Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Han kan godt miste kontrollen og det har kostet røde kort.
    Han er uden tvivl teknisk god nok, men han har faktisk ikke været specielt dominerende i det jeg har set ... kun med de her raids hvor han viser hvad han KAN gøre.
    Der skal smides lidt kg, tror jeg ... han skal have lidt bedre styr på sit humør og så skal han nok i en anelse bedre form.
    Han blev kåret til turneringens bedste spiller i en stor international turnering i Holland i 2018, mener jeg. Derefter rykket op i SL truppen og nu overvægtig, mister kontrollen, og ude af form efter din vurdering. Jeg vælger at tro mere på trænerteamet end dine altid "fantastiske" analyser.

    Comment


      Når vi nu, som forventet, tabte i Parken, så var det da ikke den værste runde i forhold til de andre klubbers resultater.

      Horsens smed point mod Hobro, AaB tabte til Randers (der self. også er med i kampen om top6) og hverken Nordsjælland eller BIF rykkede sig med deres uafgjorte.

      Vi har stadig kun 1 point op til top 6, og det er nu det hårde arbejde begynder.

      Jeg vælger faktisk at tro på, at den alvorlige snitter i Parken kan fungere som lidt af et wakeup call for truppen, og ikke nødvendigvis kun vil få negativ indflydelse. Det var jo tydeligt for enhver, at den indstilling man dukkede op i Parken med ikke vil give nogle point i løbet af foråret, så forhåbentlig har de fattet det nu, og fået sig en alvorlig lærestreg frem mod de sidste 5 vigtige kampe!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
        Han blev kåret til turneringens bedste spiller i en stor international turnering i Holland i 2018, mener jeg. Derefter rykket op i SL truppen og nu overvægtig, mister kontrollen, og ude af form efter din vurdering. Jeg vælger at tro mere på trænerteamet end dine altid "fantastiske" analyser.
        Det er helt okay.
        Jeg vil da anbefale dig at se nogle kampe, så du kan danne dig dit eget indtryk :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          AGF op på 5.pladsen nu. Thingager måske korsbånd skadet. God bedring Frederik.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            AGF op på 5.pladsen nu. Thingager måske korsbånd skadet. God bedring Frederik.
            Av av av. Fandme ærgeligt for Tingager.. Håber ikke det er så slemt.

            Den kamp må godt ende uafgjort

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Av av av. Fandme ærgeligt for Tingager.. Håber ikke det er så slemt.

              Den kamp må godt ende uafgjort
              Kan ikke se det er specialt ærgeligt at god spiller hos en direkte konkurrent er ude. Ikke at jeg fryder mig over det .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Av av av. Fandme ærgeligt for Tingager.. Håber ikke det er så slemt.

                Den kamp må godt ende uafgjort
                Det lignede i hvert fald at han græd på et tidspunkt ... så er den nok ikke skide god!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Kan ikke se det er specialt ærgeligt at god spiller hos en direkte konkurrent er ude. Ikke at jeg fryder mig over det .
                  Skrev jo også at det var ærgeligt for ham....

                  Comment


                    Bold.dk skriver knæskadet. Hvad det så end betyder..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Skrev jo også at det var ærgeligt for ham....
                      Nårh ja .. sorry.

                      Men det var ikke sket hvis han var kommet til Odense.... og taget til takke med en discount løn
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bold.dk skriver knæskadet. Hvad det så end betyder..

                        Ting udtaler selv at det ikke føles som en alvorlig skade
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Ting udtaler selv at det ikke føles som en alvorlig skade
                          Godt for ham

                          Comment


                            AGF helt sikkert i mesterskabs slut spil, de har handlet godt ind, særlig imponeret af deres nye målmand.

                            Comment


                              Nå AGF vinder heldigt 2-0. Det var sønderjyskes egen skyld for AGF var virkelig ikke imponerende. Generelt lavt niveau i kampen fra begge sider.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                AGF helt sikkert i mesterskabs slut spil, de har handlet godt ind, særlig imponeret af deres nye målmand.

                                Ja det kan vise sig at ambitioner bliver belønnet med en top 6 placering.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X