Side 2 af 117 FørsteFørste 12341252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 1169
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej vil også foretrække Kløve og Fester. Meget mere dynamik, fart og presspil..
    Var Helenius bare en man kunne spille den op på så han kan flække den videre eller holde på den, kunne jeg måske se ham foran Fester.
    Men det er han altså ikke særlig god til hellere selvom hans størrelse kunne give den tanke
    Det er han absolut ikke nej. Og så er to humørspillere ud af to angribere også bare mindst én for meget til min smag. Med Fester får vi i det mindste noget arbejdsiver og attitude, og i den her sæson også klart flere mål pr. spilleminut, især med tanke på, at to af Helenius fem mål har været på straffe.

I min drømmeverden så er han ude af døren til sommer og gerne erstattet med en angriber der bringer én eller flere spidskompetencer, f.eks. i form af noget fart eller duelstyrke.

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg fatter ikke meget af, at man hellere vil have Desler og Helenius på banen, i stedet for Kløve og Fester.
    Jeg har ikke set nok til Kløve for at vurdere ham så Desler er foretrukket som egen avl og pt stiller vi Helenius foran Fester men så længe alderen ikke presser så for min skyld gerne.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Det er han absolut ikke nej. Og så er to humørspillere ud af to angribere også bare mindst én for meget til min smag. Med Fester får vi i det mindste noget arbejdsiver og attitude, og i den her sæson også klart flere mål pr. spilleminut, især med tanke på, at to af Helenius fem mål har været på straffe.

I min drømmeverden så er han ude af døren til sommer og gerne erstattet med en angriber der bringer én eller flere spidskompetencer, f.eks. i form af noget fart eller duelstyrke.
    Men det sker ikke. Det ved både du og jeg.

Jeg vil også gerne have en ny angriber men med AK,Fester,Helenius og Jørgensen(evt Yao) tror jeg ikke vi skal forvente mere i næste vindue. Jeg kan ikke forestille mig andet en Mathias Jørgensen får kontrakt meget snart.

Og hvis man kun har økonomi til 1-2 “profiler” syntes jeg også at krudtet skal bruges andre steder i banen. Set fra den realistiske verden

Citer Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Jeg har ikke set nok til Kløve for at vurdere ham så Desler er foretrukket som egen avl og pt stiller vi Helenius foran Fester men så længe alderen ikke presser så for min skyld gerne.
    Jeg har set mere end rigeligt. Og Kløve er klart at foretrække. Han er ingen Messi men kommer stadig med meget mere kreativt og er mere målfarlig

Jeg fatter ikke meget af, at man hellere vil have Desler og Helenius på banen, i stedet for Kløve og Fester.
    Enig ift. Helenius - synes ikke han bringer meget - og så ham egentlig gerne solgt videre og lønkronerne frigjort.

Uenig ift. Desler. Vær opmærksom på at Desler ikke har fået mange minutter på favoritpositionen som højre midt - en plads der gjorde ham til fast mand på u21 og som vel egentlig i lang tid definerede ham som det største homegrown talent på Fyn.
    Giv ham noget tillid og noget tid på den rigtige position, så skal han nok komme. Det er de færreste der udvikler sig i rollen som skraldemand - eller, som Morten Olsen ville have sagt, I en polyvant rolle.

Citer Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
    Enig ift. Helenius - synes ikke han bringer meget - og så ham egentlig gerne solgt videre og lønkronerne frigjort.

Uenig ift. Desler. Vær opmærksom på at Desler ikke har fået mange minutter på favoritpositionen som højre midt - en plads der gjorde ham til fast mand på u21 og som vel egentlig i lang tid definerede ham som det største homegrown talent på Fyn.
    Giv ham noget tillid og noget tid på den rigtige position, så skal han nok komme. Det er de færreste der udvikler sig i rollen som skraldemand - eller, som Morten Olsen ville have sagt, I en polyvant rolle.
    De kampe jeg så på U21 med Desler spillede han altså back

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Med sejren i går reddede OB sig en sæson mere i bedste række og det skulle undre hvis ikke målet var top6 igen, så hvilke spillere skal vi stille i start11 for at opnå det (og EL kval😉)?

Vi må tage udgangspunkt i de eksisterende spillere og tage højde for at det formentligt er exit til Jønsson, Joan, Joao og Thrane, Welbech, Fellah samt evt Buus selvom der messes kontinuitet i et væk.

Gryte
    Ryan. KEP. Lund. JBL
    Desler. JJT Tverskov. Greve
    Helenius. AK

Mikkelsen
    Rømer
    Nielsen
    Eskesen
    Kløve
    Festersen

Et par talenter op?

Et par enkelte men velkvalificerede køb til at styrke start11.

