Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er det rigtigt forstået at nr 1 og 2 er garanteret Europa, og nr. 3 skal spille mod vinder af playoff med mindre nr 1-3 vinder pokalen?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Er det rigtigt forstået at nr 1 og 2 er garanteret Europa, og nr. 3 skal spille mod vinder af playoff med mindre nr 1-3 vinder pokalen?
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Er det rigtigt forstået at nr 1 og 2 er garanteret Europa, og nr. 3 skal spille mod vinder af playoff med mindre nr 1-3 vinder pokalen?
        Ja, det er helt korrekt forstået. Så bliver vi nr. 3, får vi besøg af nr. 7, med mindre vi selv eller FCM vinder Pokalen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Sæsonmålet er opnået og med en god mulighed for at gå efter en medalje og europæisk ...

          Ny træner og lidt investeringer i truppen har været udslagsgivende ...

          Nu må vinde få udtalelser fra sportsdirektøren og bestyrelsesformanden ....
          De rigtige investeringer vel og mærke, fordi vi nu har en træner der er langt mere kompetent. Kent fik jo også dyre spillere: KEP, RJ mv. men de var fejlcastet sammen med træneren.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Er selv noget forvirret og er indlægget er lavet efter at have læst en artikel på Tipsbladet. Beklager den lidt mærkelige formulering.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Er selv noget forvirret og er indlægget er lavet efter at have læst en artikel på Tipsbladet. Beklager den lidt mærkelige formulering.
              Ikke dårligt formuleret af dig, havde bare tænkt på det, og kom i tvivl.
              siden 1887

              Comment


                Hvad giver det i penge at ligge nr 3 efter 26 runder

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                  Hvad giver det i penge at ligge nr 3 efter 26 runder
                  3,1 mio. hvis dette står til troende: https://sportnyt.dk/sadan-forgylder-...iga-klubberne/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    3,1 mio. hvis dette står til troende: https://sportnyt.dk/sadan-forgylder-...iga-klubberne/
                    Fedt et passende sign on fee til DH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Fedt, og tak for det, og mon nogen herinde ikke burde trække de ord tilbage om at vi ikke har holdet til top 6

                      jeg bøjer mig i støvet...jeg må ærligt indrømme jeg hørte til dem der ikke troede på vi kunne holde distancen....men satme om de ikke gjorde det
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        jeg bøjer mig i støvet...jeg må ærligt indrømme jeg hørte til dem der ikke troede på vi kunne holde distancen....men satme om de ikke gjorde det
                        Det er imponerende hvad der er sket med holdet ikke mindst på det mentale plan. Noget som er uhyggeligt uhåndgribeligt og svært at træne. Praktisk talt alle kampe, hvor der virkelig var noget på spil i sidste sæson, kampe, hvor man kunne rykke sig afgørende ved en sejr, blev tabt (som jeg husker det :)). Nu har man vundet fire i træk (5, hvis man tæller pokalen med) (hvornår er det sidst sket?!) og det efter et gigantisk kollaps i Parken for få uger siden. Det er vildt, og vidner om en meget stærk tro på projektet og tiltro til JM.

                        Samtidig synes jeg faktisk, at mam må give KN en lille bitte kredit for at han faktisk har gjort spillerne pasningstærke ved sit røvsyge boldflytteri. JM har så evnet at få denne pasningsstyrke til at give resultater på banen.

                        Hvis vi vinder på søndag vil jeg godt komme med den forudsigelse, at vi tager bronze.

                        Samtidig er jeg uhyggeligt bange for sommervinduet. Jeg frygter, at vigtige spillere forlader os og der ikke hentes fuldgode erstatninger og så er vi tilbage, hvor det er et kast med en terning der afgør, om vi kommer i top 6, fordi midterholdene er mange og næsten helt lige i styrkeforhold. Jeg frygter den "gode gamle" JH-mentalitet "holdet er stærkt nok til at komme i top 6" i stedet for at sige, hvis vi henter forstærkninger er vi helt sikkert i top 6 og vi kæmper (igen) om medaljer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Fedt, og tak for det, og mon nogen herinde ikke burde trække de ord tilbage om at vi ikke har holdet til top 6😉
                          Jeg har et par stråhatte jeg skal gnaske mig igennem ;-) , men de bliver spist med glæde. Stor respekt for det arbejde vores træner og resten af teamet omkring truppen har udført og stærkt kommet igen af truppen.

                          Comment


                            Hvis vi nu kunne få en angrebstræner der kunne styrke angribernes afslutningskvaliteter ...

                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...on-i-otte-aar/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hvis vi nu kunne få en angrebstræner der kunne styrke angribernes afslutningskvaliteter ...

                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...on-i-otte-aar/
                              Det at vi har mange afslutninger og en lav scoringsprocent, tyder nok mere på, at vi tager chancen mere udefra end de fleste andre gør, end at det betyder, at angriberne er uskarpe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Fedt, og tak for det, og mon nogen herinde ikke burde trække de ord tilbage om at vi ikke har holdet til top 6😉
                                Vurderinger lavet på baggrund af erfaringer på de tidspunkter, de blev givet behøves man ikke at tage tilbage. Indrømme at man så lavede en vurdering der, for én gangs skyld, (efter 8 år uden top 6), viste sig at være forkert, dét kan man gøre.

                                Det vil jeg også personligt indrømme, men jeg trækker ikke ét ord tilbage af, hvad der er blevet skrevet omkring det helt igennem elendige stykke arbejde, der før ansættelsen af JM, blev leveret - alt lige fra ansættelsen af Poul Skovl til Kents (Og de facto JH) totalt mislykkedes opbygningscirkus har på intet tidspunkt reelt været en top 6 værdig.

                                Så jeg fortryder ikke ét eneste ord. Dér blev, med store bogstaver, bedt om bedre stykke arbejde med dertilhørende faktiske resultater. Det er nu leveret, og endda mere til - og tak for det.

                                Alligevel kan man stadig stille spørgsmål ved om hvor vidt det her ikke måske i virkeligheden er et stort bøljeskvulp? Så snart profilerne og lederne blive færre og færre og skal erstattes, hvad sker der så?

                                Jeg vælger at leve i nuet og glæde mig.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X