Side 117 af 135 FørsteFørste ... 1767107115116117118119127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,161 til 1,170 af 1342
    Citer Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det havde du nu ellers ikke travlt med, da vi startede dårligt, der kunne du nemt konkludere både det ene og det andet. Nu har piben fået en lidt anden lyd ;-)
    Hvad konkluderede jeg?

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det kan man sagtens ja, men man kan jo også sagtens argumentere for, at vi så lignende tendenser i Kents første sæson f.eks., og vi ved jo alle hvordan det gik. Dengang havde vi også 21 point efter 16 kampe, vi havde slået FCK hjemme, vi havde vundet i Brøndby og vi havde rundbarberet FCN med 5-1 på udebane. Der var også mange positive takter, og det var med en ringere trup end vi har nu, især i forsvaret og på målmandsposten, hvor vi jo havde kæmpe problemer på sidstnævnte position i det efterår.
    en meget ustabil periode, hvor vi også led store nederlag indimellem, blandt andet en ordentlig røvfuld ude mod Esbjerg, Sdr. Jyske, AaB og FCK og hjemme mod BIF. Det nye er stabiliteten, som er uhørt god i øjeblikket. VI skal tilbage til 9/10 sæsonen for at finde lignende stime uden nederlag. Der er helt unægteligt kommet et højere bundniveau under JM. Og vi har en bedre trup, fordi JM har sammensat en bedre trup.

Citer Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    en meget ustabil periode, hvor vi også led store nederlag indimellem, blandt andet en ordentlig røvfuld ude mod Esbjerg, Sdr. Jyske, AaB og FCK og hjemme mod BIF. Det nye er stabiliteten, som er uhørt god i øjeblikket. VI skal tilbage til 9/10 sæsonen for at finde lignende stime uden nederlag. Der er helt unægteligt kommet et højere bundniveau under JM. Og vi har en bedre trup, fordi JM har sammensat en bedre trup.
    Nu er vilkårene for at binde en defensiv sammen jo også noget forskellige. Der er ikke én af de forsvarer der var blandt starterne dengang, der ville komme i startopstillingen i dag, og vi havde ikke en målmand der kunne tage med hænder. Hvordan man får pointene og om de kommer i stimer er jo underordnet, så længe man bare får flest mulige, og det bliver jo så spændende at se, om det viser sig at være tilfældet over tid, foreløbigt kan vi konkludere, at denne sæson har været ligeså god som 2 ud af 3, og hvordan man så ellers stiller sig overfor spillestil, udtryk osv. må jo bero på en smagssag.

Men igen, hvad er det du mener jeg har konkluderet? Det jeg mener at have fremført som synspunkt er, at jeg ikke mener/mente, at Kent var det helt store problem og den eneansvarlige for de pauvre resultater. Jeg har på intet tidspunkt skrevet, at jeg synes at man skulle have beholdt ham, jeg har derimod skrevet, at jeg synes at man skulle have luftet ud i endnu højere grad, og at det var latterligt at pege ham ud som eneste skurk i den sportslige ledelse.

Der sidder nogle endny mere inkompetente mennesker i den sportslige ledelse og det sportslige udvalg, som bl.a. har været med til at hente en mestertræner i AaB og INTET fået ud af det. De burde være blevet losset ud hvor peberet gror.

Citer Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    ... Men derfor virker det jo til at der er kommet noget bund i holdet som gør at vi kan vinde en 1-0, komme tilbage efter at være bagud ...
    Apropos vores (nu parkerede) kompleks ifht at vende nederlag til sejr: i denne sæson har vi på intet tidspunkt sluppet en føring.

🤔

Citer Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Apropos vores (nu parkerede) kompleks ifht at vende nederlag til sejr: i denne sæson har vi på intet tidspunkt sluppet en føring.

🤔
    Det ser lækkert ud med de statistikker der. Lidt apropos har jeg set er par AGF fans mene at det bare var typisk dem at Kaiser scorede og kom igang.

Citer Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Det ser lækkert ud med de statistikker der. Lidt apropos har jeg set er par AGF fans mene at det bare var typisk dem at Kaiser scorede og kom igang.
    Haha! Det må også være hårdt at være GF'er. De minder en smule om OB under Kent, hvor de ind imellem viser noget ganske fin fodbold, bl.a. da de fører 2-0 hos os. Til gengæld har de et forfærdelig lavt bundniveau. Imod os har de nærmest ikke bolden i en time. Så også en halvleg imod Horsens, hvor de ellers kommer foran, men ender med at være bagud 3-1 ved pausen. Samtidig har de lige et pokalnederlag til et 1. Divisionshold, som vi også kender alt for godt. Mange påstod at GF var langt længere fremme i deres proces end os, men jeg ved nu snart ikke.

Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro
    Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Haha! Det må også være hårdt at være GF'er. De minder en smule om OB under Kent, hvor de ind imellem viser noget ganske fin fodbold, bl.a. da de fører 2-0 hos os. Til gengæld har de et forfærdelig lavt bundniveau. Imod os har de nærmest ikke bolden i en time. Så også en halvleg imod Horsens, hvor de ellers kommer foran, men ender med at være bagud 3-1 ved pausen. Samtidig har de lige et pokalnederlag til et 1. Divisionshold, som vi også kender alt for godt. Mange påstod at GF var langt længere fremme i deres proces end os, men jeg ved nu snart ikke.
    Ja, det er vildt nok. Jeg er reelt overrasket over at de er gået lidt i stå. Jeg var stensikker på dem i top 6. Men jeg synes nu mere at AaB ligner Kents OB, med lidt held i sprøjten.

Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Ja, det er vildt nok. Jeg er reelt overrasket over at de er gået lidt i stå. Jeg var stensikker på dem i top 6. Men jeg synes nu mere at AaB ligner Kents OB, med lidt held i sprøjten.
    Aab har på papiret også bedre spillere overall set end vi havde IMO

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Aab har på papiret også bedre spillere overall set end vi havde IMO
    Det er jeg enig med dig i, de er "the best" of the rest.

Hvor er det påfaldende at 2 af sidste sæsons mest ligegyldige hold i superligaen, nu ligger sidst i 1.division ved vinterpausen.
    Det er glædeligt der er blevet plads til Esbjerg og Vejle i stedet. Hvis så Viborg kunne erstatte fcn havde vi den optimale liga.

Regler for indlæg