Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Albuen fra Wilczek på Memija, kan den blive yderligere sanktioneret af fair-play/disciplinærudvalg når dommeren har set situationen, og uddelt en advarsel.
    Er jo faktisk sket før, og ved ikke om det spiller ind at dommeren bagefter udtalte det burde have været rødt, men tvivler på de gør det.

    Comment


      AGF taber igen. Enda på et selvmål. De lå ellers godt til top 6 midt på efteråret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Er jo faktisk sket før, og ved ikke om det spiller ind at dommeren bagefter udtalte det burde have været rødt, men tvivler på de gør det.
        Det var netop dommerens erkendelse efterfølgende jeg var usikker på.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Ikke når det gælder en spiller fra Brøndby. Men det er da paradoksalt at vold mod en Vejle spiller ikke bliver straffet, med tanke på at en telefon samtale gav 5 dages karantæne til Sormani.
          Haha ja, det er ganske paradoksalt 🤔
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Tøfting har os til at slutte på 4.plads efter grundspillet. Det er noget værre lort ... Den mand har aldrig ret i noget. Det ligner en 10.plads nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Ikke når det gælder en spiller fra Brøndby. Men det er da paradoksalt at vold mod en Vejle spiller ikke bliver straffet, med tanke på at en telefon samtale gav 5 dages karantæne til Sormani.
              Det er jo ikke bare en telefonsamtale, det er et heftigt brud på reglerne og bør give flere spilledage, at Wilczek også skal have det er en anden sag ... men mon ikke det kan ske endnu, ved ikke om der er sket mere i den sag.
              Last edited by Entusiastens; 12-12-2018, 00:45.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Tøfting har os til at slutte på 4.plads efter grundspillet. Det er noget værre lort ... Den mand har aldrig ret i noget. Det ligner en 10.plads nu.
                😁😁
                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                Comment


                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...s-skidt-start/
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Så er vi ude af top 6. Esbjerg i gang med at rundbarberer fcn i hvad der nok er Kasper Hjulmands sidste kamp som fcn træner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Så er vi ude af top 6. Esbjerg i gang med at rundbarberer fcn i hvad der nok er Kasper Hjulmands sidste kamp som fcn træner.
                      Havde ellers set EFB som solide, men ikke til at fastholde top 8.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Havde ellers set EFB som solide, men ikke til at fastholde top 8.
                        Ja de slutter godt af på efteråret. Det er godt klaret af en oprykker. Men det er ringe der ikke er flere tilskuere til kampen. Det er muligt modstanderen ikke er attraktiv men alligevel.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Så er vi ude af top 6. Esbjerg i gang med at rundbarberer fcn i hvad der nok er Kasper Hjulmands sidste kamp som fcn træner.
                          https://www.bt.dk/superligaen/det-sa...andler-med-fcn

                          Altså har du trukket din logik i en automat eller hvad :D ... jeg ved godt at du elsker at lade dig farve af hvem du synes om osv. jeg gør det selv med de bundløse hold som City osv. men alligevel ...
                          Har du hemmelig info om at han har begået et eller andet dybt kriminelt siden i tirsdags :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            https://www.bt.dk/superligaen/det-sa...andler-med-fcn

                            Altså har du trukket din logik i en automat eller hvad :D ... jeg ved godt at du elsker at lade dig farve af hvem du synes om osv. jeg gør det selv med de bundløse hold som City osv. men alligevel ...
                            Har du hemmelig info om at han har begået et eller andet dybt kriminelt siden i tirsdags :D.
                            Nu skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige hvad andre mener i forhold til om det er fyring eller Hjulmand der vil videre, men både GF og Aab kunne da sikkert stå klar til sommer med større budgetter og bedre mulighed for at skabe de store resultater. Og så ved jeg ikke om Rosenborg muligheden er helt død.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Nu skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige hvad andre mener i forhold til om det er fyring eller Hjulmand der vil videre, men både GF og Aab kunne da sikkert stå klar til sommer med større budgetter og bedre mulighed for at skabe de store resultater. Og så ved jeg ikke om Rosenborg muligheden er helt død.
                              Men det er jo til sommer og der er det da meget muligt at han vil videre ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Nu skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige hvad andre mener i forhold til om det er fyring eller Hjulmand der vil videre, men både GF og Aab kunne da sikkert stå klar til sommer med større budgetter og bedre mulighed for at skabe de store resultater. Og så ved jeg ikke om Rosenborg muligheden er helt død.
                                Konen vil ikke væk fra hovedstaden, og de plejer jo at have det sidste ord....Jeg tænker mere Hjulmand er oplagt træner kandidat i Brøndby.

                                Comment

                                Working...
                                X