Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Lyngby

    Håber virkelig på 30 min minimum til de 2 unge knægte igen. Syntes virkelig de gjorde det godt. Specielt Eskesen.
    Mathias tog mange gode løb men led lidt under dårlige afleveringer og et stort rod på midten

    ser gerne denne

    Sten Grytebust
    Ryan KEP Lund Desler
    Eske Tver Casper Kløve
    Jørgensen Helenius

    4-1

    #2
    De to "knejter" skal nok få noget tid på søndag

    https://www.fyens.dk/ob/OB-spiller-f...rtikel/3248816
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Hebo og måske Ørnskov i karantæne.
      This is what you have been trained for, makes us proud!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Håber virkelig på 30 min minimum til de 2 unge knægte igen. Syntes virkelig de gjorde det godt. Specielt Eskesen.
        Mathias tog mange gode løb men led lidt under dårlige afleveringer og et stort rod på midten

        ser gerne denne

        Sten Grytebust
        Ryan KEP Lund Desler
        Eske Tver Casper Kløve
        Jørgensen Helenius

        4-1
        Hvis der er nogen der har en enkelt fribillet til kampen så er jeg meget interesseret.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          De to "knejter" skal nok få noget tid på søndag

          https://www.fyens.dk/ob/OB-spiller-f...rtikel/3248816
          Nu kan jeg ikke læse den men jeg bliver da også skuffet hvis de 2 ikke minimum får 25-30 min igen. Syntes faktisk at Eske fortjener en start plads efter hans gode indhop i Randers

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
            Hebo og måske Ørnskov i karantæne.
            Det ville ikke gøre noget. Men uanset hvad er det jo et hold vi skal vinde overlegent over

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det ville ikke gøre noget. Men uanset hvad er det jo et hold vi skal vinde overlegent over
              Gør vi da også....

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Gør vi da også....
                Vi må se. Aldrig noget sikkert.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det ville ikke gøre noget. Men uanset hvad er det jo et hold vi skal vinde overlegent over
                  ...og så er det lige netop dér, hvor det går galt. Lyngby sluttede sidst mod os med et halvt ynglingehold, og de formåede alligevel at lægge pres på os. Så det der med med at forvente en "overlegen" sejr det synes jeg efterhånden vi bør smide på hylden, når det gælder dette hold. Ja - det kan godt blive overlegent, men det hold er så ustabilt og mangler så meget i styring, mental styrke og omstilling i forhold til modstandere, at vi sagtens kan tabe.

                  Vi kom også bagud imod et svagt Randers-hold. Så hvorfor ikke også et svagt Lyngby-hold?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    ...og så er det lige netop dér, hvor det går galt. Lyngby sluttede sidst mod os med et halvt ynglingehold, og de formåede alligevel at lægge pres på os. Så det der med med at forvente en "overlegen" sejr det synes jeg efterhånden vi bør smide på hylden, når det gælder dette hold. Ja - det kan godt blive overlegent, men det hold er så ustabilt og mangler så meget i styring, mental styrke og omstilling i forhold til modstandere, at vi sagtens kan tabe.

                    Vi kom også bagud imod et svagt Randers-hold. Så hvorfor ikke også et svagt Lyngby-hold?

                    MvH ChrisOB
                    Slet ikke uenig. Vi er ikke bedre end at vi kan være holdet der giver Lyngby deres første sejr i 20 kampe/halvt år.

                    Men vi burde vinde mod deres amputerede hold

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Hvis der er nogen der har en enkelt fribillet til kampen så er jeg meget interesseret.
                      Er der slet ikke nogen der har en ekstra sponsorbillet eller lign til kampen?. Jeg gir en kold bajer på stadion for entréen :-)

                      Comment


                        #12
                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...jacob-barrett/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Rasmus Festersen er klar igen efter sin skade, og han håber, at han kan bidrage i kampen mod Lyngby.

                          http://obstruktion.dk/festersen-haab...ge-mod-lyngby/

                          Comment


                            #14
                            Mathias Jørgensen spillede i dag mod AGF U19, og er, som jeg lige skimtede det, ikke i truppen til i morgen?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Mathias Jørgensen spillede i dag mod AGF U19, og er, som jeg lige skimtede det, ikke i truppen til i morgen?
                              Nej det er han ikke. Men tænker at man gerne vil have gang i Festersen igen samt det var bedre for alle parter at få fuld spilletid i U19(og også at kunne holde fokus på det) samt noget tid mandag i træningskampen mod Helsingør. Istedet for 5 min i morgen

                              Comment

                              Working...
                              X