Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    50 mill er nok ikke urealistisk. Måske også lidt mere. Men tror ikke vi kommer til at overstige Sørloth,Mor og Cornelius som alle røg for 75+ millioner..
    Skov er et markant større talent end Cornelius og Sørloth og mere i kontrol end Mor, det der tæller ned er at han ikke bliver solgt fra FCK eller Midtjylland, men Nordsjælland har så netop også solgt spillerne ganske dyrt.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Skov er et markant større talent end Cornelius og Sørloth og mere i kontrol end Mor, det der tæller ned er at han ikke bliver solgt fra FCK eller Midtjylland, men Nordsjælland har så netop også solgt spillerne ganske dyrt.
      Troede vi snakkede om Andreas Skov Olsen?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        50 mill er nok ikke urealistisk. Måske også lidt mere. Men tror ikke vi kommer til at overstige Sørloth,Mor og Cornelius som alle røg for 75+ millioner..
        Tror jeg heller ikke. Fælles for de her spillere er at de skuffer lidt når se kommer ud, så jeg tror også at klubberne bider mærke i, at der altså er et skridt, og selvom talentet er uomtvisteligt, så er risikoen i investeringen for høj, når vi snakker +100 mio. kr. Jeg håber mest af alt bare at han træffer nogle fornuftige valg, for han er satanedme god, og kan blive en fremtidig superangriber for vores landshold.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvad hvis Horsens vinder? Er vi så ikke også sikker?
          Nej hvis Horsens vinder over Randers, så må Brøndby ikke vinde mod AaB og FCK skal stadig slå FCN, hvis vi skal være sikret inden vores egen kamp.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
            Nej hvis Horsens vinder over Randers, så må Brøndby ikke vinde mod AaB og FCK skal stadig slå FCN, hvis vi skal være sikret inden vores egen kamp.
            Okay :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
              Nej hvis Horsens vinder over Randers, så må Brøndby ikke vinde mod AaB og FCK skal stadig slå FCN, hvis vi skal være sikret inden vores egen kamp.
              Vi vinder i AGF, så er alt det andet ligegyldigt :-D

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Troede vi snakkede om Andreas Skov Olsen?
                Ja ... han hedder jo altså også Skov :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Er top6 så ikke sikret:
                  Randers - Horsens X
                  Bif - Aab 1
                  :- )

                  Comment


                    Casper Nielsen om sæsonudvikling:
                    https://www.jv.dk/sport/OB-spiller-N...rtikel/2692333
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                      Er top6 så ikke sikret:
                      Randers - Horsens X
                      Bif - Aab 1
                      :- )
                      Jeg er ret sikker på vi vinder hjemme over Randers og dermed er jeg også sikker på vi kommer i top6 . Kunne nu være fedt hvis BIF misser top6 .. så vil der opstå panik i Viasat
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Tror jeg heller ikke. Fælles for de her spillere er at de skuffer lidt når se kommer ud, så jeg tror også at klubberne bider mærke i, at der altså er et skridt, og selvom talentet er uomtvisteligt, så er risikoen i investeringen for høj, når vi snakker +100 mio. kr. Jeg håber mest af alt bare at han træffer nogle fornuftige valg, for han er satanedme god, og kan blive en fremtidig superangriber for vores landshold.
                        Nu har jeg ikke set aso her i foråret, så kan ikke udtale mig om ham. Men Fcn spillere generelt har det svært når de kommer til udlandet og ikke har Hjulmand til at nurse dem.
                        Hvor ofte har vi ikke set dem fejle big time? Det tror jeg har noget med spillestil at gøre. Der er ingen danske klubber der spiller mere skabelonfodbold end fcn. De lærer kun at spille fodbold på en måde, og ændre aldrig spillestil feks i Europa League kval.
                        Det er derfor holdet har helt klare begrænsning. Tror også det er derfor mange falder igennem når de rejser ud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Nu har jeg ikke set aso her i foråret, så kan ikke udtale mig om ham. Men Fcn spillere generelt har det svært når de kommer til udlandet og ikke har Hjulmand til at nurse dem.
                          Hvor ofte har vi ikke set dem fejle big time? Det tror jeg har noget med spillestil at gøre. Der er ingen danske klubber der spiller mere skabelonfodbold end fcn. De lærer kun at spille fodbold på en måde, og ændre aldrig spillestil feks i Europa League kval.
                          Det er derfor holdet har helt klare begrænsning. Tror også det er derfor mange falder igennem når de rejser ud.
                          Det er helt klart et tema for FCN-spillere. Nu her er Andreas Skov Olsen det hotteste shit siden kaffe blev opfundet. Men det var Ingvardtsen også før ham. Og Emre Mor. Og Mathias Jensen. Det er få FCN-spillere, der med rimelig kan siges at have klaret cuttet, og ingen af dem shiner i en grad, hvor man kan sige, at de har været de voldsomme priser værd.

