Side 3 af 134 FørsteFørste 123451353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 1331
    Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi har Greve, Eskesen, Kløve, Casper Nielsen og Desler som kan spille kant. Så synes det ser ret godt ud på kanterne. Ser en vb som en absolut "must". Ved ikke hvor godt Molberg er. Men med det Lund viser aktuelt (og KEP bliver ja også ikke yngre) har vi brug for en god cf for næste sæson. Desuden en central midtbanespiller med kvalitet står meget højt på min liste.
    Det er muligt at kanterne er gode nok. Syntes bare at venstrekanten stadig er svag når Kløve ikke er på sit højeste.

Og mm man finder en talentfuld venstreback man kan bygge på tror jeg simpelthen ikke vi henter nogen så længe Desler og Rømer står en hæderlig backreserve.

Men hvor mangler vi dog kvalitet centralt på midten generelt. Tverskov gør det faktisk udemærket men tvivler på at vi har ham meget længere. Vil slet ikke blive overrasket over hvis han blev solgt til sommer. Casper er Casper med de evner han nu har og JJ har vel nogen af de værktøjer der skal til men mangler generelt 5-10% over hele linien for at blive en rigtig god superliga spiller.
    Vi mangler bare en med hele pakken
    Sidst redigeret af fmprOB : 29-04-2018 kl. 21:02

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er muligt at kanterne er gode nok. Syntes bare at venstrekanten stadig er svag når Kløve ikke er på sit højeste. Men mm man finder en talentfuld back man kan bygge på tror jeg simpelthen ikke vi henter nogen så længe Desler og Rømer står en hæderlig backreserve.
    Men de er ja begge hb og det er ikke sååå prangende med Desler på vb. Synes Barrett ude var altid en svækkelse for os. En skolet vb ville være vigtigt for holdet og med farvel til Joao forventer at der kommer noget ind på den position.

Men de er ja begge hb og det er ikke sååå prangende med Desler på vb. Synes Barrett ude var altid en svækkelse for os. En skolet vb ville være vigtigt for holdet og med farvel til Joao forventer at der kommer noget ind på den position.
    Muligt. Men jeg tvivler

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Muligt. Men jeg tvivler
    Vi vil se. Men måske er det ja afhængigt af om der er noget at finde på bænken i Horsens eller Aab... ;-)

Vi vil se. Men måske er det ja afhængigt af om der er noget at finde på bænken i Horsens eller Aab... ;-)

Vi henter Michael Jacobsen hjem fra Australien. Det er en no brainer ....

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Vi henter Michael Jacobsen hjem fra Australien. Det er en no brainer ....
    Så hopper jeg i havnen

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Så hopper jeg i havnen
    Der er du heldig at det er sommervinduet. Vandtemperaturen er ja langt bedre end i vinteren... ;-)

Der er du heldig at det er sommervinduet. Vandtemperaturen er ja langt bedre end i vinteren... ;-)
    tror bestemt heller ikke det sker :)

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Nogen der ved hvorfor Greve og Desler ikke bruges mere end tilfældet er med henblik på at bruge CN på kanten?
    Kan Desler bruges centralt på midten eller i forsvaret (hvor Tverskov ikke spiller)?

Regler for indlæg