Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers 15.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ... og han er en af de få på holdet der er OB’ere. Det giver ekstra lang snor i min bog, selvom jeg da ikke ser ham have Falks talent. Det samme kan siges om Desler og Greve: de bliver aldrig dygtige nok til at spille på et top-trehold, men de er OB’ere og er med til at skabe noget klubånd i disse tider hvor de fleste spillere er lejesvende.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      ... og han er en af de få på holdet der er OB’ere. Det giver ekstra lang snor i min bog, selvom jeg da ikke ser ham have Falks talent. Det samme kan siges om Desler og Greve: de bliver aldrig dygtige nok til at spille på et top-trehold, men de er OB’ere og er med til at skabe noget klubånd i disse tider hvor de fleste spillere er lejesvende.
      Det tror jeg godt Greve kunne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
        Det tror jeg godt Greve kunne.
        Det er jeg så desværre slet ikke enig i. Jeg kan rigtigt godt lide Greve, men han mangler kvalitet i flere dele af sit spil for at kunne gøre sig gældende i den del af rækken.

        Her kan jeg trods alt bedre se en fremtid for JJT, hvis det skal være. Som spillertype kunne jeg sagtens se ham begå sig hos FC Nordsjælland.

        Comment

        Working...
        X