Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...anvittig-taet/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Dejligt med en træner der synes strukturen er fed. Jeg er enig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Dejligt med en træner der synes strukturen er fed. Jeg er enig.
        Jeg er uenig. Jeg synes den er latterlig.

        Comment


          Der tabte han lige tre stjerner i min bog. Han misforstår helt fodboldens essens - men det er selvfølgelig den tilgang han er hentet til at repræsentere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Der tabte han lige tre stjerner i min bog. Han misforstår helt fodboldens essens - men det er selvfølgelig den tilgang han er hentet til at repræsentere.
            "Det er da sjovt og fedt. Det er i bund og grund det, vi gerne vil. Der er noget at jagte, og der er masser af spænding. Det er derfor, vi er i fodbold. Fordi vi synes, at de kampe, hvor der er noget på spil, er fantastiske."
            Synes han rammer den meget godt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              "Det er da sjovt og fedt. Det er i bund og grund det, vi gerne vil. Der er noget at jagte, og der er masser af spænding. Det er derfor, vi er i fodbold. Fordi vi synes, at de kampe, hvor der er noget på spil, er fantastiske."
              Synes han rammer den meget godt.
              Kan heller ikke se problemet. Han har jo ret.
              Hader dog selv den nye struktur. Men det er mest af alt fordi vi ofte har haft røven i vandskorpen og vi uge efter uge stadigvæk er i et scenarie hvor man kan rykke ned hvis alt går galt. Hvis vi var et sikkert top 6 hold ville jeg sikkert have helt andre følelser omkring den.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                "Det er da sjovt og fedt. Det er i bund og grund det, vi gerne vil. Der er noget at jagte, og der er masser af spænding. Det er derfor, vi er i fodbold. Fordi vi synes, at de kampe, hvor der er noget på spil, er fantastiske."
                Synes han rammer den meget godt.
                Den nye struktur pumpet falsk spænding ind i fodbolden. Hvis man konstant jagter spændingen i at de samme hold skal møde hinanden og alverdens komplekse modeller afgør at det der i flere kampe er deadlines man spiller op mod, så ødelægger man i længdendet der holder fodbolden i live. Det bliver ikke ved med at være lige interessant at se de samme hold møde hinanden og mange er allerede stået af på hvad vi egentlig spiller om.

                Hvis man vil have tjubang-dum sport hvor der er mål og underholdning hele tiden kan man jo passende blive håndboldfan.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Den nye struktur pumpet falsk spænding ind i fodbolden. Hvis man konstant jagter spændingen i at de samme hold skal møde hinanden og alverdens komplekse modeller afgør at det der i flere kampe er deadlines man spiller op mod, så ødelægger man i længdendet der holder fodbolden i live. Det bliver ikke ved med at være lige interessant at se de samme hold møde hinanden og mange er allerede stået af på hvad vi egentlig spiller om.

                  Hvis man vil have tjubang-dum sport hvor der er mål og underholdning hele tiden kan man jo passende blive håndboldfan.
                  Men er du uenig i det han siger? For ser ham nemlig ikke prise strukturen, men bare sige at fodbold er federe når der er noget på spil. Og det har han da absolut en pointe i, så kan man godt diskutere om vi ikke snart skal have en pause fra Randers kampe, men det giver lidt ekstra på spil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Men er du uenig i det han siger? For ser ham nemlig ikke prise strukturen, men bare sige at fodbold er federe når der er noget på spil. Og det har han da absolut en pointe i, så kan man godt diskutere om vi ikke snart skal have en pause fra Randers kampe, men det giver lidt ekstra på spil.
                    "Cheftræneren kan godt lide den spænding, Superligaens struktur fører med sig.

                    - Det er da sjovt og fedt. Det er i bund og grund det, vi gerne vil. Der er noget at jagte, og der er masser af spænding. Det er derfor, vi er i fodbold. Fordi vi synes, at de kampe, hvor der er noget på spil, er fantastiske.".

                    Ja, han er glad for strukturen.
                    Jeg gentager lige at man potentielt kan blive oppe med 32 nederlag og 4 uafgjorte :D!

                    Det skal afgøres på banen og ikke ved skrivebordet, kunstig spænding er i mine øjne hverken sjovt eller sportsligt!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      "Cheftræneren kan godt lide den spænding, Superligaens struktur fører med sig.

                      - Det er da sjovt og fedt. Det er i bund og grund det, vi gerne vil. Der er noget at jagte, og der er masser af spænding. Det er derfor, vi er i fodbold. Fordi vi synes, at de kampe, hvor der er noget på spil, er fantastiske.".

                      Ja, han er glad for strukturen.
                      Jeg gentager lige at man potentielt kan blive oppe med 32 nederlag og 4 uafgjorte :D!

                      Det skal afgøres på banen og ikke ved skrivebordet, kunstig spænding er i mine øjne hverken sjovt eller sportsligt!
                      Det er vel journalistens tolkning?
                      Det beviser jo bare lidt min pointe om at han ikke har sagt noget om strukturen, men om at han gerne vil spille kampe der betyder noget, men tror da at med 3 point til 3. pladsen havde han også været spændt med den gamle struktur. Så strukturen spiller sgu nok ikke så meget ind som hvor vi er placeret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Det er vel journalistens tolkning?
                        Det beviser jo bare lidt min pointe om at han ikke har sagt noget om strukturen, men om at han gerne vil spille kampe der betyder noget, men tror da at med 3 point til 3. pladsen havde han også været spændt med den gamle struktur. Så strukturen spiller sgu nok ikke så meget ind som hvor vi er placeret.
                        Eller han har specifikt spurgt ind til det og svarer på den baggrund, som journalisten kraftigt indikerer.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Jeg synes da man burde afskaffe point i fodbold. Det giver et kunstigt spændingsmoment. Så kunne holdene trække lod om hvem der vandt mesterskabet, og nedrykning blev kun effektueret hvis holdet fik mere end 2 gule kort på en sæson.
                          Den nuværende struktur er alt for konkurrence præget. Det gælder om at vinde hver gang.
                          Jo gu fanden er Jakob da vild med strukturen ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Men er du uenig i det han siger? For ser ham nemlig ikke prise strukturen, men bare sige at fodbold er federe når der er noget på spil. Og det har han da absolut en pointe i, så kan man godt diskutere om vi ikke snart skal have en pause fra Randers kampe, men det giver lidt ekstra på spil.
                            Jeg mener at fodbold æstetisk er interessant fordi der bliver scoret få mål, og man i modsætning til mange andre sportsgrene kan/må værdsætte delementer af spillet i stedet.

                            Comment


                              Så vil Brøndby rundt med hatten igen. Denne gang skal der listes 100 mill kroner ud af de idioter der stadig tror på at de får noget for deres penge..

                              https://www.fyens.dk/sport/Broendby-...rtikel/3321716

                              Hold nu kæft hvor er det til grin

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Den nye struktur pumpet falsk spænding ind i fodbolden. Hvis man konstant jagter spændingen i at de samme hold skal møde hinanden og alverdens komplekse modeller afgør at det der i flere kampe er deadlines man spiller op mod, så ødelægger man i længdendet der holder fodbolden i live. Det bliver ikke ved med at være lige interessant at se de samme hold møde hinanden og mange er allerede stået af på hvad vi egentlig spiller om.

                                Hvis man vil have tjubang-dum sport hvor der er mål og underholdning hele tiden kan man jo passende blive håndboldfan.
                                Smukt formuleret. Det er en dum amerikanisering man gjort mod fodbolden, og jeg tror ikke det er den rigtige kur for at højne interessen på sigt.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X