Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig.. Men lur mig om deres første forårssejr ikke kommer på Odense Stadion..
    Det tror jeg også den gør desværre. Tror ikke vi får flere sejre i grundspillet.
    Vores bedste spiller offensivt i dag var vel Jens Jakob efterfulgt af JBL og så har vi bare middelmådige angribere som skal bruge mange afslutninger pr mål . Men vigtig sejr i dag, det kan vi da glæde os over den næste uges tid
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig.. Men lur mig om deres første forårssejr ikke kommer på Odense Stadion..
      100%

      Comment


        Zorniger fyret. Ærgerligt, her på kort sigte i hvert fald. Nu er der en chance for, at de får vendt stemningen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Zorniger fyret. Ærgerligt, her på kort sigte i hvert fald. Nu er der en chance for, at de får vendt stemningen.
          Meget klogt af BIF desværre, heldigvis lidt sent, de burde have lugtet lunten i efteråret, men om de kan nå at vende stemningen bliver interessant at se. Men jeg er ikke i tvivl om, at have AZ fortsat, var de næppe kommet i top 6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Zorniger fyret. Ærgerligt, her på kort sigte i hvert fald. Nu er der en chance for, at de får vendt stemningen.
            De skulle lige have trukket det et par kampe mere

            Comment


              Lidt svært at finde ud af, hvad man skal mene om fyringen. Nu kan det blive både en dreng og en pige - og vi skal snart møde dem …

              Har det dog altid fint med, at der er uro på vestegnen. Lægger også mærke til, at BIF har en udekamp mod Horsens i sidste runde - det kunne da være sjovt, hvis de mistede slutspillet dér …

              Comment


                Kørte lige simulatoren igen, og der ender vi som 7'er, 2 point efter GF...

                Det bliver godt nok tæt!

                Comment


                  Og ja, vildt nok med BIF. Én ting er jo nu her, og top 6. De har et tough program med Randers, AaB, OB og Horsens (alle hold der kæmper for top6) tilbage.

                  Men også på længere sigt, da man jo nok kan forvente en større udrensning i truppen, hvor mange spillere er hentet direkte til Zornigers stil. Det kan, forhåbentlig, banke dem tilbage i udviklingen når de skal have ny træner med nye idéer, og formentlig nye spillere på plads. Det kan jo blive en proces, der tager tid... :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Og ja, vildt nok med BIF. Én ting er jo nu her, og top 6. De har et tough program med Randers, AaB, OB og Horsens (alle hold der kæmper for top6) tilbage.

                    Men også på længere sigt, da man jo nok kan forvente en større udrensning i truppen, hvor mange spillere er hentet direkte til Zornigers stil. Det kan, forhåbentlig, banke dem tilbage i udviklingen når de skal have ny træner med nye idéer, og formentlig nye spillere på plads. Det kan jo blive en proces, der tager tid... :)
                    I det store perspektiv er Zornigertiden en katastrofe for BIF, det har jeg længe være overbevist om. De købte sig til lidt hæder med Zorniger, men smed alle de store visioner ud med badevandet. Nu står man med en underligt sammensat trup, et talentarbejde som er faldet bagefter, dertil tilsat en uholdbar økonomi. BIF er tilbage til middelmådigheden og slet ikke en sikker top-6 længere, som de ellers uden diskussion bliver udnævnt til. Kun FCK og FCM er sikre der.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Og ja, vildt nok med BIF. Én ting er jo nu her, og top 6. De har et tough program med Randers, AaB, OB og Horsens (alle hold der kæmper for top6) tilbage.

                      Men også på længere sigt, da man jo nok kan forvente en større udrensning i truppen, hvor mange spillere er hentet direkte til Zornigers stil. Det kan, forhåbentlig, banke dem tilbage i udviklingen når de skal have ny træner med nye idéer, og formentlig nye spillere på plads. Det kan jo blive en proces, der tager tid... :)
                      Spørgsmålet er om de ikke henter én ind der dyrker samme spillestil som Zorniger - eventuelt i en light-udgave? Det vil jeg tro. Ville undre mig meget, hvis de pludselig skal til at spille Laudrup-possesion igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Spørgsmålet er om de ikke henter én ind der dyrker samme spillestil som Zorniger - eventuelt i en light-udgave? Det vil jeg tro. Ville undre mig meget, hvis de pludselig skal til at spille Laudrup-possesion igen.
                        Hvis det så bare løste noget. Men truppen er dårligt sammensat, med for mange dyre udlændinge der reelt ikke bidrager nok. AZs problem har jo også været, at spillerne til sin spillestil ikke er fundet i tiltstrækkelig grad. Så der findes ikke en smart løsning, hvor man bare kan forsætte i samme spor, toget er kørt af sporet, og der skal en dybere udrensning til, det bliver rigtigt dyrt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Spørgsmålet er om de ikke henter én ind der dyrker samme spillestil som Zorniger - eventuelt i en light-udgave? Det vil jeg tro. Ville undre mig meget, hvis de pludselig skal til at spille Laudrup-possesion igen.
                          Det tror jeg bare ikke bliver nemt. Den slags trænere findes ikke rigtig herhjemme, så de skal ud og finde en dyr udlænding igen, men samtidig har de også en ungdomsafdeling som virkelig er blevet syltet i det her zornigershow. Kan man lokke en udenlandsk træner til, som måske vil gå lidt på kompromis med resultaterne for at få det samlet op. Jeg tror det bliver vanskeligt. Jeg tror de kommer til at sadle rimelig meget om, men nok ikke til decideret Laudrupbold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det tror jeg bare ikke bliver nemt. Den slags trænere findes ikke rigtig herhjemme, så de skal ud og finde en dyr udlænding igen, men samtidig har de også en ungdomsafdeling som virkelig er blevet syltet i det her zornigershow. Kan man lokke en udenlandsk træner til, som måske vil gå lidt på kompromis med resultaterne for at få det samlet op. Jeg tror det bliver vanskeligt. Jeg tror de kommer til at sadle rimelig meget om, men nok ikke til decideret Laudrupbold.
                            Hvis ikke det var fordi det var gået så umanerligt dårligt i Braunschweig ville Henrik Pedersen vel være et godt bud på en dansk Zorniger-light.

                            Comment


                              Mon ikke de henter Julemanden

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Mon ikke de henter Julemanden
                                Vil han det? Hans navn spøger vist stadig i Anderlecht og andre mere eksotiske steder end et vestegnshold, der er bygget op efter en helt anden spillestil end han praktiserer.

                                Comment

                                Working...
                                X