Side 111 af 118 FørsteFørste ... 1161101109110111112113 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,101 til 1,110 af 1175
    Vejle godt i gang med at slå Horsens. Det betyder blot endnu mere tæt midterfelt.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Vejle godt i gang med at slå Horsens. Det betyder blot endnu mere tæt midterfelt.
    2p op til 4-6 pladsen.........

Fedt god sejr til Vejle.
    Jesper Hansen :

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    8 hold indenfor 3 point fra 4. til 11. pladsen ... det er jo helt galt ...

Citer Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    8 hold indenfor 3 point fra 4. til 11. pladsen ... det er jo helt galt ...
    Den meget tætte liga beretter så vel også bare 14 hold. Spændingen er intakt

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Den meget tætte liga beretter så vel også bare 14 hold. Spændingen er intakt
    Det gør den håbløse struktur man får med 14 hold til gengæld ikke..

Citer Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det gør den håbløse struktur man får med 14 hold til gengæld ikke..
    DER er vi enige.
    18 hold tak ... det er svært at være uenig i, at holdene er rigeligt stærke, hvis vi skal sammenligne os med andre ligaer.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    DER er vi enige.
    18 hold tak ... det er svært at være uenig i, at holdene er rigeligt stærke, hvis vi skal sammenligne os med andre ligaer.
    Tja, måske. Jeg er ikke nødvendigvis modstander af 18 hold; jeg har bare aldrig købt argumentet om at flere hold nødvendigvis er bedre. Altså, jeg vil til hver en tid foretrække en fair afviklet 12-holds liga fremfor en 14-holds liga a la den vi har haft de senere år.

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvor ser du fremgangen hos Helenius og hvad bygger du troen på Baskim ud fra ?
    BK er ud fra, at han var god i Randers, og er det et niveau han rammer, så har vi en top 6 spiller. Helenius er den bedste af the rest. Fester og AK har ikke niveau. MJ er ung. Helenius er bedre på bolden nu end i starten han fylder på defensive dødbolde, selvom han ikke er nogen ørn i det offensive hovedspil. Man kan spille den op på ham, så der er en spilstation. Han er ikke fremragende, men den bedst mulige løsning. Ved at lade ham spille, så får han måske den selvtillid som gør at han er en kompetent spiller. Om det lykkedes helt ved jeg ikke, men i forhold til AK som er på samme efterlønsordningen som KEP så er det muligheden.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...efter-broeler/

Lidt nostalgi til en mørk november aften. Hvor mange husker den skandalekamp?

Regler for indlæg