Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hader at holde med FCM men en sejr til dem vil uden tvivl gøre det svært for AaB at nå Top 6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hader at holde med FCM men en sejr til dem vil uden tvivl gøre det svært for AaB at nå Top 6
      End ikke det samt at jeg har Oddset på Herning/Ikast kan få mig til at holde med dem
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        End ikke det samt at jeg har Oddset på Herning/Ikast kan få mig til at holde med dem
        I know. Hader dem også som pesten... Its hard

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I know. Hader dem også som pesten... Its hard
          Så lad dem spille uafgjort
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Så lad dem spille uafgjort
            2-1 fcm. Fint nok. AaB blev kørt ud på søvn og albuer :)

            Comment


              Kun to point fra plads 3 til plads 8 og kun 4 point fra plads 3 til 10. Det er vildt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Esbjerg har med afstand det nemmeste program tilbage.

                Hobro - EfB
                EfB - Horsens
                SønderjyskE - EfB
                EfB - Vejle

                AaB har tre hjemmekampe tilbage mod SE, Hobro og AGF, mens de har en udekamp i Brøndby.

                Randers har tre udekampe tilbage heriblandt i Brøndby og i Odense.

                AGF har OB og FCM hjemme samt en udekamp i Aalborg.

                Det er fandme nogle giftige opgør der venter de næste 4 runder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Esbjerg har med afstand det nemmeste program tilbage.

                  Hobro - EfB
                  EfB - Horsens
                  SønderjyskE - EfB
                  EfB - Vejle

                  AaB har tre hjemmekampe tilbage mod SE, Hobro og AGF, mens de har en udekamp i Brøndby.

                  Randers har tre udekampe tilbage heriblandt i Brøndby og i Odense.

                  AGF har OB og FCM hjemme samt en udekamp i Aalborg.

                  Det er fandme nogle giftige opgør der venter de næste 4 runder.
                  Esbjerg er så godt som sikre nu. De skal kun bruge 4-5p og de 3 hjemme mod VB er næsten stensikre.
                  Så der er 3 pladser at spille om mellem 6-7 hold

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Kun to point fra plads 3 til plads 8 og kun 4 point fra plads 3 til 10. Det er vildt.
                    Ja ærgerligt man var for hurtigt ude med at ændre strukturen. Det er langt mere jævnbyrdigt i denne sæson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Esbjerg er så godt som sikre nu. De skal kun bruge 4-5p og de 3 hjemme mod VB er næsten stensikre.
                      Så der er 3 pladser at spille om mellem 6-7 hold
                      Altså med erfaringerne med denne liga, er der ikke meget, jeg vil kalde stensikkert. Jeg er overbevist om, at FCK og FCM kommer i top -6, ja faktisk også top-2, resten er helt åbent. Esbjerg kan lige så godt tabe til Vejle, så imponerende har EFB altså ikke været på det sidste, sejren over BIF var jo mest af alt udtryk for deres sammenbrud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Ja ærgerligt man var for hurtigt ude med at ændre strukturen. Det er langt mere jævnbyrdigt i denne sæson.
                        Hvis det er jævnbyrdighed du er ude efter, så ville rækken vel være endnu mere jævnbyrdig uden de to nederste??

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Hvis det er jævnbyrdighed du er ude efter, så ville rækken vel være endnu mere jævnbyrdig uden de to nederste??
                          Ja det giver ingen mening, hvad forskel gør strukturen ? hvorfor vil den nye struktur ikke have skabt samme scenarie?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Hvis det er jævnbyrdighed du er ude efter, så ville rækken vel være endnu mere jævnbyrdig uden de to nederste??
                            Jow det kan du sige. Men nu er der 2 hold mere med, og det giver lidt mere afveksling.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Jow det kan du sige. Men nu er der 2 hold mere med, og det giver lidt mere afveksling.
                              Men så er det jo afveksling og ikke jævnbyrdighed, du er efter.

                              Jeg kan som sådan godt købe det argument, for mig kan det dog ikke opveje det rod, der bliver skabt af 8 hold i nedryknings/kvalifikationsspillet

                              Comment


                                Kuhn fyret en travl uge i ligaen

                                Comment

                                Working...
                                X