Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Han havde jo så også lige nået liiiidt mere i Lyngby, hvor han havde spillet 46 førsteholdskampe. Dermed ikke sagt, at FCN ikke gjorde noget godt for hans udvikling, meeeen.
    Det er som om, at din ellers så vidt berømmede objektivitet ryger ud af vinduet, når snakken falder på FCN. Der maler du en præcis ligeså lyserødt billede, som du ofte (og til tider med rette) beskylder os andre for at gøre med OB. FCN er gode. De er bedre til at udvikle talenter end OB, men der er også nogle huller i osten, hvoraf det største stadig er, at selvom de tjener rigtigt gode penge på deres talenter, så mangler de for alvor dem af deres egne, der over længere tid slår igennem efter et salg. Det kan komme med Mathias Jensen, det kan komme med Andreas Skov osv, men det er ikke sket endnu. Det er vel en hel reel problemstilling og helt fair at tage med i det samlede billede.
    Han var sat af i Lyngby, i 1 div, kun 11 af kampene var i superligaen, hvor han røg ud på bænken ... jeg synes nok FCN kan tage æren der, altså han var jo ikke i nærheden af landsholdet, før han kom til FCN.
    Det synes jeg faktisk er en meget saglig analyse.

    Jeg ser kun på tal og realiteter, det forsøger jeg i hvert fald ... har ingen grund til at puste FCN op.

    Hvis der skulle være noget, så har jeg da tidligere været ekstra negativ omkring OB på forum, nu har jeg det bare sådan at jeg ikke er fan og nok, meget, sjældent håber at OB vinder, men kan godt adskille det fra vurderinger af spilleres niveau etc. eller det synes jeg da :).
    De negative ytringer og lignende holder jeg for mig selv :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Looooooooooool

      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...erkamp/7577959

      Comment


        Mads, lige pt er Mathias Jensen frisk i Celta og siddet enten på tribunen eller bænken. Han har spillet 5 kampe og 231 minutter i denne sæson.

        Emre Mor har spillet 8 kampe og 293 minutter for Celta i denne sæson.

        Emiliano Marcondes er frisk igen i Brentford, hvor han sidder på bænken. Han har spillet 7 kampe og 203 minutter i denne sæson.

        Marcus Ingvartsen har i denne sæson spillet 7 kampe og 102 minutter for Genk. Han er umiddelbart pt. 7. valg i angrebet.

        Der er også spillere der får fint med spilletid i mellemligaklubber, ligesom mange af OBs salg gør. Men samlet set må man sige at præstationerne for de solgte FCN-spillere er blandet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Han var sat af i Lyngby, i 1 div, kun 11 af kampene var i superligaen, hvor han røg ud på bænken ... jeg synes nok FCN kan tage æren der, altså han var jo ikke i nærheden af landsholdet, før han kom til FCN.
          Det synes jeg faktisk er en meget saglig analyse.

          Jeg ser kun på tal og realiteter, det forsøger jeg i hvert fald ... har ingen grund til at puste FCN op.

          Hvis der skulle være noget, så har jeg da tidligere været ekstra negativ omkring OB på forum, nu har jeg det bare sådan at jeg ikke er fan og nok, meget, sjældent håber at OB vinder, men kan godt adskille det fra vurderinger af spilleres niveau etc. eller det synes jeg da :).
          De negative ytringer og lignende holder jeg for mig selv :D.
          Ok. Jeg synes ikke, at lidt mere end et år som senior i en klub tæller som, at den spiller er skabt i klubben. Det ser du anderledes på, fair nok.

          Men det ændrer ikke på, at du som modsvar til, at folk påpeger, at FCN’s spillere mangler at bevise sig udenfor FCN kan komme på 3 eksempler, hvoraf to af dem (Okore og Mathias Jensen) ikke har gjort det (endnu) og den tredje i hvert fald ikke er fra deres akademi
          Last edited by Limefrugten; 01-04-2019, 07:56.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Bjelland, Okore, Mathias Jensen har alle været udtaget (mathias ikke til den endelige trup til VM) og er produkter af FCN ... så ja det gør de da bestemt.

            Nej, det ved jeg ikke ... da FCN flytter sig konsekvent igennem sæsonen og så starter fra 20% igen næste år.
            De år hvor de klarer sig rigtig godt, har de formået at holde på nogle af stortalenterne.
            Hvis man må tælle spillere med der ikke længere er på landsholdet, men blot har været udtaget en enkelt gang, så kan man jo også finde flere tidligere OB'ere der tæller med, herunder Rasmus Falk og Daniel Høegh. Og nå ja, så har den største stjerne på landsholdet forøvrigt også spillet en del år i OB's ungdomsafdeling.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Mads, lige pt er Mathias Jensen frisk i Celta og siddet enten på tribunen eller bænken. Han har spillet 5 kampe og 231 minutter i denne sæson.

              Emre Mor har spillet 8 kampe og 293 minutter for Celta i denne sæson.

              Emiliano Marcondes er frisk igen i Brentford, hvor han sidder på bænken. Han har spillet 7 kampe og 203 minutter i denne sæson.

              Marcus Ingvartsen har i denne sæson spillet 7 kampe og 102 minutter for Genk. Han er umiddelbart pt. 7. valg i angrebet.

