Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Så det du siger er at vi også skal købe os til mesterskabet eller hvordan skal det forstås?
    Jeg siger, at vi skal tilbyde vores bedste spillere den løn de fortjener.

    Comment


      Ja, vi skal nok ikke forvente den store hjælp fra FCM i dag. 8 af starterne i pokalfinalen er slet ikke udtaget, inklusiv de store profiler: Jesper Hansen, Sviatchenko, Jakob Poulsen, Onuachu etc.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Ja, vi skal nok ikke forvente den store hjælp fra FCM i dag. 8 af starterne i pokalfinalen er slet ikke udtaget, inklusiv de store profiler: Jesper Hansen, Sviatchenko, Jakob Poulsen, Onuachu etc.
        Great sportsmanship...

        EDIT: Det her hold får fandme ikke point i Brøndby.

        https://www.fcm.dk/nyheder/superliga...se-truppen-her
        Last edited by mckellberg; 20-05-2019, 12:56.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Great sportsmanship...

          EDIT: Det her hold får fandme ikke point i Brøndby.

          https://www.fcm.dk/nyheder/superliga...se-truppen-her
          Der findes vel ingen normalt tænkende mennesker uden for Herning/Ikast som havde forventet noget sportsmanship fra FCM ?

          Er det iøvrigt så forkasteligt, ville vi have gjort det samme?
          Altså give nogle unge/reserver spilletid i kampe hvor intet er på spil.
          Last edited by Magge; 20-05-2019, 13:05.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            jeg har smidt lidt mønt på en Brøndbysejr. Et af de sjældne odds, hvor man vinder uanset hvad resultatet så bliver...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Der findes vel ingen normalt tænkende mennesker uden for Herning/Ikast som havde forventet noget sportsmanship fra FCM ?

              Er det iøvrigt så forkasteligt, ville vi have gjort det samme?
              Altså give nogle unge/reserver spilletid i kampe hvor intet er på spil.
              Nej det kan ikke overraske nogle, især ikke når direktøren meldte sæsonen afsluttet for nogle dage siden.

              Men vi kan da håbe på, at det måske har en positiv effekt. Jeg er ikke sikker på, at de normale startere ville have leveret den store indsats i en sportslig ligegyldig kamp, med 120 pokalminutter og en medfølgende fest i benene. Hovedparten af dem der spiller i dag, har i det mindste noget at skulle bevise.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Nej det kan ikke overraske nogle, især ikke når direktøren meldte sæsonen afsluttet for nogle dage siden.

                Men vi kan da håbe på, at det måske har en positiv effekt. Jeg er ikke sikker på, at de normale startere ville have leveret den store indsats i en sportslig ligegyldig kamp, med 120 pokalminutter og en medfølgende fest i benene. Hovedparten af dem der spiller i dag, har i det mindste noget at skulle bevise.
                Og så sparer de dem i dag, og så stiller de forhåbentligt med hele kavaleriet hjemme mod Esbjerg i sidste kamp, hvor vi alt andet lige har (endnu) mere brug for "hjælp".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Oliver er klar igen og er med i dagens reserveholdskamp

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-esbjerg/
                  Vi vinder 4-1. Fester og Frøkjær bliver fremhævet. Oliver fik 1. Halvleg og Mandé 2. Halvleg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Fyldt stadion og en kamp som skal vindes plejer ikke at være lig med OB sejr.
                    måske ikke, men det gik da meget fint sidst vi havde brøndby på besøg for et næsten udsolgt stadion

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      måske ikke, men det gik da meget fint sidst vi havde brøndby på besøg for et næsten udsolgt stadion
                      Ja , lad os håbe på gentagelse. Jeg skal nok være der og bakke op om drengene. Så må vi efterfølgende se om det rækker til bronze hbis vi vinder.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Ja , lad os håbe på gentagelse. Jeg skal nok være der og bakke op om drengene. Så må vi efterfølgende se om det rækker til bronze hbis vi vinder.
                        Hvis vi vinder så bør det betyde bronze. FCM bør være motiveret for at slutte ordentligt af hjemme og Esbjerg må snart have opbrugt deres held.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Hvis vi vinder så bør det betyde bronze. FCM bør være motiveret for at slutte ordentligt af hjemme og Esbjerg må snart have opbrugt deres held.
                          Jeg tror desværre ikke FCM vil være særligt motiverede og tror ej heller der kommer så helvedes mange fans, så det kan også blive EfB som styrer lydkulissen.
                          Men jeg lader mig med største glæde overraske .

                          Men lad os nu se, ender vi som nr 4 giver det en finale om EL , det kan blive ret sjovt med fuldt hus i Odense.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            FcM foran.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Lad os se, hvor længe det varer! Både vores kamp i går og FCKs svigt mod EfB viste, at man end ikke skal vove tanken om at sælge skindet, før bjørnen er skudt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                FcM foran.
                                Fedt for os

                                Er der alligevel lidt anstændighed i bastard klubben, eller er BIF bare ringe?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X