Side 137 af 141 FørsteFørste ... 3787127135136137138139 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,361 til 1,370 af 1410
    Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Til alle dem der har så travlt med, at Superligaen bliver udvandet med hold som Vendsyssel osv. så ville jeg bare lige nævne, at de da fik slået FCK, Brøndby, OB og AaB her i efteråret. Endda to af dem på udebane. Det er ok.
    Man kan jo argumentere for at ligaen netop bliver udvandet med de små hold. Alle hold bliver dårligere. Jeg siger ikke det er det der sker, men det er en mulighed. Min personlige mening er at niveauet er faldende i de senere år.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Brøndby taber hjemme til Vendsyssel. Det er helt vildt som Per Frimann blev stille :) superligaen er uberegnelig.
    Og dermed tabte vi juleferie på tredje plads fredag... øv.

Brøndby taber hjemme til Vendsyssel. Det er helt vildt som Per Frimann blev stille :) superligaen er uberegnelig.
    Sådan er det med Viasat if. Når kommentarorene kommentere deres kampe. Scorer BIF er der vild jubel. Scorer modstanderen. Så det stille som graven. Det så klamt at Viasat viser så tydeligt hvor deres sympati ligger henne

Citer Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Sådan er det med Viasat if. Når kommentarorene kommentere deres kampe. Scorer BIF er der vild jubel. Scorer modstanderen. Så det stille som graven. Det så klamt at Viasat viser så tydeligt hvor deres sympati ligger henne
    Var ved at blive ret irriteret da Bech klart holder fast i kraven på Fischer eller Juel Andersen lige før Brøndby feltet og de mener at de potentielt bliver snydt for et frispark. Synes den var soleklar allerede før slow.

Citer Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Var ved at blive ret irriteret da Bech klart holder fast i kraven på Fischer eller Juel Andersen lige før Brøndby feltet og de mener at de potentielt bliver snydt for et frispark. Synes den var soleklar allerede før slow.
    Straffesparket er dog utroligt svært at se og så mener jeg at der bør en regelændring til ... det er jo ikke en chance og BUM så er der 80% chance for mål.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Straffesparket er dog utroligt svært at se og så mener jeg at der bør en regelændring til ... det er jo ikke en chance og BUM så er der 80% chance for mål.
    Så hvis der er hånd på bolden nede ved mållinjen skal der ikke dømmes straffe? Eller hvordan mener du det skal være?

Så hvis der er hånd på bolden nede ved mållinjen skal der ikke dømmes straffe? Eller hvordan mener du det skal være?
    Nej, ikke hvis der ikke er en umiddelbar målchance ... jeg mener at straffen skal passe med forseelsen, altså der skal være proportionalitet i det, for mig at se vil det være det mest sportsligt korrekte.

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Straffesparket er svært, men der er kontakt og han har en arm/hånd i ryggen så den kan dømmes. Men hvis dommeren skal til at vurdere om hvor store chancerne er så får vi da først problemer.

Nej, ikke hvis der ikke er en umiddelbar målchance ... jeg mener at straffen skal passe med forseelsen, altså der skal være proportionalitet i det, for mig at se vil det være det mest sportsligt korrekte.
    Man kan jo ikke vurdere om det er en målchance på et sekund. Hvorfor lave noget om der fungerer? Det vil vist kun skabe kaos hvis der skal vurderes hver gang.

Man kan jo ikke vurdere om det er en målchance på et sekund. Hvorfor lave noget om der fungerer? Det vil vist kun skabe kaos hvis der skal vurderes hver gang.
    Det er svært, men det er det også med offside og andre ting.
    Synes du det fungerer når en makker er på vej ud af feltet, eller som i situationen med Vendsyssel og BUM så er der 80% chance for mål.
    Det synes jeg ikke ... der kan spekuleres alt for meget i det.

Jeg er ikke fan.

Regler for indlæg