              Der er også spillere der får fint med spilletid i mellemligaklubber, ligesom mange af OBs salg gør. Men samlet set må man sige at præstationerne for de solgte FCN-spillere er blandet.
              Det er jo heller ikke nemt når du lægger Fakta på bordet :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Hvis man må tælle spillere med der ikke længere er på landsholdet, men blot har været udtaget en enkelt gang, så kan man jo også finde flere tidligere OB'ere der tæller med, herunder Rasmus Falk og Daniel Høegh. Og nå ja, så har den største stjerne på landsholdet forøvrigt også spillet en del år i OB's ungdomsafdeling.
                Ja vi er lige stor leverandør til A landsholdet hvis man bare drejer tingene lidt

                Comment


                  Tillad mig lige at kommentere på Bjelland. Han er selvfølgelig (!) ikke et produkt af FCN, når han nu var ungdomsspiller i Lyngby og spillede sine første 3 seniorsæsoner i Lyngby.

                  Ja, de hentede ham (som 21-årig!), og havde ham i et par år inden han blev solgt, men han er fandme ikke et FCN-produkt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Tillad mig lige at kommentere på Bjelland. Han er selvfølgelig (!) ikke et produkt af FCN, når han nu var ungdomsspiller i Lyngby og spillede sine første 3 seniorsæsoner i Lyngby.

                    Ja, de hentede ham (som 21-årig!), og havde ham i et par år inden han blev solgt, men han er fandme ikke et FCN-produkt.
                    Hvis Bjelland er et FCN-produkt, så er Bashkim også et OB-produkt. Og han har også været på landsholdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Hvis Bjelland er et FCN-produkt, så er Bashkim også et OB-produkt. Og han har også været på landsholdet.
                      Glem ikke Zohore!
                      SLO

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Mads, lige pt er Mathias Jensen frisk i Celta og siddet enten på tribunen eller bænken. Han har spillet 5 kampe og 231 minutter i denne sæson.

                        Emre Mor har spillet 8 kampe og 293 minutter for Celta i denne sæson.

                        Emiliano Marcondes er frisk igen i Brentford, hvor han sidder på bænken. Han har spillet 7 kampe og 203 minutter i denne sæson.

                        Marcus Ingvartsen har i denne sæson spillet 7 kampe og 102 minutter for Genk. Han er umiddelbart pt. 7. valg i angrebet.

                        Der er også spillere der får fint med spilletid i mellemligaklubber, ligesom mange af OBs salg gør. Men samlet set må man sige at præstationerne for de solgte FCN-spillere er blandet.
                        Mathias Jensen er jo ikke tilbage ved gammel styrke, blot fordi han ikke er skadet længere ... jeg mener faktisk at du også har brugt kalkulen at det tager cirka samme tid at komme tilbage, som den tid man har været ude.
                        Mathias Jensen var ude i 5 måneder (desuden har det sejlet i Celta og han har spillet et par kampe fra start på fløjen :D og han kom til i sidste uge, at sige noget mindre positivt, dog sandt, om tiden i klubben).

                        Emre Mor har vist ikke helt mentaliteten og så er han skiftet til Tyrkiet, det interesserer mig ikke for alvor. (i så fald skal Lobotka jo også tælles med).

                        Marcondes er det samme som Mathias, han har bare været ude i endnu længere tid ... ham kan du slet ikke for alvor regne med, før i næste sæson ... ja han var tiltænkt en nøglerolle før sin skade.

                        Marcus Ingvartsen er ikke bedre end det, han spiller for det bedste hold i Belgien og det er lidt over hvad han kan.

                        Jeg ved ikke helt hvor du vil hen, hvad har jeg sagt som ikke flugter med virkeligheden?

                        Desuden er allerede det at de skifter til så gode klubber og får spilletid jo en stor præstation ... hvem ser vi ellers det fra?
                        Er det først godt nok når danske spillere skifter til Barcelona, aldrig bliver skadet og bliver tilbedt som den næste Messi :D?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Hvis Bjelland er et FCN-produkt, så er Bashkim også et OB-produkt. Og han har også været på landsholdet.
                          Den kan vi godt lege, så er Jens Stryger og Gytkjær et FCN-produkt :D.

                          Min pointe er at FCN producerer en helvedes masse potentielle landsholdsspillere, måske faktisk flest af alle (jeg har ikke lige talt det sidste års tid) men helt på højde med FCM og FCK og utroligt mange flere end alle andre end de to ... det er da fedt for landsholdet og hvis OB kommer til at producere flere potentielle landsholdsspillere, så er det også fedt :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Den kan vi godt lege, så er Jens Stryger og Gytkjær et FCN-produkt :D.

                            Min pointe er at FCN producerer en helvedes masse potentielle landsholdsspillere, måske faktisk flest af alle (jeg har ikke lige talt det sidste års tid) men helt på højde med FCM og FCK og utroligt mange flere end alle andre end de to ... det er da fedt for landsholdet og hvis OB kommer til at producere flere potentielle landsholdsspillere, så er det også fedt :).
                            Ja, de producerer en del POTENTIELLE landsholdsspillere - men ikke ret mange reelle landsholdsspillere, når det kommer til stykket. Der er FCK, Brøndby og FCM involveret i en del flere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Ja, de producerer en del POTENTIELLE landsholdsspillere - men ikke ret mange reelle landsholdsspillere, når det kommer til stykket. Der er FCK, Brøndby og FCM involveret i en del flere.
                              Jo flere potentielle landsholdsspillere, jo større mulighed for reelle landsholdsspillere, der ved jeg vi er enige og det er min pointe ... og det varer vel ikke SÅ længe før vi kan tælle Andreas Skov med der også.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jo flere potentielle landsholdsspillere, jo større mulighed for reelle landsholdsspillere, der ved jeg vi er enige og det er min pointe ... og det varer vel ikke SÅ længe før vi kan tælle Andreas Skov med der også.
                                Problemet er jo at de i mange år har produceret potentielle landsholdsspillere, men hvor kun et absolut fåtal har taget springet til A-landsholdet. Når det kommer til at producere A-landsholdsspillere er FCN på ingen måde blandt de bedste.

                                Comment

                                Working...
                                X