Side 146 af 155 FørsteFørste ... 4696136144145146147148 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,451 til 1,460 af 1542
    3-2, den ender sikkert 5-4 :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

3-3 :d

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Jeg har OB til at slutte som 8’er i simulatoren.

Randers, AGF, AAB, og Esbjerg på 36 point. Sidstnævnte trækker nitten og får en 7. Plads.

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Foran 2-1 i reserveholdskampen mod Sønderjyske. Desler og Greve

Vi vinder 4-1

Greve med sit andet og Frøkjær med den sidste. Spændende om Frøkjær nogensinde kommer i spil, og i så fald hvornår. Konkurrencesituationen på midtbanepladserne er jo hård, der er mange om buddet, og der er vel ikke rigtigt nogle af dem der står til at skulle væk til sommer? Jeg kan ikke lade være med at sidde med fornemmelsen af, at han snart skal i spil, hvis det nogensinde skal være. Han bliver 20 til juli, så er det altså ved at være tid til, at man skal prøve kræfter med noget seniorfodbold.

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Greve med sit andet og Frøkjær med den sidste. Spændende om Frøkjær nogensinde kommer i spil, og i så fald hvornår. Konkurrencesituationen på midtbanepladserne er jo hård, der er mange om buddet, og der er vel ikke rigtigt nogle af dem der står til at skulle væk til sommer? Jeg kan ikke lade være med at sidde med fornemmelsen af, at han snart skal i spil, hvis det nogensinde skal være. Han bliver 20 til juli, så er det altså ved at være tid til, at man skal prøve kræfter med noget seniorfodbold.
    Måske en udlejning kunne have gjort ham godt her i foråret? Det er bare sjældent noget vi bruger i OB af en eller anden grund.

Citer Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Måske en udlejning kunne have gjort ham godt her i foråret? Det er bare sjældent noget vi bruger i OB af en eller anden grund.
    Gad faktisk godt vide hvorfor det ikke sker i OB
    Jesper Hansen :

Ja, jeg tænker også, at en udlejning med en del spilletid kunne have været godt, og det kan da også være at man har forsøgt det, men man bare mangler at finde den rigtige klub. Jeg tror lidt, at de få udlejninger vi ser af unge spillere, nogle gange er et udtryk for, at der bare ikke er særligt mange gode steder at afsætte dem. 1. division virker jo oplagt niveaumæssigt, spørgsmålet er bare om der findes et godt match for både spilleren og begge klubber. De klubber der har fuldtidssetup har jo allerede gode trupper og nogle spillere de måske hellere vil satse på, så spilletiden også kan risikere at blive knap for et ungt talent på leje. Og hvor meget får han ud af at spille med nogle fyraftensproffer i Thisted f.eks., fremfor at blive her i et fuldtidssetup og træningsmiljø på langt højere niveau?

Jeg tror lidt det er en svær situation at sidde i som klub, når man har et ungt talent man gerne vil have på græs, men man samtidig ikke kan få den store forsikring for, at han kan få både godt med spilletid og komme til et professionelt træningsmiljø, der hvor man sender ham hen. Det tænker jeg også er en af grundene til, at FCM har lavet den aftale med Fredericia, så de sikre sig at deres spillere får et værdifuldt ophold, og samtidig har de spillere de sender afsted på leje så høj kvalitet, at det giver mening for Fredericia. FCM har jo også de seneste år haft en del spillere på leje i Skive bl.a., og der er ikke rigtigt nogle af dem der er kommet tilbage og har kunne gøre sig gældende.

Idéelt set skulle OB vel have et lignende samarbejde med Middelfart eller Svendborg på sigt, hvor man stadig kunne holde spillerne i klubben og træne med dem om formiddagen, og de så kunne futte syd- eller vestpå sidst på dagen og i weekenderne og gøre gavn der, så man også igen kunne få et fynsk hold og være med i 1. division i ny og næ.
    Sidst redigeret af Sheed : 11-02-2019 kl. 15:31

Frøkjær har store evner med bolden, men ... som jeg ser det ... har han lidt problemer med at holde tempoet i en hel kamp.

Jeg er ikke fan.

Regler for indlæg