Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej det er han ikke. Men tænker at man gerne vil have gang i Festersen igen samt det var bedre for alle parter at få fuld spilletid i U19(og også at kunne holde fokus på det) samt noget tid mandag i træningskampen mod Helsingør. Istedet for 5 min i morgen
    Lige præcis. Det er vigtigt de unge får spilletid, og ikke kun sidder på bænken.

    Comment


      #17
      Kløve i start 11 igen efter problemer med baglår

      https://www.fyens.dk/ob/Kloeve-kloer...rtikel/3249530

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kløve i start 11 igen efter problemer med baglår

        https://www.fyens.dk/ob/Kloeve-kloer...rtikel/3249530
        Mathias Jørgensen ikke med
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Mathias Jørgensen ikke med
          Fordi han fik fuld tid for U19 igår og skal nok være med for reserverne i morgen. De ca 120 min er nok mere værdifulde end 5 min idag evt når Fester også skal ind og have spilletid

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fordi han fik fuld tid for U19 igår og skal nok være med for reserverne i morgen. De ca 120 min er nok mere værdifulde end 5 min idag evt når Fester også skal ind og have spilletid
            I de her betydningsløse kampe kunne man med fordel lade Mathias og Julius prøve at være i start 11’eren . Hvornår har man ellers den mulighed ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              I de her betydningsløse kampe kunne man med fordel lade Mathias og Julius prøve at være i start 11’eren . Hvornår har man ellers den mulighed ?
              Pt, har du vel en Helenius der faktisk scorer og en Fester der gerne skal tilbage igen og være klar til playoff kampe. Det giver da udemærket mening at han så får de 2 kampe istedet for at sidde på bænken..

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                I de her betydningsløse kampe kunne man med fordel lade Mathias og Julius prøve at være i start 11’eren . Hvornår har man ellers den mulighed ?
                Det gi'r da bare bedre mening atMathias får hele kampe på u19 frem for 20 min. i SL. Eskesen skal nok får minutter i dag, og, tror jeg, fra næste sæson vil han være tættere på holdet.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  I de her betydningsløse kampe kunne man med fordel lade Mathias og Julius prøve at være i start 11’eren . Hvornår har man ellers den mulighed ?
                  Nu er det også vigtigt at få Fester igen i gang for de afgørende play-of-kampe og give ham spilletid efter skaden. Så kan gid forstå at Jørgensen fik spilletid med U19 og ikke er med i dag.
                  Men fuldstændig enig i hensigt af Eskesen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Nu er det også vigtigt at få Fester igen i gang for de afgørende play-of-kampe og give ham spilletid efter skaden. Så kan gid forstå at Jørgensen fik spilletid med U19 og ikke er med i dag.
                    Men fuldstændig enig i hensigt af Eskesen.
                    Men Ville det bare ikke betyde at Greve eller Kløve ikke skulle starte?
                    Synes Greve pt, viser noget af det potentiale som jeg da håber på han har og kan få forløst. Og synes så absolut man skal prøve at fastholde den udvikling.
                    Med hensyn til Kløve er han først kommet for et par måneder siden og tror stadig at han kan spilles bedre ind på holdet end han er nu. Men håber da at Julius står lige bag dem til kanten. Så har vi Tverskov og JJ på midten hvor CN må kæmpe for spilletid.
                    Så selvom jeg rigtig gerne ser Julius blive spillet ind, så synes jeg at rollen som indskifter pt, passer godt i forhold til holdet, selvom jeg da håber at muligheden for at han kan spille sig på i kamp og træning er tilstede.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Men Ville det bare ikke betyde at Greve eller Kløve ikke skulle starte?
                      Synes Greve pt, viser noget af det potentiale som jeg da håber på han har og kan få forløst. Og synes så absolut man skal prøve at fastholde den udvikling.
                      Med hensyn til Kløve er han først kommet for et par måneder siden og tror stadig at han kan spilles bedre ind på holdet end han er nu. Men håber da at Julius står lige bag dem til kanten. Så har vi Tverskov og JJ på midten hvor CN må kæmpe for spilletid.
                      Så selvom jeg rigtig gerne ser Julius blive spillet ind, så synes jeg at rollen som indskifter pt, passer godt i forhold til holdet, selvom jeg da håber at muligheden for at han kan spille sig på i kamp og træning er tilstede.
                      Synes bare en start-11-plads for Eskesen ville være en fin anerkendelse for sin udvikling og præstation. Men det skulle ikke gå på bekostning af Greve som synes er vores bedste offensive kort. Naturligt har du en pointe med Kløve at ham må spilles bedre ind. Alligevel ville jeg glæde mig hvis Eske får en startplads i en af de sidste kampe i puljen. Men er allerede tilfreds hvis det bliver en indhop med mindst 30 min. eller mere.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Eskesen får lov at starte. Tverskov og greve får en pause

                        Comment


                          #27
                          Lyngby med 6 spillere i start 11'eren mellem 17 og 20 år... det er vildt! :-)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Og CN centralt igen. Ville heller haft Kløve der og Greve derfor med ind
                            Men så kan CN trække et gult kort, har karantæne i sidste puljekamp og er til rådighed i play-of kampe.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Tverskov har ellers været vores bedste mand på midten, men det er måske fint han får en pause.
                              Spændende med Eskesen

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Og CN centralt igen. Ville heller haft Kløve der og Greve derfor med ind
                                Men så kan CN trække et gult kort, har karantæne i sidste puljekamp og er til rådighed i play-of kampe.
                                Vi vil være bedre tjent med han har karantæne i de afgørende kampe ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X