikke nødvendigvis bare bruger undskyldninger :)
                            Davidsen er vel nærmest det modsatte af en Djævlens Advokat, da han ret konsekvent forsvarer OB og virker meget som en firmaets mand.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Davidsen er vel nærmest det modsatte af en Djævlens Advokat, da han ret konsekvent forsvarer OB og virker meget som en firmaets mand.
                              Hånden på hjertet, synes du dybt seriøst, at MD virker som firmaets mand?

                              Jeg forstår sgu godt at folk ryster på hovedet af nogle folk herinde engang imellem. Det må ikke være nemt at være frontmand på sådan et medie.. Man skal høre på meget lort. Det hører selvfølgelig med, men nogle gange gad jeg sgu godt at være en flue på væggen hjemme hos eksempelvis MD, når han læser sådan nogle kommentarer 😄

                              .. Jeg håber han kan grine af det 😊

                              Comment

                              Working...
                              X