Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Taler du om denne eller om næste sæson?
    Jeg taler om at vi desværre må undvære JBL resten af denne sæson, han har imo været vores bedste markspiller.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Udskiftning af Lund var planlagt. Ingen problemer

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/dejligt-at-vaere-tilbage/

      Comment


        Obbekjær har mod på mere

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-jeg-har-droemt-om/

        Comment


          JM tager hatten af for FCK

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/hatten-af-for-fck/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Jeg taler om at vi desværre må undvære JBL resten af denne sæson, han har imo været vores bedste markspiller.
            O.k., frygtede at du mente næste sæson pga kontraktsituationen. Håber stadig at vi kan holde fast i ham i næste sæson og at det endnu ikke ligger fast at han skifter.
            Tror også at 4 uger er sikker for lidt tid at komme over en brækket ribben. Han kommer vel ikke mere på banen i denne sæson.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              O.k., frygtede at du mente næste sæson pga kontraktsituationen. Håber stadig at vi kan holde fast i ham i næste sæson og at det endnu ikke ligger fast at han skifter.
              Tror også at 4 uger er sikker for lidt tid at komme over en brækket ribben. Han kommer vel ikke mere på banen i denne sæson.
              William Kvist spillede med brækket ribben under VM gjorde han ikke? Jeg siger ikke at det er optimalt men det kan være et spørgsmål om optapening og smertetærskel hvis man tager udgangspunkt i dette..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                William Kvist spillede med brækket ribben under VM gjorde han ikke? Jeg siger ikke at det er optimalt men det kan være et spørgsmål om optapening og smertetærskel hvis man tager udgangspunkt i dette..
                Men var der ikke noget at lungen blev også punkteret? Så lyder det som en større skade. Du kan ja ikke en gang løbe smertefri med en brækket ribbe. Og selv med smertemidler kan du vel ikke gå i duelspil dermed som du plejer, det ville handicappe meget. Tror ikke at vi kan bygge på ham.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Men var der ikke noget at lungen blev også punkteret? Så lyder det som en større skade. Du kan ja ikke en gang løbe smertefri med en brækket ribbe. Og selv med smertemidler kan du vel ikke gå i duelspil dermed som du plejer, det ville handicappe meget. Tror ikke at vi kan bygge på ham.
                  Nej han er nok ude resten af sæsonen. Håber bare ikke at det er sidste kamp i trøjen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nej han er nok ude resten af sæsonen. Håber bare ikke at det er sidste kamp i trøjen
                    Ja, det ville være shit. Han er allerede lang tid i OB og kan forstå at man måske vil prøve også noget andet som fodboldspiller en gang men håber vi får lidt mere tid med ham. Lige nu da han er i fulde omdrejninger.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Mere fra Obbekjær her

                      https://www.fyens.dk/sport/OB-sendte...rtikel/3344667

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Ja, det ville være shit. Han er allerede lang tid i OB og kan forstå at man måske vil prøve også noget andet som fodboldspiller en gang men håber vi får lidt mere tid med ham. Lige nu da han er i fulde omdrejninger.
                        Det kan jeg også sagtens forstå. Vi SKAL bare tjene lidt millioner på en spiller som ham og helst til udlandet. Tror BIF har et godt øje til ham. Sammen med Tverskov. Desværre

                        Comment


                          Sidste kamp mod BIF flyttes til lørdag 25/5

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/muligh...b-broendby-if/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Sidste kamp mod BIF flyttes til lørdag 25/5

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/muligh...b-broendby-if/
                            Fedt! Så kan min søn med til kampen!!! :-) :-) :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Købte billetter i går aftes til 26. Maj, men de er vel stadig gyldige bare til dagen før?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                                Købte billetter i går aftes til 26. Maj, men de er vel stadig gyldige bare til dagen før?
                                Kan da ikke forestille mig andet

                                Comment

                                Working...
                                X