Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er en "mandagskamp" i påskeprogrammet
    Underligt ferien slutter om mandagen
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Hvorfor fanden spiller vi mod esbjerg en tirsdag (d. 23/4)
      Så fucking irriterende når jeg lige havde planlagt away i påskeferien

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Underligt ferien slutter om mandagen
        Ikke i Tyskland! :-)
        Så er klar at komme med til Esbjerg! :-) :-) :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Underligt ferien slutter om mandagen
          Weekenden slutter jo også om søndagen, alligevel spilles der kampe mandag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Weekenden slutter jo også om søndagen, alligevel spilles der kampe mandag.
            Havde ogs regnet med det
            siden 1887

            Comment


              Drengene vinder 9-0 i Morud. 5 mål af Festersen, 2 af Klynge, 1 Kwasniak og 1 af Helenius

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Drengene vinder 9-0 i Morud. 5 mål af Festersen, 2 af Klynge, 1 Kwasniak og 1 af Helenius
                Lyder hyggeligt :) har prøvet at se lidt u-21 landshold mod Belgien. Nu har jeg givet op til fordel for USA mod Sverige. Og her snakker vi VM i kvindecurling.

                Comment


                  9-0 over Albaniserie-holdet Morud i en såkaldt "sommerkamp", hvor der både blev spilletid til Waldemar Kwasniak, Seydouba Cissé, Sayouba Mandé, Yao, Mads Frøkjær, Skjolnik, Klynge og 16-årige Gustav Grubbe.

                  Det er tydeligt at se, at vores unge drenge har potentiale til meget.

                  Sayouba havde ikke mange aktioner - dog én glimrende redning i løbet af anden halvleg.

                  Seydouba Cissé, der også var med i mandagens reserveholdskamp i Haderslev fik hele anden halvleg og gjorde ikke meget væsen af sig, udover et par driblinger, hvor han tørrede en Morud-spiller.

                  Det lignede i øvrigt, at 4-3-3-formationen blev prøvet af, og det virkede også til, at den passede OB's nummer 10, Rasmus Festersen, rimelig godt, for han kvitterede for tilliden ved at score hele fem basser på Moruds to keepere (førsteholdsmålmanden blev skiftet ud efter 77 minutter, hvorfor ved jeg ikke...).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                    9-0 over Albaniserie-holdet Morud i en såkaldt "sommerkamp", hvor der både blev spilletid til Waldemar Kwasniak, Seydouba Cissé, Sayouba Mandé, Yao, Mads Frøkjær, Skjolnik, Klynge og 16-årige Gustav Grubbe.

                    Det er tydeligt at se, at vores unge drenge har potentiale til meget.

                    Sayouba havde ikke mange aktioner - dog én glimrende redning i løbet af anden halvleg.

                    Seydouba Cissé, der også var med i mandagens reserveholdskamp i Haderslev fik hele anden halvleg og gjorde ikke meget væsen af sig, udover et par driblinger, hvor han tørrede en Morud-spiller.

                    Det lignede i øvrigt, at 4-3-3-formationen blev prøvet af, og det virkede også til, at den passede OB's nummer 10, Rasmus Festersen, rimelig godt, for han kvitterede for tilliden ved at score hele fem basser på Moruds to keepere (førsteholdsmålmanden blev skiftet ud efter 77 minutter, hvorfor ved jeg ikke...).
                    Hvordan gjorde Grubbe det?
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                      9-0 over Albaniserie-holdet Morud i en såkaldt "sommerkamp", hvor der både blev spilletid til Waldemar Kwasniak, Seydouba Cissé, Sayouba Mandé, Yao, Mads Frøkjær, Skjolnik, Klynge og 16-årige Gustav Grubbe.

                      Det er tydeligt at se, at vores unge drenge har potentiale til meget.

                      Sayouba havde ikke mange aktioner - dog én glimrende redning i løbet af anden halvleg.

                      Seydouba Cissé, der også var med i mandagens reserveholdskamp i Haderslev fik hele anden halvleg og gjorde ikke meget væsen af sig, udover et par driblinger, hvor han tørrede en Morud-spiller.

