Side 128 af 135 FørsteFørste ... 2878118126127128129130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,271 til 1,280 af 1342

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vejen til europa bliver snart kortere

http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-12-...-klubturnering
    Penge penge penge .... fodbolden er under afvikling. Om 25 år vil det være slut med fodbold som vi kender det i dag.

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Penge penge penge .... fodbolden er under afvikling. Om 25 år vil det være slut med fodbold som vi kender det i dag.
    Yeps. Det er så trist.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Mon ikke det er et forsøg fra Uefa på at please de små lande således at de kan få fred til at give de store klubber lov til at styre chl?
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Mon ikke det er et forsøg fra Uefa på at please de små lande således at de kan få fred til at give de store klubber lov til at styre chl?
    Det er jo et spørgsmål om det ikke er en fordel for CHL klubberne. Nu kan de få lov at lege med sig selv. Som man siger :)

Hvis alle slår alle, fordi ingen er rigtigt gode, kan det gå som sidst, vi fik et overraskende sølv. Vi var ikke det næstbedste hold, men det mest heldige.
    Så heldige bliver vi nok ikke denne gang, men der er kun to hold, der skiller sig ud, FCK og FCM, så bronzen er mulig for flere hold - og også for os.
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    https://www.bt.dk/fodbold/det-betyde...or-danske-hold
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I de bundløse klubber som City og delvist Barcelona fungerer konceptet fint ... tænker også der er klubber i Tyskland der kører den stil uden at vide det specifikt.

For mig at se må det aldrig blive sådan at det er smartest at have bolden mindst, sådan er det jo i, (for) mange kampe pt.
    Det er min opfattelse.
    Den måde Frankrig vandt VM på er min absolutte skræk!
    Der er jo ikke nogen klubber, der går efter at have bolden mindst. Der er dog nogle, der sætter pris på at sætte et stærkt fundament og at vinde deres kampe.

Det er fint at have bolden, men det skal ikke være pointen.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Så kom VB foran på en "selfie" af Kanstrup .. hvor lang tid mon DN holder hvis de taber i aften
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Så kom VB foran på en "selfie" af Kanstrup .. hvor lang tid mon DN holder hvis de taber i aften
    Jeg krydser fingre for den holder hjem

Regler for indlæg