Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ingvartsen (solgt som 21-årig) har ikke et niveau som berettiger til mere end toppen af Belgien, han har bare mødt sit nuværende loft og kan ikke sammenlignes med et kæmpetalent som Andreas Skov (pt. 18 år).

    Hvor meget har du set Andreas Skov spille?

    Emre Mor er uden tvivl et stort talent, men meget tyder på at han ikke helt lægger de nødvendige kræfter i det.

    Mathias Jensen har været skadet siden han skiftede og er først lige kommet helt tilbage, med startplads i de sidste 2 kampe (nu er træneren fyret, han virkede også desperat).

    Marcondes har været skadet en en utroligt stor del af sin tid i Brentford, han var ellers tiltænkt en plads i startopstillingen fra sæsonstart (ser ham ikke som et helt så stort talent som Mathias Jensen og Andreas Skov). Han er akkurat kommet tilbage og fik 10 min sidst.
    Jeg har ikke set Andreas Skov Olsen ret meget. Det kan være, at han rent faktisk ER det hotteste siden kaffe blev opfundet.
    Mit indlæg handler mere om FCNs historik på spillersalg, og uanset skader og manglende mentalitet, så er FCNs track record på spillere, der har været de 250-300 mio værd, klubben har fået ind på spillersalg gennem de seneste 5-6 år, bare ret svag. Hvem af dem klarer sig godt? Hvem har været pengene værd? Det bedste bud er klart Lobotka, som er ret fast inde på et La Liga-hold. Han er så bare også det eneste bud. David Jensen har også været pengene værd for Utrecht, men det var et meget lavt beløb. Ud fra et iskoldt value for money perspektiv er der altså ikke ret meget, der taler for at købe dyrt ind i FCN.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
      Vi vinder i AGF, så er alt det andet ligegyldigt :-D
      Jeg tror faktisk på 6 point. Vi har momentum, og JM har fået det optimale ud af truppen og vores løbemaskiner har også spillet på deres højeste niveau.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Jeg tror faktisk på 6 point. Vi har momentum, og JM har fået det optimale ud af truppen og vores løbemaskiner har også spillet på deres højeste niveau.
        På den anden side har truppen skuffet før når det har været lige ved .... men tror nu også på top6 ... det er mange det skal lykkedes for ...

        Ingen der har et konsekvens ark?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Aab kommer ud med minus 23mill og forventer det samme i 2019 hvis de får solgt spillere.

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-kroner-i-aab/

          De Bassogog penge får hurtigt ben at gå på. Om 3 år begynder de nok at “Satse mere på talenter” igen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Jeg har ikke set Andreas Skov Olsen ret meget. Det kan være, at han rent faktisk ER det hotteste siden kaffe blev opfundet.
            Mit indlæg handler mere om FCNs historik på spillersalg, og uanset skader og manglende mentalitet, så er FCNs track record på spillere, der har været de 250-300 mio værd, klubben har fået ind på spillersalg gennem de seneste 5-6 år, bare ret svag. Hvem af dem klarer sig godt? Hvem har været pengene værd? Det bedste bud er klart Lobotka, som er ret fast inde på et La Liga-hold. Han er så bare også det eneste bud. David Jensen har også været pengene værd for Utrecht, men det var et meget lavt beløb. Ud fra et iskoldt value for money perspektiv er der altså ikke ret meget, der taler for at købe dyrt ind i FCN.
            Kan du ikke lige se ham lidt først så, før vi snakker om manden ...
            Hver spiller har sin egen historie, det tror jeg er den smarteste og mest retvisende måde at se det på.
            At Ingvartsen ikke har niveau til mere og at Mathias Jensen fik en længerevarende har ikke rigtig noget at gøre med Andreas Skov og for Mathias Jensen meget lidt at gøre med om han er god nok :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Det er helt klart et tema for FCN-spillere. Nu her er Andreas Skov Olsen det hotteste shit siden kaffe blev opfundet. Men det var Ingvardtsen også før ham. Og Emre Mor. Og Mathias Jensen. Det er få FCN-spillere, der med rimelig kan siges at have klaret cuttet, og ingen af dem shiner i en grad, hvor man kan sige, at de har været de voldsomme priser værd.
              Jeg synes det er synd at sammenligne Skov Olsen og Ingvartsen. Ingvartsen lukrerede i høj grad på at blive sat godt op, og lavede mange tap-ins. Skov Olsen har et højt teknisk niveau, godt overblik, og skaber rigtigt meget på egen hånd.