                          På et eller andet tidspunkt vil et marked reagere på den slags. På et voldsomt oppustet marked mht unge fodboldtalenter er der fortsat så meget panik på at skaffe de største unge talenter, mens de er 'billige', og det har Right to Dream smart set og tjener gode penge på. De har også set, at den danske liga ikke er bedre, end at et stærkt taktisk koncept og god træning kan holde et U-19 hold i den bedste liga. Det holder indtil videre.
                          Så indtil markedet reagerer og troen på FCN-modellen krakelerer, så griner Right to Dream naturligvis bare hele vejen til banken.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Nu har jeg ikke set aso her i foråret, så kan ikke udtale mig om ham. Men Fcn spillere generelt har det svært når de kommer til udlandet og ikke har Hjulmand til at nurse dem.
                            Hvor ofte har vi ikke set dem fejle big time? Det tror jeg har noget med spillestil at gøre. Der er ingen danske klubber der spiller mere skabelonfodbold end fcn. De lærer kun at spille fodbold på en måde, og ændre aldrig spillestil feks i Europa League kval.
                            Det er derfor holdet har helt klare begrænsning. Tror også det er derfor mange falder igennem når de rejser ud.
                            Du burde nok se ham (superliga.dk kan vise dig alle mål)
                            Andreas Skov scorer mål ret meget på egen hånd.

                            I forhold til spillere der har eller ikke har præsteret, så er de nylige Mathias Jensen og Marcondes, begge har været tungt ramt af skader, hvor Marcondes klart var udset en rolle fra sæsonstart, men stort set har været skadet siden.
                            Mathias Jensen er startet inde de sidste 2 gange, for en desperat træner ... nu er der en ny træner, det bliver spændende, Mathias har klart evnerne.

                            Ingvartsen er bare ikke bedre, toppen af Belgien er nok lige en tand over Ingvartsen pt.

                            Om spillere kan begå sig i udlandet kommer i høj grad an på det niveau de har, jeg tænker ikke at Hjulmand svækker deres muligheder.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det er helt klart et tema for FCN-spillere. Nu her er Andreas Skov Olsen det hotteste shit siden kaffe blev opfundet. Men det var Ingvardtsen også før ham. Og Emre Mor. Og Mathias Jensen. Det er få FCN-spillere, der med rimelig kan siges at have klaret cuttet, og ingen af dem shiner i en grad, hvor man kan sige, at de har været de voldsomme priser værd.

                              På et eller andet tidspunkt vil et marked reagere på den slags. På et voldsomt oppustet marked mht unge fodboldtalenter er der fortsat så meget panik på at skaffe de største unge talenter, mens de er 'billige', og det har Right to Dream smart set og tjener gode penge på. De har også set, at den danske liga ikke er bedre, end at et stærkt taktisk koncept og god træning kan holde et U-19 hold i den bedste liga. Det holder indtil videre.
                              Så indtil markedet reagerer og troen på FCN-modellen krakelerer, så griner Right to Dream naturligvis bare hele vejen til banken.
                              Ingvartsen (solgt som 21-årig) har ikke et niveau som berettiger til mere end toppen af Belgien, han har bare mødt sit nuværende loft og kan ikke sammenlignes med et kæmpetalent som Andreas Skov (pt. 18 år).

                              Hvor meget har du set Andreas Skov spille?

                              Emre Mor er uden tvivl et stort talent, men meget tyder på at han ikke helt lægger de nødvendige kræfter i det.

                              Mathias Jensen har været skadet siden han skiftede og er først lige kommet helt tilbage, med startplads i de sidste 2 kampe (nu er træneren fyret, han virkede også desperat).

                              Marcondes har været skadet en en utroligt stor del af sin tid i Brentford, han var ellers tiltænkt en plads i startopstillingen fra sæsonstart (ser ham ikke som et helt så stort talent som Mathias Jensen og Andreas Skov). Han er akkurat kommet tilbage og fik 10 min sidst.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Mit fokus er altid ... hvem kan blive relevant for landsholdet :D.

                                Hvis der på mirakuløs vis bliver forlænget med Obbekjær, eller han får spilletid i foråret, så holder jeg med noget af OB.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X