                      Det lignede i øvrigt, at 4-3-3-formationen blev prøvet af, og det virkede også til, at den passede OB's nummer 10, Rasmus Festersen, rimelig godt, for han kvitterede for tilliden ved at score hele fem basser på Moruds to keepere (førsteholdsmålmanden blev skiftet ud efter 77 minutter, hvorfor ved jeg ikke...).
                      Mon ikke ham Cissé smutter vidre i teksten og vi hører aldrig om ham igen... Interessant at Skolnik stadig får voksen spilletid.. Man må åbenbart stadig være i tvivl om han er god nok til en SL kontrakt.
                      Kwasniak og Klynge har helt sikkert potentialet hvis de fortsætter udviklingen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Hvordan gjorde Grubbe det?
                        Grubbe gjorde det fint nok. Han havde ikke så meget, men det skyldes nok også hans korrekte placeringer for det meste af tiden. Derimod haltede Yao noget efter hele tiden, og det var i den side, at Morud fik sine få gennembrud i løbet af kampen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mon ikke ham Cissé smutter vidre i teksten og vi hører aldrig om ham igen... Interessant at Skolnik stadig får voksen spilletid.. Man må åbenbart stadig være i tvivl om han er god nok til en SL kontrakt.
                          Kwasniak og Klynge har helt sikkert potentialet hvis de fortsætter udviklingen
                          Jo, jeg kan i hvert fald ikke lige se, hvordan han skulle kunne gøre en forskel på vores Superliga-mandskab. Han blev i øvrigt også kasseret i Vejle, hvor han fik 20 minutter i en reserveholdskamp. Det så ud til, at han dækkede rummet foran Tverskov og Oliver Lund.

                          Vores unge drenge har helt sikkert potentialet - spørgsmålet er, om de allerede nu skal lejes ud til nogle andre klubber for at få mere "voksen" spilletid? Det er heldigvis ikke mig, der skal træffe den afgørelse.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                            Jo, jeg kan i hvert fald ikke lige se, hvordan han skulle kunne gøre en forskel på vores Superliga-mandskab. Han blev i øvrigt også kasseret i Vejle, hvor han fik 20 minutter i en reserveholdskamp. Det så ud til, at han dækkede rummet foran Tverskov og Oliver Lund.

                            Vores unge drenge har helt sikkert potentialet - spørgsmålet er, om de allerede nu skal lejes ud til nogle andre klubber for at få mere "voksen" spilletid? Det er heldigvis ikke mig, der skal træffe den afgørelse.
                            Grubbe og Kwasniak er jo stadig U17 og skal ingen steder. Klynge spiller fast på U19 og skal bare fortsætte sin udvikling der. Ingen af dem skal lejes ud.
                            Det voksen bold de skal have pt er reserveholdskampe. Og det er fint pt i deres udvikling

                            Comment


                              Efter at have kigget den her dejlige mål kavalkade igennem https://youtu.be/ej7qmMAvvDM
                              har jeg umiddelbart talt mål efter hjørnespark til 7. Er nogen med noget tal eller fornemmelse af om det er mere end de sidste par år?
                              Jeg tænker selv at vi generelt har været dårlige til denne del tidligere og det er fremgang, men det er ikke andet end en fornemmelse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Efter at have kigget den her dejlige mål kavalkade igennem https://youtu.be/ej7qmMAvvDM
                                har jeg umiddelbart talt mål efter hjørnespark til 7. Er nogen med noget tal eller fornemmelse af om det er mere end de sidste par år?
                                Jeg tænker selv at vi generelt har været dårlige til denne del tidligere og det er fremgang, men det er ikke andet end en fornemmelse.
                                umuligt. Ifølge John Bredahl, så var vi klasse på defensive dødbolde- også selvom KEP sejlede runde. J.B. mente ikke vi var verdensklasse offensivt, der var det kun europæisk styrke. Kan ikke forestille mig J.B. har taget fejl :)

                                Comment

                                Working...
                                X