Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Greve med sit andet og Frøkjær med den sidste. Spændende om Frøkjær nogensinde kommer i spil, og i så fald hvornår. Konkurrencesituationen på midtbanepladserne er jo hård, der er mange om buddet, og der er vel ikke rigtigt nogle af dem der står til at skulle væk til sommer? Jeg kan ikke lade være med at sidde med fornemmelsen af, at han snart skal i spil, hvis det nogensinde skal være. Han bliver 20 til juli, så er det altså ved at være tid til, at man skal prøve kræfter med noget seniorfodbold.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Greve med sit andet og Frøkjær med den sidste. Spændende om Frøkjær nogensinde kommer i spil, og i så fald hvornår. Konkurrencesituationen på midtbanepladserne er jo hård, der er mange om buddet, og der er vel ikke rigtigt nogle af dem der står til at skulle væk til sommer? Jeg kan ikke lade være med at sidde med fornemmelsen af, at han snart skal i spil, hvis det nogensinde skal være. Han bliver 20 til juli, så er det altså ved at være tid til, at man skal prøve kræfter med noget seniorfodbold.
      Måske en udlejning kunne have gjort ham godt her i foråret? Det er bare sjældent noget vi bruger i OB af en eller anden grund.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Måske en udlejning kunne have gjort ham godt her i foråret? Det er bare sjældent noget vi bruger i OB af en eller anden grund.
        Gad faktisk godt vide hvorfor det ikke sker i OB
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Måske en udlejning kunne have gjort ham godt her i foråret? Det er bare sjældent noget vi bruger i OB af en eller anden grund.
          Ja, jeg tænker også, at en udlejning med en del spilletid kunne have været godt, og det kan da også være at man har forsøgt det, men man bare mangler at finde den rigtige klub. Jeg tror lidt, at de få udlejninger vi ser af unge spillere, nogle gange er et udtryk for, at der bare ikke er særligt mange gode steder at afsætte dem. 1. division virker jo oplagt niveaumæssigt, spørgsmålet er bare om der findes et godt match for både spilleren og begge klubber. De klubber der har fuldtidssetup har jo allerede gode trupper og nogle spillere de måske hellere vil satse på, så spilletiden også kan risikere at blive knap for et ungt talent på leje. Og hvor meget får han ud af at spille med nogle fyraftensproffer i Thisted f.eks., fremfor at blive her i et fuldtidssetup og træningsmiljø på langt højere niveau?

          Jeg tror lidt det er en svær situation at sidde i som klub, når man har et ungt talent man gerne vil have på græs, men man samtidig ikke kan få den store forsikring for, at han kan få både godt med spilletid og komme til et professionelt træningsmiljø, der hvor man sender ham hen. Det tænker jeg også er en af grundene til, at FCM har lavet den aftale med Fredericia, så de sikre sig at deres spillere får et værdifuldt ophold, og samtidig har de spillere de sender afsted på leje så høj kvalitet, at det giver mening for Fredericia. FCM har jo også de seneste år haft en del spillere på leje i Skive bl.a., og der er ikke rigtigt nogle af dem der er kommet tilbage og har kunne gøre sig gældende.

