Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nogen var tydeligvis for hurtigt ude. Det er så nemt i vore dage. Synd for MDH og familie.

    https://www.bt.dk/superligaen/superl...aa-min-familie
    Sådan funker det ikke, Dal Hende kan ikke bare frikende sig selv ... men det kunne sagtens ligne at det er det han siger, i den video der er lagt op.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nogen var tydeligvis for hurtigt ude. Det er så nemt i vore dage. Synd for MDH og familie.

      https://www.bt.dk/superligaen/superl...aa-min-familie
      I en verden, hvor det at blive krænket er noget af det højeste man kan opnå, og med en folkedomstol, hvor alle gældende retsprincipper er ophævet, er det desværre ikke overraskende, at vi er nået herud. Hvis bare én person oplever noget som en krænkelse eller et overgreb i dag, står det ikke til diskussion, og en frådende hob vil komme pågældende til undsætning, også selvom der ingen bevisførelse forelægger.

      Det er ikke sært, at mange fodboldklubber og fodboldspillere lukker sig mere om sig selv, og helst ytrer sig gennem egne kanaler, hvor de selv har redigeringsret og kommunikationsfolk ansat der kan sidde og veje hvert ord på en guldvægt. Det er et held for FCM og MDH, at der når at komme lidt fornuft ind i den her debat, før den ramte Politikens debatsektion og diverse identitetspolitiske ekkokamre på internettet, for så var der hurtigt nok en del mennesker der skulle sørge for at tage kontakt til FCMs sponsorere og udfritte dem for et svar på, om de vil blive ved med at støtte en klub der blåstempler "homifobi".

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Sådan funker det ikke, Dal Hende kan ikke bare frikende sig selv ... men det kunne sagtens ligne at det er det han siger, i den video der er lagt op.
        Jo, det er lige præcis sådan det fungerer. Så længe der overhovedet ingen bevisførelse er for, at Dal Hende nogensinde skulle have sagt det, så er han naturligvis uskyldig. Er man af en anden mening, har man tydeligvis et sygt forhold til gældende danske retsprincipper.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jo, det er lige præcis sådan det fungerer. Så længe der overhovedet ingen bevisførelse er for, at Dal Hende nogensinde skulle have sagt det, så er han naturligvis uskyldig. Er man af en anden mening, har man tydeligvis et sygt forhold til gældende danske retsprincipper.
          Du misforstår mig.
          Dal Hende kan ikke frikende sig selv.
          Andre kan ikke dømme ham uden beviser.
          Sådan fungerer vores retssystem :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Du misforstår mig.
            Dal Hende kan ikke frikende sig selv.
            Andre kan ikke dømme ham uden beviser.
            Sådan fungerer vores retssystem :).
            Problemet er jo, at der overhovedet opstår en situation, hvor Dal Hende må ud at forsvare sig selv - og selvfølgelig skal han det, når der opstår en shitstorm på et forkert grundlag.

            Hans forklaring bakkes op af både dommer og modstander, der ikke har hørt ham bruge ordet bøsse, og ham der starter shitstormen lægger sig nu også fladt ned og undskylder:

            https://www.bt.dk/superligaen/fck-fa...daarlig-smag-i
            Last edited by Limefrugten; 22-02-2019, 14:53.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Du misforstår mig.
              Dal Hende kan ikke frikende sig selv.
              Andre kan ikke dømme ham uden beviser.
              Sådan fungerer vores retssystem :).
              Jeg forstår slet ikke det der "frikende sig selv" skisma. Der foreligger mig bekendt ikke nogen reel sag. Der er nogle krænkelsesopportunister, som tilfældigvis også er fans af FCMs rivaler, som har grebet ud efter et halmstrå på sociale medier, og udnyttet den totale mangel på kildekritik og substans der desværre hersker hos mange i dag. Der er øjensynligt ikke skyggen af en sag og nogen reel anklage fra nogen instans, og Dal Hende giver så sin oplevelse af shitstormen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg forstår slet ikke det der "frikende sig selv" skisma. Der foreligger mig bekendt ikke nogen reel sag. Der er nogle krænkelsesopportunister, som tilfældigvis også er fans af FCMs rivaler, som har grebet ud efter et halmstrå på sociale medier, og udnyttet den totale mangel på kildekritik og substans der desværre hersker hos mange i dag. Der er øjensynligt ikke skyggen af en sag og nogen reel anklage fra nogen instans, og Dal Hende giver så sin oplevelse af shitstormen.
                Det er faktisk interessant at der i en tid hvor der vedtages nogle af de mest sorte og krænkende love, opbygges en historie om at folk oftere føler sig krænket på et tyndt grundlag (det tynde grundlag defineres så af andre som ikke blev krænket, men som så mener at det er krænkende at andre føler sig krænket :D ).

