Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon ikke de har første træningsdag forkert. Ellers tror keg vi taber første kamp.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Mon ikke de har første træningsdag forkert. Ellers tror keg vi taber første kamp.
      Nok et L der skal skiftes ud med et N

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Og en hel time til at nå hjem fra Vendsyssel, hvis man gerne vil se VM-finalen...
        Uinteressant, når nu Hareide så bort fra KEP?! ;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Uinteressant, når nu Hareide så bort fra KEP?! ;-)
          🤣🤣🤣
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Uinteressant, når nu Hareide så bort fra KEP?! ;-)
            Knægten er stadig ung. Vi prøver sgu bare igen

            #KEPtilEM

            Comment


              Meldte tidligere op at ham fra Helsingør røg til VB. Men den faldt til jorden i sidste øjeblik og de henter ham her i stedet

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...isk-forsvarer/

              Han havde vidst fået et bedre tilbud efter det hele næsten var på plads. Men mon dog det kunne være os?

              Comment


                Den her har gået under radaren hos mig grundet VM, men lidt over en time inde bliver der dykket lidt ned i OB og JM.
                http://www.mediano.nu/oversigt/2018/...-kommende-sson

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Den her har gået under radaren hos mig grundet VM, men lidt over en time inde bliver der dykket lidt ned i OB og JM.
                  http://www.mediano.nu/oversigt/2018/...-kommende-sson
                  "Dykket ned" er vidst lidt af en overdrivelse. "Omtalt overfladisk" er nok en mere rammende beskrivelse. F.eks:

                  "OB er et hold med massere af fart", øhhhhh, fra hvem?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    "Dykket ned" er vidst lidt af en overdrivelse. "Omtalt overfladisk" er nok en mere rammende beskrivelse. F.eks:

                    "OB er et hold med massere af fart", øhhhhh, fra hvem?
                    Greve, Desler, RJL, JBL, AK har alle pænt med speed for deres position.. at vi ikke har udnyttet det ret godt under Kent er så en anden sag. Men der ER spillere med fart på holdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Greve, Desler, RJL, JBL, AK har alle pænt med speed for deres position.. at vi ikke har udnyttet det ret godt under Kent er så en anden sag. Men der ER spillere med fart på holdet.
                      Kløve og CN kan forøvrigt også tilføjes. Helenius er heller ikke langsom (kun i tanke og handling, men i en spurt gør han det helt pænt). Generelt synes jeg vi har flere spillere med fart som kompetence end spillere med stor fysik.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Greve, Desler, RJL, JBL, AK har alle pænt med speed for deres position.. at vi ikke har udnyttet det ret godt under Kent er så en anden sag. Men der ER spillere med fart på holdet.
                        Enig. Og her var Kents helt store svaghed, og en væsentlig grund til, at fyringen kunne berettiges af manglende spillemæssig udvikling: Kent fik ikke en potent offensiv op at stå, men forfaldte for meget til aflevering på tværs. Kontant spillede OB bolden i fødderne, som om det var indstuderet, og sjældent foran medspilleren. Der var stort set intet kantspil, heller ikke fra backerne, og næsten ingen overlaps med tempo. I perioder var der nogle gode omstillinger, men alt for lidt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Greve, Desler, RJL, JBL, AK har alle pænt med speed for deres position.. at vi ikke har udnyttet det ret godt under Kent er så en anden sag. Men der ER spillere med fart på holdet.
                          Tillad mig at være uenig. Greve og AK f.eks. er ikke langsomme spillere, men det er heller ikke spillere der sætter særligt mange modspillere via deres fart, eller som gør ondt på en modstanders defensiv fordi at de er svære at holde styr på i nogle dybe løb. Det er langt mere kombinationsspillere og tekniske spillere, end det er hurtigløbere, i min verden. Desler og Barrett har en fin fart ja, men ikke nogle deciderede hurtigløbere. Kløve og CN er også spillere jeg anser for langt tydeligere at have løbekapacitet end decideret fart. Og det er altså ikke det samme.

                          Den eneste deciderede hurtigløber vi har, i min optik, er Ryan Laursen. Og så Mathias Jørgensen, hvis han bliver en del af truppen i næste sæson. At man bevæger sig godt og har en god løbekapacitet, er altså ikke det samme som at have massere af fart. FCN har i Asante, Amon, Mini, Damsgaard og Donyoh bl.a. massere af fart. Der er sgu langt fra dem og så ned til AK, Helenius, CN og RJL.

                          Hvis kravet er, at man bare skal have en håndfuld spillere der bevæger sig godt og kan løbe meget, så har alle Superliga-hold jo massere af fart. Hobro har massere af fart, de har jo Sabbi, Baun, Antipas og Babayan. Horsens har massere af fart, de har jo Drost, Frantsen, Arndal og Hansson.

                          OB har en masse løbestærke spillere, men de mangler i den grad fysiske spidskompetencer både når det kommer til fart og duelstyrke, og finder de ikke dem i de kommende transfervinduer, så tror jeg ikke på, at Michelsen kommer til at rykke det her hold en tøddel og lykkes med en mere direkte stil. Hvor er OBs svar på Uhre, Absalonsen, Guira, Bechmann, Dal Hende etc? Jeg kan ikke få øje på pendanterne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Tillad mig at være uenig. Greve og AK f.eks. er ikke langsomme spillere, men det er heller ikke spillere der sætter særligt mange modspillere via deres fart, eller som gør ondt på en modstanders defensiv fordi at de er svære at holde styr på i nogle dybe løb. Det er langt mere kombinationsspillere og tekniske spillere, end det er hurtigløbere, i min verden. Desler og Barrett har en fin fart ja, men ikke nogle deciderede hurtigløbere. Kløve og CN er også spillere jeg anser for langt tydeligere at have løbekapacitet end decideret fart. Og det er altså ikke det samme.

