Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er dælme et par trælse eksempler du smækker på bordet der :) alt hvad jeg hader ved moderne fodbold. Rige mænds legetøj... føj.
    Det kan vi være helt enige om, men stilen fungerer når spillerne er der til det ... som Barcelona for nogle år siden, Spanien tidligere og det kan sagtens komme igen og en del andre mindre hold ...
    Ajax f.eks.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Det er sandt, jeg må have kigget på en "live" stilling.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Din påstand er at FCN er ufarlige.
        FCN har scoret 3 mål mere end OB før runden.
        Hvad er OB så?
        Ja, så må OB jo være mere ufarlige... men hvad OB er, er i den henseende fuldstændig ligegyldigt.
        FcN ser ikke for gode ud. Tabte også til nr. chok i sidste runde.

        (De havde i øvrigt kun scoret 2 mål mere end OB inden runden)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          (Kom til at slette indlægget)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Vendsyssel tabte til Horsens.
            Så mangler vi bare at FCK slår Vejle, så kan vi ikke slutte œ-sæson dårligere end nr. 11.
            Og med en rigtig god kamp hos BIF, så kan vi komme lidt højere op, og få lidt flere TV penge

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Vendsyssel tabte til Horsens.
              Så mangler vi bare at FCK slår Vejle, så kan vi ikke slutte œ-sæson dårligere end nr. 11.
              Og med en rigtig god kamp hos BIF, så kan vi komme lidt højere op, og få lidt flere TV penge
              noget forbandet pis at Horsens vandt
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Vejle foran med FCK. Pt ligger vi nr 12 uden udsigt til forbedring. Jeg er nu også ligeglad med tv pengene ... dem har klubben sparet væk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Vejle foran med FCK. Pt ligger vi nr 12 uden udsigt til forbedring. Jeg er nu også ligeglad med tv pengene ... dem har klubben sparet væk.
                  Ja den smule TV-penge kan intet flytte alligevel . De går nok til ballondyr og Bingo plader ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Godt vi ikke smed dyre penge efter Kasper kusk og Lucas Jensen. Ordinære er vel den rette beskrivelse af de 2. Mon Wieghorst holder sæsonen ud deroppe? Kunne godt ligne de skilles til jul, så han kan komme til Rosenborg.
                    Måske Kasper Hjulmand er et godt bud på en afløser hvis det kommer så vidt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Godt vi ikke smed dyre penge efter Kasper kusk og Lucas Jensen. Ordinære er vel den rette beskrivelse af de 2. Mon Wieghorst holder sæsonen ud deroppe? Kunne godt ligne de skilles til jul, så han kan komme til Rosenborg.
                      Måske Kasper Hjulmand er et godt bud på en afløser hvis det kommer så vidt.
                      Slog tilfældigt over på Brann -Rosenborg ...hold da op en gang pinball og tilfældigheder ... Bendtner brændt en stor og Jensen med heldig scoring ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Godt vi ikke smed dyre penge efter Kasper kusk og Lucas Jensen. Ordinære er vel den rette beskrivelse af de 2. Mon Wieghorst holder sæsonen ud deroppe? Kunne godt ligne de skilles til jul, så han kan komme til Rosenborg.
                        Måske Kasper Hjulmand er et godt bud på en afløser hvis det kommer så vidt.
                        Nå han hedder åbenbart Andersen og ikke Jensen.

                        Comment


                          Det var sgutte længe vi lå i top 6 :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Det var sgutte længe vi lå i top 6 :)
                            Nej det var lidt træls den ikke kunne ende uafgjort

                            Comment


                              Det bliver meget tæt i kampen om top 6, BIF har lige tabt til FCK og generelt set så ser de altså ikke super gode ud, de virker lidt læst i forhold til sidste sæson. Som det ser ud nu, så er det kun FCK og FCM der har været ekstraordinært gode. Esbjerg har været gode/halv heldige ja, men det bliver ikke ved. AaB kan ikke skabe chancer og Horsens er stadig meget fysik på fysik. FCN tror jeg ikke på efter salget af Mathias Jensen. OB og AGF har vel egentlig på papiret, sammen med AaB de bedste spillere. Top 6 bør være realistisk i denne sæson.

                              Ret vildt at tænke på, med den start vi fik på sæsonen. Jeg er optismistisk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Det bliver meget tæt i kampen om top 6, BIF har lige tabt til FCK og generelt set så ser de altså ikke super gode ud, de virker lidt læst i forhold til sidste sæson. Som det ser ud nu, så er det kun FCK og FCM der har været ekstraordinært gode. Esbjerg har været gode/halv heldige ja, men det bliver ikke ved. AaB kan ikke skabe chancer og Horsens er stadig meget fysik på fysik. FCN tror jeg ikke på efter salget af Mathias Jensen. OB og AGF har vel egentlig på papiret, sammen med AaB de bedste spillere. Top 6 bør være realistisk i denne sæson.

                                Ret vildt at tænke på, med den start vi fik på sæsonen. Jeg er optismistisk.
                                Med et AGF-nederlag til Randers, som det ligner pt., bliver vi i hvert fald på 7. pladsen, men kun pga. en bedre målscore end de tre efterfølgende hold. Det er godt nok voldsomt tæt, men lækkert at vi for alvor er lykkedes med at komme tilbage i den store midterklump.

                                Comment

                                Working...
                                X