Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Jeg tror altså at du overvurderer hvor mange i Odense der ville komme uanset hvad. Vi har jo kontinuerligt set at tilskuere bare ikke har det på samme måde mere med fodbold. Uanset hvor man kigger så spiller resultaterne ind på om folk kommer eller ej. Der er ingen tvivl om at hvis vi kontinuerligt havde spillet bedre, havde der også været flere tilskuere, men det ville være på grund af resultaterne og sejrene, ikke fordi folk bare kom. Du siger det jo selv, begejstringen kan kun komme gennem at vinde ting.
    Jeg overvurderer intet ved at påpege, at der er for få, der kommer uanset hvad. Det er jo essensen i succes'en for mig, der går ud over de resultater, der skaber det store rykind.

    Du kan så mene, at jeg har for store ambitioner på OBs vegne, når jeg mener, at uanset årstiden så skal der komme mere end 5.000 til en kamp på hjemmebane for et hold, der kun har tabt 1 ud af de sidste 15 kampe og som er ubesejret i 10.

    Ja hell du kan også mene jeg er skør i bolden, når jeg mener at der skal komme mere end 1600, selv når der er massivt frostvejr.

    Det hele handler om fanbase. Et mininum, som jeg mener en klub af vores størrelse skal have et større af.

    Jeg mener at en klub med et opland som Odense og Fyn skal kunne have et større mininum.

    Selv Brøndby og FCK kampe, der i gamle dage, uanset andre resultater stort set altid trak min. 10.000 er jo helt nede og kysse 5-6000 grænsen, selv på dage med udemærket vejr.

    Det er projektet der er noget galt med. Groft sagt betyder det, at vi kan være ubesejret i lang tid, og det vil ikke bonge fuldt ud på tilskuerdelen. Som med landsholdet. Det er et image problem. Mere end det er et vejrproblem, hvis du spørger mig.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jeg overvurderer intet ved at påpege, at der er for få, der kommer uanset hvad. Det er jo essensen i succes'en for mig, der går ud over de resultater, der skaber det store rykind.

      Du kan så mene, at jeg har for store ambitioner på OBs vegne, når jeg mener, at uanset årstiden så skal der komme mere end 5.000 til en kamp på hjemmebane for et hold, der kun har tabt 1 ud af de sidste 15 kampe og som er ubesejret i 10.

      Ja hell du kan også mene jeg er skør i bolden, når jeg mener at der skal komme mere end 1600, selv når der er massivt frostvejr.

      Det hele handler om fanbase. Et mininum, som jeg mener en klub af vores størrelse skal have et større af.

      Jeg mener at en klub med et opland som Odense og Fyn skal kunne have et større mininum.

      Selv Brøndby og FCK kampe, der i gamle dage, uanset andre resultater stort set altid trak min. 10.000 er jo helt nede og kysse 5-6000 grænsen, selv på dage med udemærket vejr.

      Det er projektet der er noget galt med. Groft sagt betyder det, at vi kan være ubesejret i lang tid, og det vil ikke bonge fuldt ud på tilskuerdelen. Som med landsholdet. Det er et image problem. Mere end det er et vejrproblem, hvis du spørger mig.

      MvH ChrisOB
      Er da fuldstændig enig i at vi skal gå efter flere og det skal vi da uanset hvordan det går, men ser det som et superliga problem mere end et specifikt OB problem og selvfølgelig vil bedre resultater og større giraffer vende udviklingen. Og hvis man kan have en tilpas lang periode med gode resultater vil det forhåbentligt komme under huden på folk, men tror bare generelt at vi vil se færre der står der uanset hvad.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Er da fuldstændig enig i at vi skal gå efter flere og det skal vi da uanset hvordan det går, men ser det som et superliga problem mere end et specifikt OB problem og selvfølgelig vil bedre resultater og større giraffer vende udviklingen. Og hvis man kan have en tilpas lang periode med gode resultater vil det forhåbentligt komme under huden på folk, men tror bare generelt at vi vil se færre der står der uanset hvad.
        Et godt projekt styret af folk, der ikke har mistet troværdigheden forlængst vil øge muligheden for at der vil komme flere, der er der upåagtet resultater. Jeg er der hver gang upåagtet resultater - jeg er ikke en uddød race, heller ikke i Danmark, som det nærmest lyder som om, du mener kan blive tilfældet.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Et godt projekt styret af folk, der ikke har mistet troværdigheden forlængst vil øge muligheden for at der vil komme flere, der er der upåagtet resultater. Jeg er der hver gang upåagtet resultater - jeg er ikke en uddød race, heller ikke i Danmark, som det nærmest lyder som om, du mener kan blive tilfældet.

          MvH ChrisOB
          Er du uenig i at tendensen ligner at der bliver færre som kommer på trods?

          Jeg tror skam ikke det er en uddøende race, så skal der i hvert fald ske en del endnu. Men derfor er jeg stadig overbevist om at der kommer færre. Jeg tror bare at resultater, spillestil og spændende spillere i højere grad spiller ind end ledelsens troværdighed. Jeg tror at der vil komme flere som spejler sig i øjebliksbilleder end det større billede. Og et godt projekt vil selvfølgelig føre til dette, og uden tvivl også til flere tilskuere. Jeg tror bare ikke at det er der du får hele Odense med, det er Europa, det er Bashkim og Eskesen, det er mål og fornemmelsen af at det er sejre der venter på stadion.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Er du uenig i at tendensen ligner at der bliver færre som kommer på trods?