                            Den eneste deciderede hurtigløber vi har, i min optik, er Ryan Laursen. Og så Mathias Jørgensen, hvis han bliver en del af truppen i næste sæson. At man bevæger sig godt og har en god løbekapacitet, er altså ikke det samme som at have massere af fart. FCN har i Asante, Amon, Mini, Damsgaard og Donyoh bl.a. massere af fart. Der er sgu langt fra dem og så ned til AK, Helenius, CN og RJL.

                            Hvis kravet er, at man bare skal have en håndfuld spillere der bevæger sig godt og kan løbe meget, så har alle Superliga-hold jo massere af fart. Hobro har massere af fart, de har jo Sabbi, Baun, Antipas og Babayan. Horsens har massere af fart, de har jo Drost, Frantsen, Arndal og Hansson.

                            OB har en masse løbestærke spillere, men de mangler i den grad fysiske spidskompetencer både når det kommer til fart og duelstyrke, og finder de ikke dem i de kommende transfervinduer, så tror jeg ikke på, at Michelsen kommer til at rykke det her hold en tøddel og lykkes med en mere direkte stil. Hvor er OBs svar på Uhre, Absalonsen, Guira, Bechmann, Dal Hende etc? Jeg kan ikke få øje på pendanterne.
                            Yao skal vel også nævnes som en spiller med fart :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Tillad mig at være uenig. Greve og AK f.eks. er ikke langsomme spillere, men det er heller ikke spillere der sætter særligt mange modspillere via deres fart, eller som gør ondt på en modstanders defensiv fordi at de er svære at holde styr på i nogle dybe løb. Det er langt mere kombinationsspillere og tekniske spillere, end det er hurtigløbere, i min verden. Desler og Barrett har en fin fart ja, men ikke nogle deciderede hurtigløbere. Kløve og CN er også spillere jeg anser for langt tydeligere at have løbekapacitet end decideret fart. Og det er altså ikke det samme.

                              Den eneste deciderede hurtigløber vi har, i min optik, er Ryan Laursen. Og så Mathias Jørgensen, hvis han bliver en del af truppen i næste sæson. At man bevæger sig godt og har en god løbekapacitet, er altså ikke det samme som at have massere af fart. FCN har i Asante, Amon, Mini, Damsgaard og Donyoh bl.a. massere af fart. Der er sgu langt fra dem og så ned til AK, Helenius, CN og RJL.

                              Hvis kravet er, at man bare skal have en håndfuld spillere der bevæger sig godt og kan løbe meget, så har alle Superliga-hold jo massere af fart. Hobro har massere af fart, de har jo Sabbi, Baun, Antipas og Babayan. Horsens har massere af fart, de har jo Drost, Frantsen, Arndal og Hansson.

                              OB har en masse løbestærke spillere, men de mangler i den grad fysiske spidskompetencer både når det kommer til fart og duelstyrke, og finder de ikke dem i de kommende transfervinduer, så tror jeg ikke på, at Michelsen kommer til at rykke det her hold en tøddel og lykkes med en mere direkte stil. Hvor er OBs svar på Uhre, Absalonsen, Guira, Bechmann, Dal Hende etc? Jeg kan ikke få øje på pendanterne.
                              Nu skriver du at hvis OB har fart i holdet, så har alle Superliga-hold det. Man kunne så vende den om og sige at med din definition er der ingen andre end FCN der har fart i holdet. Og så er jeg også helt uenig med din vurdering af AK. Jeg synes netop ikke han er ret god i kombinationsspillet. Han lever af fart og målnæse, og bestemt ikke af sine evner som kombinationsspiller.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Nu skriver du at hvis OB har fart i holdet, så har alle Superliga-hold det. Man kunne så vende den om og sige at med din definition er der ingen andre end FCN der har fart i holdet. Og så er jeg også helt uenig med din vurdering af AK. Jeg synes netop ikke han er ret god i kombinationsspillet. Han lever af fart og målnæse, og bestemt ikke af sine evner som kombinationsspiller.
                                Ja, sådan kan vi godt sige, hvis du vil det. Min pointe var sådan set bare, at jeg ikke kan se, at OB skiller sig ud fra særligt mange Superligahold, når det kommer til fart, og at de der 4-5 spillere med kan hive frem som har en fin hurtighed, de findes på så godt som alle Superligamandskaber.

                                Og ja, så må vi sige, at vi er meget uenige mht. AK. Jeg synes han er en rigtigt god kombinationsspiller, af en Superligaangriber at være, og rent teknisk ser jeg ham så absolut som en af de i hvert fald 3 bedste i truppen. At han så har et bundniveau der gør, at han tit falder ud af kampene og bidrager med for lidt, ligesom Helenius, det ser jeg så som en anden ting. Jeg ser som sagt ikke AK som langsom, men en dybdeløber der lever på fart ala en Pukki, Uhre eller Jeppe Kjær, synes jeg langt fra han er.

                                - Det er en stærk tilgang, vi får. Anders er en fysisk og teknisk stærk angriber, som ved, hvor målet står, og han kan indgå i kombinationer og skabe chancer på egen hånd. Samtidig har han stadig et stort udviklingspotentiale

                                Var det skudsmål han fik af vores kære sportsdirektør, da vi hentede ham. Hvis du er lodret uenig i måden han anskuer tingene på nogle gange, bebrejder jeg dig nu ikke, hvis du blæser på hans ord.

                                Comment

                                Working...
                                X