Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Synes sgu det er halvnaivt at begrave FCN som top 6-hold. Der er stadig MASSER af kvalitet på det hold, især offensivt. Donyoh og Amon har hver startet inde i 2 ud af de første 7 kampe. Når de kommer i omdrejninger bliver de uhyggelige, igen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Vil gerne smide KEP i puljen, JM og JH skal have en kammeratlig samtale om fremtiden med ham - Tvivler stærkt på at KEP har lyst til at sidde på bænken det sidste år af sin karriere.

      Derudover tror jeg også at Festersen kunne blive sorteper i et angrebsspil og ryge ud
      Jeg vil vædde hvad som helst med at KEP tidligst ryger til vinter. Måske endda først når kontrakten udløber.

      Det med Fester forstår jeg ikke rigtig. At han ikke får flere minutter end han gør pt når AK og måske Hele ikke rigtig præsterer 100%

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Synes sgu det er halvnaivt at begrave FCN som top 6-hold. Der er stadig MASSER af kvalitet på det hold, især offensivt. Donyoh og Amon har hver startet inde i 2 ud af de første 7 kampe. Når de kommer i omdrejninger bliver de uhyggelige, igen.
        Helt enig. De er ramt af skader og europæisk træthed. Når de kommer oven på det kommer de til at få masser af sejre. Og nok også Top 6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Helt enig. De er ramt af skader og europæisk træthed. Når de kommer oven på det kommer de til at få masser af sejre. Og nok også Top 6
          ... og de kan kun blive bedre i løbet af sæsonen, det hold vrimler bare med spillere som kun bliver bedre for hver kamp.
          Desværre er en af de vildeste ikke en mulighed for landsholdet, Kudus har et uhyggeligt niveau med bolden og han er 17, han bliver ekstremt dyr.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Vil gerne smide KEP i puljen, JM og JH skal have en kammeratlig samtale om fremtiden med ham - Tvivler stærkt på at KEP har lyst til at sidde på bænken det sidste år af sin karriere.

            Derudover tror jeg også at Festersen kunne blive sorteper i et angrebsspil og ryge ud
            Men så har vi jo ikke spillere nok. Lige nu kniber det med at gennemføre et simpelt træningspas med nuværende trup. Det giver ingen mening at afskibbe folk bare fordi de lige pt ikke er i startopstillingen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Men så har vi jo ikke spillere nok. Lige nu kniber det med at gennemføre et simpelt træningspas med nuværende trup. Det giver ingen mening at afskibbe folk bare fordi de lige pt ikke er i startopstillingen.
              DER er vi enige, jeg vil nok mene at OB skal passe på med at sælge spillere, netop fordi det kniber med at have nok til træning ... der vil jo stort set altid være skader.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                ... og de kan kun blive bedre i løbet af sæsonen, det hold vrimler bare med spillere som kun bliver bedre for hver kamp.
                Desværre er en af de vildeste ikke en mulighed for landsholdet, Kudus har et uhyggeligt niveau med bolden og han er 17, han bliver ekstremt dyr.
                Han er nu 18 år ... har aldrig hørt om ham før så måtte lige Google

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Men så har vi jo ikke spillere nok. Lige nu kniber det med at gennemføre et simpelt træningspas med nuværende trup. Det giver ingen mening at afskibbe folk bare fordi de lige pt ikke er i startopstillingen.
                  Sælger vi Gryte og får en angriber kunne det godt passe med at Festersen ryger.. men svært at se en køber med de lange briller ... måske Helenius men det er ikke nemmere ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Han er nu 18 år ... har aldrig hørt om ham før så måtte lige Google
                    Aaah ja, hørte om ham første gang i starten af sæsonen ... der var han 17.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Aaah ja, hørte om ham første gang i starten af sæsonen ... der var han 17.
                      han har ikke måtte indgå kontrakt og spille for dem før han var 18

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg vil vædde hvad som helst med at KEP tidligst ryger til vinter. Måske endda først når kontrakten udløber.

                        Det med Fester forstår jeg ikke rigtig. At han ikke får flere minutter end han gør pt når AK og måske Hele ikke rigtig præsterer 100%
                        Festersen er jo ikke god nok. Jo han er sød, og havde en god sæson da Falk serverede chancerne for ham. AK er heller ikke god nok som første angriber til et top 6 hold, men skal man vælge mellem er holdspiller som Fester, med få mål, eller den mere usynlige AK som kan score, så må det falde ud til fordel for AK. Mål er jo ikke noget vi er forvente med i større stil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Festersen er jo ikke god nok. Jo han er sød, og havde en god sæson da Falk serverede chancerne for ham. AK er heller ikke god nok som første angriber til et top 6 hold, men skal man vælge mellem er holdspiller som Fester, med få mål, eller den mere usynlige AK som kan score, så må det falde ud til fordel for AK. Mål er jo ikke noget vi er forvente med i større stil.
                          Syntes nu altså at Fester har præsteret lige så godt/dårligt som AK og Hele når han har fået chancen. Han har bare ikke fået mange af dem.
                          Men mon ikke det er sidste sæson for Festersen. Lige fyldt 32 år og kører på sidste kontrakt år

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Syntes nu altså at Fester har præsteret lige så godt/dårligt som AK og Hele når han har fået chancen. Han har bare ikke fået mange af dem.
                            Men mon ikke det er sidste sæson for Festersen. Lige fyldt 32 år og kører på sidste kontrakt år
                            Jo det er nok sidste sæson i Odense og måske i ligaen. Men jeg kunne godt se Festersen spille en rolle i første division. Hvis han vil blive boende i Odense kunne FC Fredericia muligvis være en mulighed. Han har en masse erfaring at dele ud af, måske kunne han blive assistent træner med tiden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Syntes nu altså at Fester har præsteret lige så godt/dårligt som AK og Hele når han har fået chancen. Han har bare ikke fået mange af dem.
                              Men mon ikke det er sidste sæson for Festersen. Lige fyldt 32 år og kører på sidste kontrakt år
                              Meget enig. Festersen har en stor stjerne i min bog. Han lader til at have den helt rigtige professionelle tilgang, og den slags er vigtige at have omkring holdet. Jeg ved at han er glad for at være i Odense, så jeg håber også han kan blive i klubben i en eller anden funktion.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Meget enig. Festersen har en stor stjerne i min bog. Han lader til at have den helt rigtige professionelle tilgang, og den slags er vigtige at have omkring holdet. Jeg ved at han er glad for at være i Odense, så jeg håber også han kan blive i klubben i en eller anden funktion.
                                Han er flink og rar, og gør hans bedste. Det samme gør Jesper Hansen, med det betyder jo ikke, at de er dygtige nok. Der er udløbsdato på en angriber, og ret beset har Festersen ikke været god siden Falk skiftede.

                                Comment

                                Working...
                                X