Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel risikerer 2 spilledages karantæne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det kan da godt være det er til karantæne det han har gjort. Men så skal de dælme til at dele mange karantæner ud, hvis der skal holdes noget der minder om en linje.
    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

    Comment


      #17
      http://www.bold.dk/nyt/Toppel-vil-gi...s-til-traening

      Comment


        #18
        Fuldt fortjent straf for en gennemfoert dum handling.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
          Det kan da godt være det er til karantæne det han har gjort. Men så skal de dælme til at dele mange karantæner ud, hvis der skal holdes noget der minder om en linje.
          Den "linje" der skal være, skal være den der følger reglerne.....det gør denne karantæne, derfor er den korrekt :).
          Som jeg ser det.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
            Er helt enig i at det er en torskedumt og Toppel bør straffes for det , meeeen rå vold ligefrem det er vel også at overfortolke en smule.
            At slå nogen kan vel ikke rigtigt kategoriseres som andet...?

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg er nu ikke helt så harm over det som dig.

              Jo det var da dumt og ja spillerne bør bestemt ikke gøre sådan. Derfor er det helt fair hvis DBU giver ham karantæne - så han forhåbentlig kan lære af det (selvom Toppel ikke er en vårhare længere er det jo trods alt ikke vildt mange kampe han har på det niveau i karrieren). Men jeg synes personligt ikke det er nødvendigt at gøre noget drastisk ud af det internt - udover naturligvis at tage en god alvorssnak med ham.

              Han har lavet noget dumt og hvis myndigheden på området mener han bør straffes for det, fint nok. Men personligt har jeg det ikke så svært med det, det er ikke noget jeg skammer mig synderligt over at se fra en OB-spiller. Omvendt synes jeg egentlig det var lidt rart at se en OB-spiller gå nok op i det til at blive frustreret på den måde. Det var virkelig tydeligt hvor meget han ville den udligning da han gik med frem til sidst.
              Havde han savet manden midt over i en grim tackling, ville jeg heller ikke have løftet et øjenbryn... det er en del af spillet. Det synes jeg ikke et fejt slag på nogen måde er...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #22
                Karantænen fejler absolut ingenting. Det er torskedumt af Mads Toppel, og om jeg begriber, at en mand, der har slået en tidligere landsholdskeeper af, har lyst til at gamble med hans plads i buret, fordi han ikke lige formår at tænke bare nogenlunde rationelt på et hjørnespark i overtiden mod Esbjerg. Nu risikerer han jo, at JC står godt i de to kampe, og så røg den stamplads. What a tool.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Havde han savet manden midt over i en grim tackling, ville jeg heller ikke have løftet et øjenbryn... det er en del af spillet. Det synes jeg ikke et fejt slag på nogen måde er...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Nu kommer det lidt an på hvordan du definerer "grim tackling". Hårde tacklinger er fint, dem nyder vi jo alle. Men ikke decideret grimme tacklinger. En grim tackling, hvor hensynet til modstanderen tilsidesættes og han helbred og/eller karriere i fare.

                  Derfor er jeg ret grundlæggende uenig med dig (og nok mange andre) på dette område. Jeg vil igen gerne understrege, at jeg helst heller ikke ser slag og albuer fra spillerne, men jeg kan nok bedre acceptere det som en del af spillet og jeg kan bedre sætte mig ind i, at i en presset og frustreret situation kan komme til at dumme sig ved at gøre det.

                  Langt mere end jeg køber, at man "lige kommer til" at stemple i knæhøjde med strakte ben.

                  F.eks. hører jeg også til dem der mener, at Roy Keane ganske enkelt burde have fået en voldsdom og mindst et par års karantæne for han "tackling" på ham Alf-Inge Haaland i sin tid. Men så er vi nok ved at være ovre i en helt anden diskussion :-)
                  Last edited by Agbre; 07-03-2014, 13:18.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Nu kommer det lidt an på hvordan du definerer "grim tackling". Hårde tacklinger er fint, dem nyder vi jo alle. Men ikke decideret grimme tacklinger. En grim tackling, hvor hensynet til modstanderen tilsidesættes og han helbred og/eller karriere i fare.

                    Derfor er jeg ret grundlæggende uenig med dig (og nok mange andre) på dette område. Jeg vil igen gerne understrege, at jeg helst heller ikke ser slag og albuer fra spillerne, men jeg kan nok bedre acceptere det som en del af spillet og jeg kan bedre sætte mig ind i, at i en presset og frustreret situation kan komme til at dumme sig ved at gøre det.

                    Langt mere end jeg køber, at man "lige kommer til" at stemple i knæhøjde med strakte ben.

                    F.eks. hører jeg også til dem der mener, at Roy Keane ganske enkelt burde have fået en voldsdom og mindst et par års karantæne for han "tackling" på ham Alf-Inge Haaland i sin tid. Men så er vi nok ved at være ovre i en helt anden diskussion :-)
                    Hård tackling er bestemt en bedre beskrivelse af hvad jeg mente end grim tackling... :-)

                    Comment

                    Working...
                    X