Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det kunne godt se ud til at målscoreren kan komme i spil for at afgøre top 6. Der har vi dummet os. GF spiller ikke specielt godt men vinder, de ligner bestemt et top 6 hold.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ja det kan vise sig at ambitioner bliver belønnet med en top 6 placering.
      Måske alligevel ikke så dumt at have en transfer strategi og hele tiden lægge til i gruppens udvikling. Vi lapper jo bare når det går af helvede til om sommeren, og så gør man intet om vinteren

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Måske alligevel ikke så dumt at have en transfer strategi og hele tiden lægge til i gruppens udvikling. Vi lapper jo bare når det går af helvede til om sommeren, og så gør man intet om vinteren
        Prøver du at bilde mig ind at det er dumt at købe spillere man ved ikke er gode nok og på den måde holde svingdøren på overarbejde samtidig med man lader kontrakterne løbe ud på de bedste spillere?

        Det er altså ikke det jeg læser når OB præsenterer spillere, beretter om tingenes tilstand og når de evaluerer sæson og regnskaber.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Prøver du at bilde mig ind at det er dumt at købe spillere man ved ikke er gode nok og på den måde holde svingdøren på overarbejde samtidig med man lader kontrakterne løbe ud på de bedste spillere?

          Det er altså ikke det jeg læser når OB præsenterer spillere, beretter om tingenes tilstand og når de evaluerer sæson og regnskaber.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Men vi skal også være flinke og huske at vi nu to gange har jagtet en spiller fra PL , hvor det så desværre glippede og vi tilgengæl fik noget næsten lige så godt i form af Fellah og Lund som jo ligger i samme lag mht løn, niveau og tiltrækningskraft på Hr & Fru fynbo og fansene . Ægte trøjesælgere som lokker folk til tasterne i en sådan grad at online shoppen bryder sammen ... Nårh nej vi har jo ingen, måske derfor de lukkede
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Men vi skal også være flinke og huske at vi nu to gange har jagtet en spiller fra PL , hvor det så desværre glippede og vi tilgengæl fik noget næsten lige så godt i form af Fellah og Lund som jo ligger i samme lag mht løn, niveau og tiltrækningskraft på Hr & Fru fynbo og fansene . Ægte trøjesælgere som lokker folk til tasterne i en sådan grad at online shoppen bryder sammen ... Nårh nej vi har jo ingen, måske derfor de lukkede
              Så sørgeligt. Lund for Tingager - jeg ved Godt hvad jeg ville vælge. At vi er langt fra at matche GF tyder desværre ikke på at NT vil bruge flere penge. Men det kommer han til hvis vi nogensinde skal i top 6. Ellers må JH væk, hvilket under alle omstændigheder ville være det bedste.

              Comment


                Fcn- Hobro ... superligaen er bare urimeligt ringe. Og vi taler altså om fuldtidsproffer. I guder hvor de svigter at underholde, og tekniske fejl i en lind strøm.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Fcn- Hobro ... superligaen er bare urimeligt ringe. Og vi taler altså om fuldtidsproffer. I guder hvor de svigter at underholde, og tekniske fejl i en lind strøm.
                  Undskyld Kielberg, men du er alt for præget af din modstand mod FCN, superligaen er selvfølgelig ikke på niveau med de største ligaer, men bortset fra det så ved vi fra Europa at den klarer sig bedre end forventet.

                  Kampen i dag er klart okay, Hobro står ekstremt dybt men slår okay kontraer og FCN spiller faktisk bolden flot rundt i mange sekvenser ... og der er mange chancer.

                  Det ville sgu være fedt, hvis du smed den der ekstreme subjektivitet, jeg taler af erfaring ... den hænger jeg udelukkende på de bundløse klubber nu og der ved jeg godt at jeg er dybt usaglig :D.

                  20 afslutninger på 50 min :).
                  Last edited by Entusiastens; 16-02-2019, 17:07.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Tak til FCK. Scor lige et par kasser mere tak.
                    Nu skal BIF og FCM lige hjælpe til også

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tak til FCK. Scor lige et par kasser mere tak.
                      Nu skal BIF og FCM lige hjælpe til også
                      Kan nu aldrig blive træt af når Brøndby taber :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Kan nu aldrig blive træt af når Brøndby taber :)
                        Nej den er lidt win/win idag :). Men hvor er de dog ringe. Ærgeligt at vi ikke mødte dem nu uden Mukthar og polaken

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nej den er lidt win/win idag :). Men hvor er de dog ringe. Ærgeligt at vi ikke mødte dem nu uden Mukthar og polaken
                          Selv med de to, har vi bestemt muligheder. Det hænger slet ikke sammen for dem. Det ligner virkelig, at Zorniger har tabt holdet. Den kamp mod dem er virkelig en mulighed for at stikke kniven i dem, og potentielt sende dem ud af slutspillet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Selv med de to, har vi bestemt muligheder. Det hænger slet ikke sammen for dem. Det ligner virkelig, at Zorniger har tabt holdet. Den kamp mod dem er virkelig en mulighed for at stikke kniven i dem, og potentielt sende dem ud af slutspillet.
                            Men det ville være nemmere uden de to store individuelle klassespillere som de er

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Men det ville være nemmere uden de to store individuelle klassespillere som de er
                              Ingen tvivl, med Uhre og ham den nye svensker, der er hentet til midtbanen, er det ligefør, at Sand ville være en forstærkning. Men der er heldigvis ingen af de to der kan hjælpe dem med at forsvare, og det sejler totalt for dem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ingen tvivl, med Uhre og ham den nye svensker, der er hentet til midtbanen, er det ligefør, at Sand ville være en forstærkning. Men der er heldigvis ingen af de to der kan hjælpe dem med at forsvare, og det sejler totalt for dem.
                                Enig.. Men lur mig om deres første forårssejr ikke kommer på Odense Stadion..

                                Comment

                                Working...
                                X