                Det eneste jeg skriver er at Dal Hende ikke kan frikende sig selv ... fuldt stop (jeg har end ikke hørt om sagen, før Kielberg linkede til den) :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er faktisk interessant at der i en tid hvor der vedtages nogle af de mest sorte og krænkende love, opbygges en historie om at folk oftere føler sig krænket på et tyndt grundlag (det tynde grundlag defineres så af andre som ikke blev krænket, men som så mener at det er krænkende at andre føler sig krænket :D ).

                  Det eneste jeg skriver er at Dal Hende ikke kan frikende sig selv ... fuldt stop (jeg har end ikke hørt om sagen, før Kielberg linkede til den) :).
                  Og det er jo lige præcis det, der er problemet... folk der kommenterer på et uoplyst/ufuldstændigt grundlag uden lige at stoppe op og tænke en ekstra gang.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Og det er jo lige præcis det, der er problemet... folk der kommenterer på et uoplyst/ufuldstændigt grundlag uden lige at stoppe op og tænke en ekstra gang.
                    Jeg er 100% enig, (det ville være rart med langt færre nyheder ... pt. går det for stærkt for alle.).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det er faktisk interessant at der i en tid hvor der vedtages nogle af de mest sorte og krænkende love, opbygges en historie om at folk oftere føler sig krænket på et tyndt grundlag (det tynde grundlag defineres så af andre som ikke blev krænket, men som så mener at det er krænkende at andre føler sig krænket :D ).

                      Det eneste jeg skriver er at Dal Hende ikke kan frikende sig selv ... fuldt stop (jeg har end ikke hørt om sagen, før Kielberg linkede til den) :).
                      Definitionen på at blive krænket på et tyndt grundlag må næsten være, når man bliver krænket over noget en person tror han har mundaflæst, uden man selv overhovedet har sat sig ind i situationen. Hvis man ikke kan se, at det er et stort problem, at mange mennesker legitimerer så grundløse beskyldninger og videreformidler dem, må man enten være moralsk bankrupt eller slet og ret idiot.

                      Nej, Dal Hende kan ikke "frikende" sig selv for ikke at have råbt "bøsse", og du kan ikke frikende dig selv fra at slå din kone/kæreste. Fælles for begge påstande er, at de så godt som grebet ud af den blå luft, og der ikke eksisterer noget der minder om en sag i retslig forstand, så der er ingen der har behov for at "frikende" sig selv. Dal Hende er blevet interviewet om, hvordan det har været at skulle forholde sig til nogle så grundløse beskyldninger, og det er det sagen handler om.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg er 100% enig, (det ville være rart med langt færre nyheder ... pt. går det for stærkt for alle.).
                        Og alligevel er det lige præcis, hvad du selv lige har gjort...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Og alligevel er det lige præcis, hvad du selv lige har gjort...
                          Nej :).
                          Du skal læse hvad jeg skriver og eventuelt opfølgningen og nu bruger vi for meget tid på det her :).

                          Det eneste jeg skriver er følgende "En person kan ikke frikende sig selv" og det kan du spørge mig om, resten har ikke noget med mig at gøre.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            6eren disker op med halvanden times rendyrket Brøndby-debat i morgen fra 15:30 til 17:00, hvis der er nogle der lyster.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              6eren disker op med halvanden times rendyrket Brøndby-debat i morgen fra 15:30 til 17:00, hvis der er nogle der lyster.
                              Vil hellere trædes over foden af en hest
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Vil hellere trædes over foden af en hest
                                Jeg vil hellere sparkes i løgene af den..

                                Comment

                                Working...
                                X