Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    En rugekasse for ungdomslandshold er mere retvisende:

    U21: 5 spillere
    U20: 2 spillere
    U19: 3 spillere
    U18: 3 spillere
    U17: 2 spillere
    U16: 5 spillere

    Altså 20 spillere på div. ungdomslandshold baseret på den seneste udtagelse.
    uden tvivl. De gør det godt i ungdomsfodbold.. Mega flot

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      En rugekasse for ungdomslandshold er mere retvisende:

      U21: 5 spillere
      U20: 2 spillere
      U19: 3 spillere
      U18: 3 spillere
      U17: 2 spillere
      U16: 5 spillere

      Altså 20 spillere på div. ungdomslandshold baseret på den seneste udtagelse.
      Hvor mange havde OB med?
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Hvor mange havde OB med?
        Umiddelbart er u18 og u20 ikke helt tællende, der er ingen slutrunde og de spiller vist også færre kampe.
        Som jeg ser det fungerer det lidt som b-u19 og b-u21.

        OB har 5 med på u16-u19.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          uden tvivl. De gør det godt i ungdomsfodbold.. Mega flot
          Ja og de spillere er der en større sandsynlighed for kommer til at spille landsholdsbold, end dem der ikke har været inde omkring ungdomslandsholdene :).
          Deraf fremelsker ...
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Bjelland kom til FCN som 21 årig. Tæller den?
            Ja, han blev udviklet til det der gjorde ham til landsholdsspiller i FCN, så jeg vil bestemt mene at den tæller.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              De har jo tydeligvis 1
              Du mistolker :).
              Jeg følger også Ajax, FCK, Leipzig, Dortmund og en række andre i mindre grad, hvis du er lidt skarp så kan du godt regne formålet ud :D.
              Landsholdet interesserer mig, meget, jeg er på ingen måde fan af hverken FCN eller andre klubber :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Ja, han blev udviklet til det der gjorde ham til landsholdsspiller i FCN, så jeg vil bestemt mene at den tæller.
                Jeg ser ham stadig som en Lyngby dreng. Og det gør han også selv. Men det er da rigtigt at han slog igennem i FCN

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                  Jeg ville ikke tælle Bjelland med. Han har brugt længere tid i Lyngby end i FCN
                  Bjelland var ikke noget da han kom til FCN, det blev han så ... så jo, den skal klart tælle med.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg ser ham stadig som en Lyngby dreng. Og det gør han også selv. Men det er da rigtigt at han slog igennem i FCN
                    Hvor han blev sat af, jeg skal erkende at jeg stort set ikke kan huske at han har spillet der ... nok fordi han netop ikke spillede fast ...

                    Nok om det, jeg har lidt stjålet forum ... det var ikke meningen.
                    Tænker du forstår min pointe, ungdomslandsholdene er den direkte vej til landsholdet og mon ikke vi snart kan tælle Andreas Skov med også.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Du mistolker :).
                      Jeg følger også Ajax, FCK, Leipzig, Dortmund og en række andre i mindre grad, hvis du er lidt skarp så kan du godt regne formålet ud :D.
                      Landsholdet interesserer mig, meget, jeg er på ingen måde fan af hverken FCN eller andre klubber :).
                      Du siger det godt nok. Syntes bare ofte at dine handler viser noget andet. Men fair nok :) Det gør dig jo ikke til et dårligt menneske selvom du ikke har stribet blod

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Hvor han blev sat af, jeg skal erkende at jeg stort set ikke kan huske at han har spillet der ... nok fordi han netop ikke spillede fast ...
                        Det er jo lidt Mathias Jørgensen om igen. Er han et OB eller et FCN produkt?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Du siger det godt nok. Syntes bare ofte at dine handler viser noget andet. Men fair nok :) Det gør dig jo ikke til et dårligt menneske selvom du ikke har stribet blod
                          Jeg er et 100% ærligt menneske, var jeg fan af FCN havde jeg intet problem med at sige det ... du kan roligt stole på hvad jeg skriver.

                          Det havde jeg, landsholdet har altid været det største ... men jeg var da fan fra cirka 1990 (dansede rundt i en have da "vi" slog Real, har haft sæsonkort i mange år og havde det endda da vi lå i 1. div, ParmaX2 pokalfinaler og en helvedes masse andet) indtil måske 2012 eller noget i den stil, det skete over en årrække at jeg bare mistede "det" og det kommer åbenbart ikke igen og nu er det væk.

                          Du er velkommen til at hilse på når jeg ser u-bold ... kommer der ret konsekvent men ikke altid til hele kampen ... skaldet, hættetrøje jeg er slet ikke så slem på trods af at jeg altså ikke er fan mere og vel nok nærmest har udviklet lidt en modvilje :D.

                          Jeg kan sagtens forstå at jeg møder modstand her, havde nok været pænt irriteret hvis jeg mødte nuværende OB-mig for 10-15 år siden :D.
                          Last edited by Entusiastens; 31-03-2019, 19:51.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det er jo lidt Mathias Jørgensen om igen. Er han et OB eller et FCN produkt?
                            Nu nåede Bjelland jo lige liiidt mere :).
                            Men ja ... det er altid et definitionsspørgsmål.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg er et 100% ærligt menneske, var jeg fan af FCN havde jeg intet problem med at sige det ... du kan roligt stole på hvad jeg skriver.

                              Det havde jeg, landsholdet har altid været det største ... men jeg var da fan fra cirka 1990 (dansede rundt i en have da "vi" slog Real, har haft sæsonkort i mange år og havde det endda da vi lå i 1. div, ParmaX2 pokalfinaler og en helvedes masse andet) indtil måske 2012 eller noget i den stil, det skete over en årrække at jeg bare mistede "det" og det kommer åbenbart ikke igen og nu er det væk.

                              Du er velkommen til at hilse på når jeg ser u-bold ... kommer der ret konsekvent men ikke altid til hele kampen ... skaldet, hættetrøje jeg er slet ikke så slem på trods af at jeg altså ikke er fan mere og vel nok nærmest har udviklet lidt en modvilje :D.
                              Siger heller ikke at du er uærlig overhovedet. Du tegner tit bare et andet billede i dine posts end det du mener om dig selv mht fodbold. Intet negativt overhovedet. Bare en observation fra mine tilsværtede striwede briller som nok heller ikke altid ser helt klart


                              i will do

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Ja, han blev udviklet til det der gjorde ham til landsholdsspiller i FCN, så jeg vil bestemt mene at den tæller.
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Nu nåede Bjelland jo lige liiidt mere :).
                                Men ja ... det er altid et definitionsspørgsmål.
                                Han havde jo så også lige nået liiiidt mere i Lyngby, hvor han havde spillet 46 førsteholdskampe. Dermed ikke sagt, at FCN ikke gjorde noget godt for hans udvikling, meeeen.
                                Det er som om, at din ellers så vidt berømmede objektivitet ryger ud af vinduet, når snakken falder på FCN. Der maler du en præcis ligeså lyserødt billede, som du ofte (og til tider med rette) beskylder os andre for at gøre med OB. FCN er gode. De er bedre til at udvikle talenter end OB, men der er også nogle huller i osten, hvoraf det største stadig er, at selvom de tjener rigtigt gode penge på deres talenter, så mangler de for alvor dem af deres egne, der over længere tid slår igennem efter et salg. Det kan komme med Mathias Jensen, det kan komme med Andreas Skov osv, men det er ikke sket endnu. Det er vel en hel reel problemstilling og helt fair at tage med i det samlede billede.

                                Comment

                                Working...
                                X