Hvis vi nu ikke taler navne men placeringer hvor skal der så styrkes?
    Officiel udmelding:

“Forventet udvikling 2018
    Odense Sport & Event A/S forventer et forbedret resultat for regnskabsåret 2018 i forhold til 2017.
    I forhold til Odense Boldklub er forventningen, at holdet skal i top-6 i Alka Superligaen i sæsonen 2018/19.”

Officiel udmelding:

“Forventet udvikling 2018
    Odense Sport & Event A/S forventer et forbedret resultat for regnskabsåret 2018 i forhold til 2017.
    I forhold til Odense Boldklub er forventningen, at holdet skal i top-6 i Alka Superligaen i sæsonen 2018/19.”
    Ord uden handlinger. De er værdiløse..

Vis du elsker mig istedet for bare at sige det hele tiden. Det bliver det ikke troværdigt af

Med forudsætning af at vi sælger Grytebust så Thorborg kan få lidt salt til ægget og Jørgensen bliver en del af truppen samt følgende spillere forlader os: Thrane,Jønne,Joan,Joao,Welbeck,Fellah og Buus.. Så har vi følgende trup

Oliver Christensen
    Thomas Mikkelsen
    Ryan J Laursen
    Mikkel Desler
    KEP
    Marco Lund
    Jeppe Tverskov
    Jacob Barret
    André Rømer
    Mathias Greve
    Julius Eskesen
    Casper Nielsen
    JJT
    Troels Kløve
    Mads Frøkjær
    Anders K Jacobsen
    Nicklas Helenius
    Rasmus Festersen
    Mathias Jørgensen
    Yao D

Det er 20 spillere. Og vi skal vel have 22-24 spillere når vinduet lukker. Her til kan der være spørgsmålstegn om Buus måske forlænger, kommer Molberg til og sender man Yao på udlejning igen. Så det ligner at vi skal hente 2-4 spillere til sommer.
    Med ovenstående trup mangler vi helt klart 1 målmand, 1 forsvarsspiller, 1 midtbanespiller og 1 kantspiller.

Med de 500.000-600.000kr der frigives hver måned må det simpelthen være muligt at hente noget kvalitet.
    Jeg kan desværre ikke huske et vindue hvor jeg har været tilfreds og følt at vi kommer forstærket ud. Ja bare status q har været en sjældenhed.
    I dette vindue har de fleste af vores dårligste kontrakt udløb og selv den dårligste sportsamatør kan vel næppe svække holdet i kommende vindue.

Men jeg er da sikker på at Jesper Hansen nok skal gøre et forsøg

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med forudsætning af at vi sælger Grytebust så Thorborg kan få lidt salt til ægget og Jørgensen bliver en del af truppen samt følgende spillere forlader os: Thrane,Jønne,Joan,Joao,Welbeck,Fellah og Buus.. Så har vi følgende trup

Oliver Christensen
    Thomas Mikkelsen
    Ryan J Laursen
    Mikkel Desler
    KEP
    Marco Lund
    Jeppe Tverskov
    Jacob Barret
    André Rømer
    Mathias Greve
    Julius Eskesen
    Casper Nielsen
    JJT
    Troels Kløve
    Mads Frøkjær
    Anders K Jacobsen
    Nicklas Helenius
    Rasmus Festersen
    Mathias Jørgensen
    Yao D

Det er 20 spillere. Og vi skal vel have 22-24 spillere når vinduet lukker. Her til kan der være spørgsmålstegn om Buus måske forlænger, kommer Molberg til og sender man Yao på udlejning igen. Så det ligner at vi skal hente 2-4 spillere til sommer.
    Med ovenstående trup mangler vi helt klart 1 målmand, 1 forsvarsspiller, 1 midtbanespiller og 1 kantspiller.

Med de 500.000-600.000kr der frigives hver måned må det simpelthen være muligt at hente noget kvalitet.
    Jeg kan desværre ikke huske et vindue hvor jeg har været tilfreds og følt at vi kommer forstærket ud. Ja bare status q har været en sjældenhed.
    I dette vindue har de fleste af vores dårligste kontrakt udløb og selv den dårligste sportsamatør kan vel næppe svække holdet i kommende vindue.

Men jeg er da sikker på at Jesper Hansen nok skal gøre et forsøg
    Vi har Greve, Eskesen, Kløve, Casper Nielsen og Desler som kan spille kant. Så synes det ser ret godt ud på kanterne. Ser en vb som en absolut "must". Ved ikke hvor godt Molberg er. Men med det Lund viser aktuelt (og KEP bliver ja også ikke yngre) har vi brug for en god cf for næste sæson. Desuden en central midtbanespiller med kvalitet står meget højt på min liste.

Regler for indlæg