          Idéelt set skulle OB vel have et lignende samarbejde med Middelfart eller Svendborg på sigt, hvor man stadig kunne holde spillerne i klubben og træne med dem om formiddagen, og de så kunne futte syd- eller vestpå sidst på dagen og i weekenderne og gøre gavn der, så man også igen kunne få et fynsk hold og være med i 1. division i ny og næ.
          Last edited by Sheed; 11-02-2019, 15:31.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Måske en udlejning kunne have gjort ham godt her i foråret? Det er bare sjældent noget vi bruger i OB af en eller anden grund.
            Frøkjær har store evner med bolden, men ... som jeg ser det ... har han lidt problemer med at holde tempoet i en hel kamp.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Frøkjær har store evner med bolden, men ... som jeg ser det ... har han lidt problemer med at holde tempoet i en hel kamp.
              Hvis han ikke bliver lejet ud tror jeg godt han begynde at komme i truppen fra næste sæson. Men det er klart at med alle de midtbanespillere vi har er det en svær konkurrence situation at være i som 1. Års. Han besidder store tekniske kvaliteter som er rigeligt godt til SL men skulle mangle noget på det taktiske for at kunne gøre sig gældende samt lidt modenhed.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvis han ikke bliver lejet ud tror jeg godt han begynde at komme i truppen fra næste sæson. Men det er klart at med alle de midtbanespillere vi har er det en svær konkurrence situation at være i som 1. Års. Han besidder store tekniske kvaliteter som er rigeligt godt til SL men skulle mangle noget på det taktiske for at kunne gøre sig gældende samt lidt modenhed.
                Han kan godt miste kontrollen og det har kostet røde kort.
                Han er uden tvivl teknisk god nok, men han har faktisk ikke været specielt dominerende i det jeg har set ... kun med de her raids hvor han viser hvad han KAN gøre.
                Der skal smides lidt kg, tror jeg ... han skal have lidt bedre styr på sit humør og så skal han nok i en anelse bedre form.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Han kan godt miste kontrollen og det har kostet røde kort.
                  Han er uden tvivl teknisk god nok, men han har faktisk ikke været specielt dominerende i det jeg har set ... kun med de her raids hvor han viser hvad han KAN gøre.
                  Der skal smides lidt kg, tror jeg ... han skal have lidt bedre styr på sit humør og så skal han nok i en anelse bedre form.
                  Den slags er livet for kort til at samle på. Dårlig mentalitet og dårlig form lyder som en dårlig udgave af Emre Mor :(

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Han kan godt miste kontrollen og det har kostet røde kort.
                    Han er uden tvivl teknisk god nok, men han har faktisk ikke været specielt dominerende i det jeg har set ... kun med de her raids hvor han viser hvad han KAN gøre.
                    Der skal smides lidt kg, tror jeg ... han skal have lidt bedre styr på sit humør og så skal han nok i en anelse bedre form.
                    Om han skal smide nogle kilo skal jeg ikke udtale mig om. Men han skal blive mere moden og klog i sit spil for at få en plads på holdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Den slags er livet for kort til at samle på. Dårlig mentalitet og dårlig form lyder som en dårlig udgave af Emre Mor :(
                      Nemt for os at spekulere. Måske er han mega seriøs. Måske ikke. Jeg aner det ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nemt for os at spekulere. Måske er han mega seriøs. Måske ikke. Jeg aner det ikke
                        Gør jeg heller ikke :) men vores ikke fan har set ham og han er jo objektiv. Derfor behøver vi ikke bekymre os om beskrivelsen passer :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Gør jeg heller ikke :) men vores ikke fan har set ham og han er jo objektiv. Derfor behøver vi ikke bekymre os om beskrivelsen passer :)
                          Okay. Jeg har set ham lidt. Og han er virkelig god til nogle ting men mangler lidt på andre områder

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Den slags er livet for kort til at samle på. Dårlig mentalitet og dårlig form lyder som en dårlig udgave af Emre Mor :(
                            Hvad fanden, stoler du nu på mig og er det eventuelt på baggrund af, at det jeg har rapporteret hidtil, har flugtet ret pænt med virkeligheden :D?
                            Last edited by Entusiastens; 11-02-2019, 20:26.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Hvad fanden, stoler du nu på mig og er det eventuelt på baggrund af, at det jeg har rapporteret hidtil, har flugtet ret pænt med virkeligheden :D?
                              Selv blind høne finder korn.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Selv blind høne finder korn.
                                Alligevel lidt imponerende af en høne og så endda en blind en af slagsen ... jeg bruger "etnæbssystemet" til at skrive mine indlæg!
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X