Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    0-4.... Det tror jeg den gør. Godt der går et par kampe inden vi skal møde dem så det kan nå at normaliserer sig lidt
    Ja, det er nok fint at der lige er et par kampe endnu inden vi møder dem. De klip jeg har set fra den kamp afslører dog at EfB i den grad var usikre i forsvaret i går, måske fordi de manglede Austin til at kitte holdet sammen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Lækkert! jeg tænker faktisk, at vi har ramt ret rigtigt med en mere fleksibel stil: Tempo, teknik og fysisk formåen er ikke hinandens modsætninger, men derimod alle nødvendige elementer der skal spille sammen.
      Synes nu også, at possessionbold også kunne være ret kynisk og charmeforladt at se på.
      Helt enig i det sidste. Håber bare ikke den ene type skiftes ud med den anden type. Jeg synes vores spil tipper lidt fra side til side. Til tider er det kynisk og charmeforladt. Til tider er det fuld fart-OB-kultur.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
        Hvad hvis man har bolden mest fordi man ikke tager nogen chancer i opspillet? Den gik galt for fodbolden for ca 10 år siden, hvor man holdt op med at afslutte og at tage chancer i opspillet.

        I øvrigt så er der vel ikke de store forskel på den måde som Barcelona og mere kyniske hold forsvarer på? Forskellen ligger vel mere i om hvad man gør med bolden efter den er erobret
        Det positive ved Barcas stil er jo genpresset. Det skaber mere dynamik i spillet. Det kedelige er deres etablerede spil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Ja, det er nok fint at der lige er et par kampe endnu inden vi møder dem. De klip jeg har set fra den kamp afslører dog at EfB i den grad var usikre i forsvaret i går, måske fordi de manglede Austin til at kitte holdet sammen.
          Så kampen og umiddelbart glædede jeg mig mere over at møde Esbjerg i pokalen end frygtede at møde Aab i ligaen. Halsti var helt væk. Det lignede i perioder os fra starten af sæsonen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Så kampen og umiddelbart glædede jeg mig mere over at møde Esbjerg i pokalen end frygtede at møde Aab i ligaen. Halsti var helt væk. Det lignede i perioder os fra starten af sæsonen.
            Halsti havde bestemt ikke en god dag på kontoret i går. Kanske luften er ved at smutte ud af den vestjyske ballon. Højbjerg var måske ikke direkte impliceret i scoringerne i går, men det var han mod OB, og mod Vendsyssel viste han også usikkerhedstegn, så hans selvsikkerhed er måske ikke i top pt.

            Jeg antager nuogså at AaB næppe kan holde scoringsniveauet når de møder et rigtigt forsvar .. og ja EfB er helt sikkert ikke den værste lodtrækning for os.
            Last edited by manner; 01-12-2018, 13:29.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              I de bundløse klubber som City og delvist Barcelona fungerer konceptet fint ... tænker også der er klubber i Tyskland der kører den stil uden at vide det specifikt.

              For mig at se må det aldrig blive sådan at det er smartest at have bolden mindst, sådan er det jo i, (for) mange kampe pt.
              Det er min opfattelse.
              Den måde Frankrig vandt VM på er min absolutte skræk!
              Jeg taler i øst, du taler i vest. Jeg snakker om ligaen, som er på vej væk fra sidetrilleriet, der var ineffektivt og gabende kedeligt, samt hele den her "proces" snak som længe var en dominerende diskurs til skade for ligaen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Halsti havde bestemt ikke en god dag på kontoret i går. Kanske luften er ved at smutte ud af den vestjyske ballon. Højbjerg var måske ikke direkte impliceret i scoringerne i går, men det var han mod OB, og mod Vendsyssel viste han også usikkerhedstegn, så hans selvsikkerhed er måske ikke i top pt.

                Jeg antager nuogså at AaB næppe kan holde scoringsniveauet når de møder et rigtigt forsvar .. og ja EfB er helt sikkert ikke den værste lodtrækning for os.
                EFB fik også points i starten som man skal være heldige at få. Bla. mod os.
                Det gav tryghed og selvtillid som avlede endnu flere points.
                EFB er ikke et top 6 hold, og de skal være glade for at de allerede har skrabet så meget sammen så de nok undgår hårde nedryknings kampe.

                Comment


                  Sje- fcn Hvad skal vi håbe af resultat?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Sje- fcn Hvad skal vi håbe af resultat?
                    Næsten altid uafgjort i alle kampe ud over OBs....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Sje- fcn Hvad skal vi håbe af resultat?
                      Sejr til FCM. Dem og FCK er alligevel for langt foran. Så bedre at distancere de hold der ligger under os med så mange point som muligt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Sejr til FCM. Dem og FCK er alligevel for langt foran. Så bedre at distancere de hold der ligger under os med så mange point som muligt
                        Fandme snyd, hvis FCM kan få 3 point i en kamp mellem FCN og SJE Så tror jeg godt jeg vil smække 1000 kr på dem som mestre

                        Comment


                          Jeg læste forkert ;) uafgjort er self bedst i den kamp

                          Comment


                            Enten uafgjort mellem SJE-FCN eller en FCN-sejr, hvis det absolut ikke skal blive en pointdeling. Med en sønderjysk sejr vil de nemlig også være på 24 point, som pt. er grænsen mellem top-6 og bund-8. Det er et for mig et mindre optimalt scenarie end 10. pladsen og ned isoleres, for jeg ser hellere, at der er færre konkurrenter til top-6, og tror ikke, at en sejr til FCN vil være starten på en sejrsstime for dem. Holdet er så ungt, at fortsat vil være ustabile.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                              Fandme snyd, hvis FCM kan få 3 point i en kamp mellem FCN og SJE Så tror jeg godt jeg vil smække 1000 kr på dem som mestre
                              Hvis detbetyder at hverken FCN eller Haderslev får nogen point lever jeg fint med det i denne sæson.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Fedt FCK foran, så holder vi 3 point til Horsens og bevarer håbet om at Horsens kan ryge ned samtidig med FCM ikke kommer på
                                Førstepladsen
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X