Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Randers-OB

    Casper ramt af lægskade og er tvivlsom

    https://www.fyens.dk/ob/Casper-Niels...rtikel/3247758

    #2
    Tverskov håber på midtbane genvalg

    https://www.fyens.dk/ob/Tverskov-ser...rtikel/3247750

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tverskov håber på midtbane genvalg

      https://www.fyens.dk/ob/Tverskov-ser...rtikel/3247750
      Omend jeg stadig er meget lunken ved at bedømme diverse spillere ud fra de her kampe, som jo bare har et lavere spændingsniveau, intensitet og tempo end de fleste andre vi spiller, så må vi også bare sige, at Tverskov har gjort det rigtigt godt. Så godt, at han vel lige nu ligner løsningen på den defensive midtbane fremover også.

      Jeg tror i hvert fald, at man i højere grad kigger efter en midterforsvarer end en central midt i sommervinduet, selvom det i mine øjne ville flytte mere at få tilført en central midt af høj kvalitet.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Omend jeg stadig er meget lunken ved at bedømme diverse spillere ud fra de her kampe, som jo bare har et lavere spændingsniveau, intensitet og tempo end de fleste andre vi spiller, så må vi også bare sige, at Tverskov har gjort det rigtigt godt. Så godt, at han vel lige nu ligner løsningen på den defensive midtbane fremover også.

        Jeg tror i hvert fald, at man i højere grad kigger efter en midterforsvarer end en central midt i sommervinduet, selvom det i mine øjne ville flytte mere at få tilført en central midt af høj kvalitet.
        Hvis Molberg vender tilbage tager han helt sikkert den plads der er ledig i centerforsvaret. Altså KEP,Lund og Molberg plus Tverskov. Kan ikke forestille mig andet

        Men helt enig omkring midtbanen. Den mangler simpelthen lige den rigtige for at blive Top 6 værdig. Ligner ikke at Rømer er løsningen

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvis Molberg vender tilbage tager han helt sikkert den plads der er ledig i centerforsvaret. Altså KEP,Lund og Molberg plus Tverskov. Kan ikke forestille mig andet

          Men helt enig omkring midtbanen. Den mangler simpelthen lige den rigtige for at blive Top 6 værdig. Ligner ikke at Rømer er løsningen

          Er også enig , der skal findes en ledertype med spillemæssig kvalitet til den defensive midt , det får vi ikke i nogle i den nuværende trup.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvis Molberg vender tilbage tager han helt sikkert den plads der er ledig i centerforsvaret. Altså KEP,Lund og Molberg plus Tverskov. Kan ikke forestille mig andet

            Men helt enig omkring midtbanen. Den mangler simpelthen lige den rigtige for at blive Top 6 værdig. Ligner ikke at Rømer er løsningen
            Hvis vi siger, at Tverskov er tiltænkt at skulle være startende central midt fremover, lyder det i mine ører helt vanvittigt tyndt, hvis vi så ellers kun har KEP, Lund og Molberg. De to af dem ved vi jo reelt ikke endnu, om de har højt nok niveau til Superligaen. Lund har gjort det hæderligt indtil videre, men har heller ikke været udsat for de vildeste prøvelser, og blev jo sat af i efteråret på et 1. divisionshold. Det vil i hvert fald være et sats at gå med ham som fast starter. Molberg er et kæmpe spørgsmålstegn. Han spiller jo slet ikke 1. holdsfodbold i Italien, og bare fordi at man er på lejeophold i en udenlandsk klub, er det jo ikke nødvendigvis et bevis for, at man er et stortalent, eller noget der er fordrende for udviklingen for den sags skyld. Malthe Johansen var på lejeophold i FC Porto for 3 år siden f.eks., og han stoppede karrieren allerede året efter han kom hjem igen, og viste sig slet ikke at have niveau.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hvis vi siger, at Tverskov er tiltænkt at skulle være startende central midt fremover, lyder det i mine ører helt vanvittigt tyndt, hvis vi så ellers kun har KEP, Lund og Molberg. De to af dem ved vi jo reelt ikke endnu, om de har højt nok niveau til Superligaen. Lund har gjort det hæderligt indtil videre, men har heller ikke været udsat for de vildeste prøvelser, og blev jo sat af i efteråret på et 1. divisionshold. Det vil i hvert fald være et sats at gå med ham som fast starter. Molberg er et kæmpe spørgsmålstegn. Han spiller jo slet ikke 1. holdsfodbold i Italien, og bare fordi at man er på lejeophold i en udenlandsk klub, er det jo ikke nødvendigvis et bevis for, at man er et stortalent, eller noget der er fordrende for udviklingen for den sags skyld. Malthe Johansen var på lejeophold i FC Porto for 3 år siden f.eks., og han stoppede karrieren allerede året efter han kom hjem igen, og viste sig slet ikke at have niveau.
              Jeg har bare hørt at man tror rigtig meget på ham

              Men ideen er jo netop at Tverskov også kan træde ind i centerforsvaret hvis KEP eller Lund får karantæne eller skader. Men det kræver den forstærkning på midten så man er dækket ind i dette tilfælde.
              Jeg vil da også helst have en profil mere ind i midtforsvaret men hvis der skal prioriteres vil jeg vælge en til midten

              Comment


                #8
                https://m.facebook.com/story.php?sto...d=185381811054
                Barrett havde blindtarm-operation så er ude for en tid.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  https://m.facebook.com/story.php?sto...d=185381811054
                  Barrett havde blindtarm-operation så er ude for en tid.
                  Ja så går der nok lige 2-3 uger inden han starter igen på banen. Var det ikke nogenlunde den tid det tog med Desler?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Hvis vi siger, at Tverskov er tiltænkt at skulle være startende central midt fremover, lyder det i mine ører helt vanvittigt tyndt, hvis vi så ellers kun har KEP, Lund og Molberg. De to af dem ved vi jo reelt ikke endnu, om de har højt nok niveau til Superligaen. Lund har gjort det hæderligt indtil videre, men har heller ikke været udsat for de vildeste prøvelser, og blev jo sat af i efteråret på et 1. divisionshold. Det vil i hvert fald være et sats at gå med ham som fast starter. Molberg er et kæmpe spørgsmålstegn. Han spiller jo slet ikke 1. holdsfodbold i Italien, og bare fordi at man er på lejeophold i en udenlandsk klub, er det jo ikke nødvendigvis et bevis for, at man er et stortalent, eller noget der er fordrende for udviklingen for den sags skyld. Malthe Johansen var på lejeophold i FC Porto for 3 år siden f.eks., og han stoppede karrieren allerede året efter han kom hjem igen, og viste sig slet ikke at have niveau.
                    Vi ved jo at KEP ikke har niveauet til en top 6 klub, om Lund kan vokse til det er muligt. Derfor mangler der en fast starter til CF gerne en med leder egenskaber.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Vi ved jo at KEP ikke har niveauet til en top 6 klub, om Lund kan vokse til det er muligt. Derfor mangler der en fast starter til CF gerne en med leder egenskaber.
                      Håber stadig at man forhører sig på Kasper Larsen.

                      Comment


                        #12
                        Barret ude i morgen. Vel også forventet

                        https://www.fyens.dk/sport/OB-Jacob-...rtikel/3248165

                        Comment


                          #13
                          Rømer ser ud til at skulle spille VB ifølge FS. Også tvivl om JJ eller Tverskov starter ved siden af Casper

                          https://www.fyens.dk/ob/OB-Roemer-fo...rtikel/3248365

                          Comment


                            #14
                            Kløve ud og Jj ind

                            Comment

                            Working...
                            X