            Jeg tror skam ikke det er en uddøende race, så skal der i hvert fald ske en del endnu. Men derfor er jeg stadig overbevist om at der kommer færre. Jeg tror bare at resultater, spillestil og spændende spillere i højere grad spiller ind end ledelsens troværdighed. Jeg tror at der vil komme flere som spejler sig i øjebliksbilleder end det større billede. Og et godt projekt vil selvfølgelig føre til dette, og uden tvivl også til flere tilskuere. Jeg tror bare ikke at det er der du får hele Odense med, det er Europa, det er Bashkim og Eskesen, det er mål og fornemmelsen af at det er sejre der venter på stadion.
            Der er en tendens, og OB er nogen af dem i ligaen, der lider mest af det. Vi skal være nogen af dem, der lider MINDST af det.

            Det er en ambition, jeg synes vi skal have, uden at jeg skal beskyldes for at være urealistisk.

            Vi får aldrig hele Odense med, vi fik ikke engang hele Odense med da vi mødte Villareal på et ikke udsolgt stadion til historisk CL kvalkamp, og det bliver endnu sværere med den totale mangel på stemningskerne, som der er mininum de næste 2 år.

            Resultater får folk på stadion, andre ting kan være med til at fastholde dem - fynske spillere, profiler med personlighed, stemningen kan inspirere andre til at skabe stemning, stemning skaber fans.

            Det hele er en vekselvirkning. Jeg snakker ikke om ambitioner om 10.000 hver gang. Jeg snakker om noget, der er større, end det vi har nu. I den henseende er det ligegyldigt om andre kæmper med det samme.

            Vi skal være undtagelsen, og det ER muligt. Når man har både et troværdigt set up og hold.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Hvis stillingen holder i Esbjerg, ligger vi nr.3 med en sejr i morgen...

              Comment


                Så er AaB vist i gang igen, nu 0-4
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Hvis stillingen holder i Esbjerg, ligger vi nr.3 med en sejr i morgen...
                  0-4.... Det tror jeg den gør. Godt der går et par kampe inden vi skal møde dem så det kan nå at normaliserer sig lidt

                  Comment


                    Vildt så meget en trænerfyring kan betyde nogen gange.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      0-4.... Det tror jeg den gør. Godt der går et par kampe inden vi skal møde dem så det kan nå at normaliserer sig lidt
                      De må være lettede over at miste Proces-Morten, man må sige, det gør mindre godt for proces-trænerne pt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        De må være lettede over at miste Proces-Morten, man må sige, det gør mindre godt for proces-trænerne pt.
                        Spain is dead. Jeg er nu ret optaget af, at det der kommer i stedet for ikke er kynisk betonfodbold, men lidt mere livgivende energisk og fysisk stil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Spain is dead. Jeg er nu ret optaget af, at det der kommer i stedet for ikke er kynisk betonfodbold, men lidt mere livgivende energisk og fysisk stil.
                          Lækkert! jeg tænker faktisk, at vi har ramt ret rigtigt med en mere fleksibel stil: Tempo, teknik og fysisk formåen er ikke hinandens modsætninger, men derimod alle nødvendige elementer der skal spille sammen.
                          Synes nu også, at possessionbold også kunne være ret kynisk og charmeforladt at se på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            De må være lettede over at miste Proces-Morten, man må sige, det gør mindre godt for proces-trænerne pt.
                            I de bundløse klubber som City og delvist Barcelona fungerer konceptet fint ... tænker også der er klubber i Tyskland der kører den stil uden at vide det specifikt.

                            For mig at se må det aldrig blive sådan at det er smartest at have bolden mindst, sådan er det jo i, (for) mange kampe pt.
                            Det er min opfattelse.
                            Den måde Frankrig vandt VM på er min absolutte skræk!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              I de bundløse klubber som City og delvist Barcelona fungerer konceptet fint ... tænker også der er klubber i Tyskland der kører den stil uden at vide det specifikt.

                              For mig at se må det aldrig blive sådan at det er smartest at have bolden mindst, sådan er det jo i, (for) mange kampe pt.
                              Det er min opfattelse.
                              Den måde Frankrig vandt VM på er min absolutte skræk!
                              Det der er så fint ved fodbold er at når et bestemt system har udlevet sin styrke, kommer der en ny stil der er mere effektiv. Efter en tid bliver det afløst igen.
                              Der er ingen forkert måde at vinde på. Om man har bolden 45 eller 55% af tiden er ikke så afgørende. Det er hvordan man bruger den.
                              Men der er da forskel på hvad der er underholdende fodbold. Helt enig... men man kan ikke sige at den eller den stil er rigtigst. Det er smag og behag.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                I de bundløse klubber som City og delvist Barcelona fungerer konceptet fint ... tænker også der er klubber i Tyskland der kører den stil uden at vide det specifikt.

                                For mig at se må det aldrig blive sådan at det er smartest at have bolden mindst, sådan er det jo i, (for) mange kampe pt.
                                Det er min opfattelse.
                                Den måde Frankrig vandt VM på er min absolutte skræk!
                                Hvad hvis man har bolden mest fordi man ikke tager nogen chancer i opspillet? Den gik galt for fodbolden for ca 10 år siden, hvor man holdt op med at afslutte og at tage chancer i opspillet.

                                I øvrigt så er der vel ikke de store forskel på den måde som Barcelona og mere kyniske hold forsvarer på? Forskellen ligger vel mere i om hvad man gør med bolden efter den er erobret

                                Comment

                                Working...
                                X