              Mathias Jensen tror jeg bliver et hit i udlandet hvis han kan holde sig skadesfri. Rigtigt dygtig og komplet midtbanespiller. Giv tid.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Aab kommer ud med minus 23mill og forventer det samme i 2019 hvis de får solgt spillere.

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-kroner-i-aab/

                De Bassogog penge får hurtigt ben at gå på. Om 3 år begynder de nok at “Satse mere på talenter” igen
                Bliver spændende at se vores regnskab
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Bliver spændende at se vores regnskab
                  Plejer det ikke at komme i maj måned?

                  Comment


                    FCK 57
                    FCM 54
                    OB 36
                    EFB 35
                    BIF 34
                    FCN 32
                    AAB 32
                    AGF 31
                    RFC 31
                    ACH 31
                    SDR 25
                    VDS 21
                    HOB 21
                    VB 19
                    Med to nederlag til OB skal
                    EFB 1 (SDR og VB) alt efter måslscore der p.t. er i OBŽs favør Ikke urealistisk
                    BIF 2 (AAB og ACH) alt efter måslscore der p.t. er lige men BIF højere Ikke urealistisk
                    FCN 4 (FCK og Vendsyssel) Ikke urealistisk
                    AAB 4 (BIF og AGF) Ser svært ud - begge er konkurrenter om top 6
                    AGF 5 (OB og AAB) Vi kan selv slukke lyset og sikre os med en uafgjort Ser svært ud - begge er konkurrenter om top 6
                    RFC 5 (ACH og BIF) Ser svært ud - begge er konkurrenter om top 6
                    ACH 5 (RFC og OB) Ser svært ud - begge er konkurrenter om top 6
                    Tre hold der
                    forholdsvis nemt kan passere os så er der kun et af de fire der skal have tur i den ..
                    Runde 25:
                    HOB- FCM Ligegyldig
                    VB - VDS Ligegyldig
                    RFC-ACH Mindst en spiller sig under OB
                    SDR-EFB EFB kan tåle at tabe og alligevel passere OB
                    FCN-FCK FCN skal have point for at have en chance for at passere OB
                    BIF-AAB Uafgjort KAN være nok for begge og BIF kan tåle at tabe for at passere OB
                    AGF-OB AGF skal vinde for at kunne passere OB .. Kan OB modstå presset ..
                    Runde 26:
                    AAB-AGF Begge skal have vundet den første for at kunne passere OB med en sejr.
                    VDS-FCN FCN skal have slået FCK for at passere OB med en sejr.
                    FCM-SDR SDR skal have slået EFB for at passere OB med en sejr.
                    OB-RFC Skal slå OB for at passere os… har OB nerver?
                    EFB-VB EFB kan passere OB med en sejr uagtet resultatet af runder 25 - målscore p.t. i OB favør
                    ACH - BIF Begge kan passere OB med en sejr i runde 25 og BIF kan på trods af tab i runde 25
                    FCK-HOB Ligegyldig
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Mit fokus er altid ... hvem kan blive relevant for landsholdet :D.

                      Hvis der på mirakuløs vis bliver forlænget med Obbekjær, eller han får spilletid i foråret, så holder jeg med noget af OB.
                      Det er ikke mange fcn spillere der kommer på a landsholdet. De fleste topper i u rækken. Hvem er aktuel på landsholdet? Bjelland? Og han er vel ikke typisk fcn

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Jeg synes det er synd at sammenligne Skov Olsen og Ingvartsen. Ingvartsen lukrerede i høj grad på at blive sat godt op, og lavede mange tap-ins. Skov Olsen har et højt teknisk niveau, godt overblik, og skaber rigtigt meget på egen hånd.

                        Mathias Jensen tror jeg bliver et hit i udlandet hvis han kan holde sig skadesfri. Rigtigt dygtig og komplet midtbanespiller. Giv tid.
                        Rart med en der faktisk har set manden spille :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Plejer det ikke at komme i maj måned?

                          Mener det er slut marts / start april
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Kunne man ikke rent faktisk forestille sig at to ting kan eksistere samtidig:

                            1) FCN producerer dygtige fodboldspillere. Nogen dygtigere end andre
                            2) FCNs fastlåste spilsystemer kan have negativ betydning for de spilleres evne til at begå sig i udlandet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Mener det er slut marts / start april
                              I løbet af april ... men deadline 31.05

                              https://datacvr.virk.dk/data/visenhe...le&language=da
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                I løbet af april ... men deadline 31.05

                                https://datacvr.virk.dk/data/visenhe...le&language=da

                                Ok . tak
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X