Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og fejagtig dømt offside på Mukhtar.. De er godt nok de dommere i dag.

    Comment


      Sådan som jeg ser det er vi 1 point fra at sikre os top 6.. men 6 point så er vi også gidt med i bronze kampen..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Det er nærmest lige meget. AaB og AGF skal spille mod hinanden i sidste runde, så kun det ene af de to hold kan true os. Vi skal gøre arbejdet selv ved at få i hvert fald 1 point i morgen. Så er vi 97% sikre, eneste matematiske risiko er, at vi taber med 4 mål til Randers (eller de vinder med feks. 7-4).

        Men vi kan da også bare nappe sejren, 3 points og gå efter bronzen!
        Nej, nu må jeg lige rette dig (igen 😜). 1 point i morgen så er top 6 definitivt sikkret.

        3 point, så er vi sikre på at ligge nr 3 efter runde 26, hvor der uddeles tv penge. Sejr i morgen tak!

        Comment


          Slutter 3-3. Så kan man begynde at finde lommeregneren frem igen. Nu mangler der kun 8 kampe og OB og AGF har 2 kampe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Nej, nu må jeg lige rette dig (igen 😜). 1 point i morgen så er top 6 definitivt sikkret.

            3 point, så er vi sikre på at ligge nr 3 efter runde 26, hvor der uddeles tv penge. Sejr i morgen tak!
            Ja vi mangler ķun 1 point.

            Comment


              Burde være muligt at slutte i Top 6 ;-)

              3. Plads ved uddeling af TV-penge og førerposition ift bronzemedaljer, kan også godt ske! ��

              Comment


                Jeg tror vi ender slutspillet med 40 eller 42 point. Vi er bedre end Randers. GF har vigtigste spiller ude med hjernerystelse. Det skal give minimum et point.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Fandeme godt nok svært at se for dommeren med de bevægelser. Såfremt det er film, så skal skylden tilfalde Hedlund.
                  Det er jeg så uenig i. Jeg mener netop det er rystende, hvordan han kan tolke situationen sådan med de bevægelser

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                    Det tror jeg ikk' der var.
                    Synes den var ret klar, han går alt for voldsomt ind i den, men tusinde vinkler senere kan man måske få andet svar

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                      Og fejagtig dømt offside på Mukhtar.. De er godt nok de dommere i dag.
                      Småtingsafdelingen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Småtingsafdelingen

                        Comment


                          Det mest ærgerlige er sgu set med vores briller at fcn nok sniger sig med. De bliver en alvorlig trussel i kampen om bronzen. Ellers betyder resultaterne i dag, at vi jo kan sikre 3. pladsen i grundspillet med en sejr. Samtidig får vi ikke bedre forudsætninger end et amputeret agf-mandskab.
                          Drømmescenariet må være at vi sætter tingene så meget på plads, så spillere som tverskov og bashkim kan spekulere i advarsler og karantæne Randers. Jeg tror dog mest på en tæt kamp. Det er ikke verdens bedste tag vi har på agf, så det bliver vanvittigt spændende 😃

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det mest ærgerlige er sgu set med vores briller at fcn nok sniger sig med. De bliver en alvorlig trussel i kampen om bronzen. Ellers betyder resultaterne i dag, at vi jo kan sikre 3. pladsen i grundspillet med en sejr. Samtidig får vi ikke bedre forudsætninger end et amputeret agf-mandskab.
                            Drømmescenariet må være at vi sætter tingene så meget på plads, så spillere som tverskov og bashkim kan spekulere i advarsler og karantæne Randers. Jeg tror dog mest på en tæt kamp. Det er ikke verdens bedste tag vi har på agf, så det bliver vanvittigt spændende 
                            Der er vel ingen grund til at spekulere i karantæner - 3 point mod Randers er jo lige så gode som 3 point i slutspillet.
                            Men enig - FCN har momentum, og bliver nok svære at have med at gøre i slutspillet. Så Vendsyssel må godt lave en overraskelse...
                            This is what you have been trained for, makes us proud!

                            Comment


                              Forstår ikke helt, hvad du mener med, at man så skal spekulere i karantæner? Det vil da være idioti på højeste plan. Og et ualmindeligt dumt benspænd for os selv. Hvis det er for at give spillerne hvile, vil jeg hellere lade det være op til Jakob Michelsen.

                              Comment


                                AGF mangler naturligvis Backman og Højer; Guira ser jeg ikke som en fordel for os i en kamp, hvor de er pisket til at gå efter 3 points. Tingager og Sana er klar, så det er altså et ok hold, de stiller med.

                                Situationen taget i betragtning, så er det nok ikke svært at regne AGFs taktik ud: de SKAL have 3 points, så de kommer ud med 100 km/t. Offensivt har de klart spillerne til at gøre ondt på os; det kommer nok meget an på, om vi kan bryde deres spil og holde fast i vores eget. Kan vi holde tempoet oppe, så har vi gode muligheder.

                                Comment

                                Working...
                                X