Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Men det er jo til sommer og der er det da meget muligt at han vil videre ...
    Mere i forhold til dit link med forlængelse :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Mere i forhold til dit link med forlængelse :)
      Jeg kommenterede på Kielbergs påstand om, at det nok var Hjulmands sidste kamp ... det er det jeg ikke ser mening i.
      Det er meget muligt at han smutter til sommer.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Jeg kan ikke se en forlængelse med fcn er en mulighed hvis han vil tages seriøst. Derfor kunne Rosenborg måske være muligt fra januar da de starter ny sæson.
        At han forhandler med fcn er der ikke noget odiøst i. Ville vel være mærkeligt andet?
        Men kan virkelig ikke se fcn har noget at tilbyde Hjulmand. Han skal til at træne et seniorhold hvis han skal videre med sin karriere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Jeg kan ikke se en forlængelse med fcn er en mulighed hvis han vil tages seriøst. Derfor kunne Rosenborg måske være muligt fra januar da de starter ny sæson.
          At han forhandler med fcn er der ikke noget odiøst i. Ville vel være mærkeligt andet?
          Men kan virkelig ikke se fcn har noget at tilbyde Hjulmand. Han skal til at træne et seniorhold hvis han skal videre med sin karriere.
          Om han forlænger ved jeg ikke, men har du glemt at kontrakten løber til sommer?
          Umiddelbart tyder jeg dog Hjulmand sådan at han gerne vil forlænge, sikkert med en klausul.

          6 af de sidste 7 år er FCN sluttet over OB, hvad forventer du egentlig af en klub der skal sælge tungt ud hvert eneste år ... eller er det fordi dine forventninger til Hjulmand er højere end du ellers giver udtryk for?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Om han forlænger ved jeg ikke, men har du glemt at kontrakten løber til sommer?
            Umiddelbart tyder jeg dog Hjulmand sådan at han gerne vil forlænge, sikkert med en klausul.

            6 af de sidste 7 år er FCN sluttet over OB, hvad forventer du egentlig af en klub der skal sælge tungt ud hvert eneste år ... eller er det fordi dine forventninger til Hjulmand er højere end du ellers giver udtryk for?
            Du er helt besat af OB :) påfaldende du bringer dem ind i enhver debat.
            Det er den generelle vurdering fra fodboldfaglige personer/eksperter at Hjulmand må have større ambitioner end træne et ungdomshold. Jeg er enig ... men kan han stå for presset i en større klub? Det har han ikke bevist han kan. Vi må se hvad fremtiden byder.

            Comment


              Suprise

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ben-til-sommer

              Den havde man set komme

              Comment


                Brøndby taber hjemme til Vendsyssel. Det er helt vildt som Per Frimann blev stille :) superligaen er uberegnelig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Spændende hvem der så stiger på karussellen.

                  Comment


                    Til alle dem der har så travlt med, at Superligaen bliver udvandet med hold som Vendsyssel osv. så ville jeg bare lige nævne, at de da fik slået FCK, Brøndby, OB og AaB her i efteråret. Endda to af dem på udebane. Det er ok.

                    Comment


                      Så vi overvintre 3 point fra tredjepladsen. Og 1 point fra top 6... det er vel okay, starten taget i betragtning.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Til alle dem der har så travlt med, at Superligaen bliver udvandet med hold som Vendsyssel osv. så ville jeg bare lige nævne, at de da fik slået FCK, Brøndby, OB og AaB her i efteråret. Endda to af dem på udebane. Det er ok.
                        Man kan jo argumentere for at ligaen netop bliver udvandet med de små hold. Alle hold bliver dårligere. Jeg siger ikke det er det der sker, men det er en mulighed. Min personlige mening er at niveauet er faldende i de senere år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Brøndby taber hjemme til Vendsyssel. Det er helt vildt som Per Frimann blev stille :) superligaen er uberegnelig.
                          Og dermed tabte vi juleferie på tredje plads fredag... øv.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Brøndby taber hjemme til Vendsyssel. Det er helt vildt som Per Frimann blev stille :) superligaen er uberegnelig.
                            Sådan er det med Viasat if. Når kommentarorene kommentere deres kampe. Scorer BIF er der vild jubel. Scorer modstanderen. Så det stille som graven. Det så klamt at Viasat viser så tydeligt hvor deres sympati ligger henne

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Sådan er det med Viasat if. Når kommentarorene kommentere deres kampe. Scorer BIF er der vild jubel. Scorer modstanderen. Så det stille som graven. Det så klamt at Viasat viser så tydeligt hvor deres sympati ligger henne
                              Var ved at blive ret irriteret da Bech klart holder fast i kraven på Fischer eller Juel Andersen lige før Brøndby feltet og de mener at de potentielt bliver snydt for et frispark. Synes den var soleklar allerede før slow.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Var ved at blive ret irriteret da Bech klart holder fast i kraven på Fischer eller Juel Andersen lige før Brøndby feltet og de mener at de potentielt bliver snydt for et frispark. Synes den var soleklar allerede før slow.
                                Straffesparket er dog utroligt svært at se og så mener jeg at der bør en regelændring til ... det er jo ikke en chance og BUM så er der 80% chance for mål.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X